|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-03-2011, 20:26 | #1 |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
|
Zmiana turbiny
Witam
Pewnie po tytule i moim nicku pomyśleliście "co on znów kombinuje?" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na razie to chcę się dowiedzieć czy jest możliwość zmiany turbiny w silniku 1.8TDCi na turbinę z silnika 2.0TDCi ?? Czy ta z 2.0 (np. i głównie z mondeo MK III ) ma większe ciśnienie czy nie ? I czy ta w silnikach 1.8TDCi jest stała czy zmienna ?? Po czym poznać stałą i zmienną turbinkę ?? Czy przy ewent. zmianach turbiny sterownik pozostaje ten co był (fabryczny) ??
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm |
29-03-2011, 22:29 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
|
Odp: Zmiana turbiny
warto było by zmierzyć jakie obecnie panują temperatury w dolocie, bo przy takiej pogodzie jaka nam sie teraz szykuje właśnie tam może zdychać kilka/kilkanaście koni Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
co do turbo, ciekawy pomysł. ale zawsze można podejść na granicę wytrzymałości obecnej i wstawić turbo timer (żeby nie czekać kilka minut przy gaszeniu) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ja w mondku na zwykłym chipie mam 160KM, a na bardzo mocnym programie wyszło 173KM więc... |
30-03-2011, 09:04 | #3 |
Postów: n/a
|
Odp: Zmiana turbiny
|
30-03-2011, 09:17 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-11-2010
Skąd: LRA
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 44
|
Odp: Zmiana turbiny
Snajper_881 a Ty masz hybrydę?
Jesli tak to pochwal się od kogo za ile i jakie sa twoje subiektywne odczucia. A może jeszcze masz jakis wykres? Może byc na forum albo na PW.
__________________
Ignorancja jest błogosławieństwem. |
30-03-2011, 12:31 | #5 |
Postów: n/a
|
Odp: Zmiana turbiny
Już niedługo, już niedługo... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cena jest doba, gość wie co robi. Dzwoniłem do wszystkich chyba, którzy zajmują się tymi rzeczami. Ceny były różne, czasem kolosalne, wiedza niektórych myślę, że słaba sądząc po rozmowie przez telefon. Nie będą się uczyć na moim aucie. Gość u którego robię wydaję się być najbardziej konkretny. Po 10 kwietnia muszę jechać na nowy CHIP pod nową turbinę, więc na pewno się pochwalę na forum co z tego wyszło. Chyba, że nie będzie czym... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na tę chwilę, Wojo z stdrivers.pl ma założoną hybrydę, prawdopodobnie najmnocniejsze Mondeo MKIII TDCi w Polsce. Oto jego wykres: http://forum.fordclubpolska.org/show...0&postcount=44 Wilhelm też coś tworzył, jego historia jest na forum ale dał dupy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W piątek jeszcze jedna osoba zakłada, myślę, że tam wynik może być piorunujący, ale to już ten ktoś się pochwali Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
30-03-2011, 13:42 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-11-2010
Skąd: LRA
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 44
|
Odp: Zmiana turbiny
Dobrze, dobrze. Poczekam.
Ten wykres to marzenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dla mnie i katorga dla mojej dwumasy. No ale cos za coś Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ignorancja jest błogosławieństwem. |
30-03-2011, 20:22 | #7 |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
|
Odp: Zmiana turbiny
i dalej brak konkretów :/
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm |
30-03-2011, 21:31 | #8 | |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: Zmiana turbiny
Cytat:
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
|
30-03-2011, 21:57 | #9 | |||
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
|
Odp: Zmiana turbiny
Cytat:
Cytat:
z ciekawości patrzyłem to nawet danie go za zderzak... zasłoni mi "silnikową" chłodnice... Cytat:
ale to jeszcze czas Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm |
|||