|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-04-2011, 16:36 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-02-2009
Skąd: L-C
Model: Mondeo mk 3
Silnik: 1.8 16 V Duratec HE
Rocznik: 2001
Postów: 112
|
Odp: Czy to uszczelka pod głowicą?
też miałem podobne dolegliwości i wymiana uszczelki plan głowicy wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody i wymiana niektórych węży które wyglądały niepewnie i po kłopocie wiec tak jak tu piszą warto posprawdzać węzę i opaski
__________________
Minister Zdrowia ostrzega korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań. |
06-04-2011, 12:17 | #12 |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-03-2009
Skąd: Świnoujście
Model: Galaxy
Silnik: 1.8 16V tdci
Rocznik: 2008
Postów: 54
|
Odp: Czy to uszczelka pod głowicą?
Wczoraj wpadł mi do głowy inny pomysł. Zuważyłem, że jak się auto nagrzało to wywalało wodę przez zbiornik wyrównawczy. Czy jest możliwe by termostat się nie otwierał i silnik się gotował i stąd takie jego zachowanie. Bo po tym jak wywalać zaczął wodę znikło mi ogrzewanie w kabinie. (pewno z braku wody) Do tego mocno czuć gaz z wydechu zacząłem. Więc wyjąłem termostat. Jak na razie objawy ustały. I dla tego proszę o info kogoś kto miał podobne przejścia z termostatem, czy też miał takie problemy.
|