|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-03-2011, 17:58 | #21 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Odp: Wymiana alternatora? Diesel
Cytat:
Sory ale wiekszych glupot to nie czytalem, to co tu niektorzy wypisuja mozna by do kabaretu dac. Zmieniajcie alternatory, akumulatory, pozniej jeszcze instalacje a pasek nadal bedzie piszczal bo jest zuzyty. Boze rece opadają. Naciagac stary pasek i miec pretensje ze piszczy. |
|
22-03-2011, 18:07 | #22 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-11-2007
Skąd: W-wa
Model: MK7 Escort kombi GHiA
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1995
Postów: 261
|
Odp: Wymiana alternatora? Diesel
Cytat:
Tak jak piszą koledzy wyżej najpierw posprawdzaj kable i wymień pasek na nowy koszt ok 20-40pln Essi mój 1,8 TD ze wspomaganiem bez klimy ma 5Pk 1015(rozmiar paska) Natomiast żarzenie kontrolki może powodować zawieszona lub kończąca się szczotka. U mnie żarzyła się jakieś 20kkm aż całkiem padły szczotki. Widać to było tylko w nocy |
|
22-03-2011, 18:20 | #23 | |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 20-10-2010
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Model: ASTRA SPORTS TOURER
Silnik: 1.7 CDTI
Rocznik: 2012
Postów: 325
|
Odp: Wymiana alternatora? Diesel
Cytat:
Faktycznie u mnie altek nie podaje inf. o obrotach. Ależ było moje zdziwienie kiedy odpaliłem auto bez altka a obrotek chodził Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
22-03-2011, 18:25 | #24 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-12-2010
Model: Ford Escort MK6 Kombi
Silnik: 1.8d
Rocznik: 1994
Postów: 52
|
Re: Wymiana alternatora? Diesel
Na razie obstawiam że zegary są walnięte , czasami przygasa połowa podświetlenia trzeba w nie puknąć i znowu działa , dzisiaj próbowalem sie do nich dostać i na włączonym zapłonie ruszałem tym szerokim wtykiem z tyłu lampka ładowania raz swieciła mocniej raz słabiej , lampka od ręcznego cały czas tak samo.
Jak uwolnić zegary z linki prędkościomierza? Nie mogę za chiny tego wyciągnąć a nie chce ciągnąć na chama. Czy możliwe ze zegary są winne ? |
22-03-2011, 20:34 | #25 | |
ford::average
Zarejestrowany: 02-01-2010
Skąd: Łódzkie
Model: Escort MK VII
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1995
Postów: 60
|
Odp: Wymiana alternatora? Diesel
Cytat:
Po drugie ładowania nie sprawdza się miernikiem cyfrowym tylko wskazówkowym gdyż wskazówkowy ma mniejszą bezwładność. Po trzecie przy dodawaniu gazu napięcie ładowania powinno wzrosnąć lecz nie może przekraczać wartości maksymalnej (ok 14,8V) a wiadomym jest że ze wzrostem napięcia wzrasta natężenie. Po czwarte na zdjęciu napięcie akumulatora wynosi 12,83V a w pełni naładowany akumulator powinien mieć 12,6V (każde ogniwo po 2,1V) czyli ok 0,23V przekłamuje czyli 3 fotka jest napięcie pod obciążeniem ok 14,2 - przekłamania ok 0,23 mamy ok 13,9. Ostatnio edytowane przez Piotr2608 ; 22-03-2011 o 21:01 |
|
24-03-2011, 21:59 | #26 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-12-2010
Model: Ford Escort MK6 Kombi
Silnik: 1.8d
Rocznik: 1994
Postów: 52
|
Re: Wymiana alternatora? Diesel
Sprawdziłem napięcia na lampce ładownia , na wyłączonym silniku i włączonym zapłonie jest 11,36 kiedy na klemach aku jest 12,60-80 , po odpaleniu napięcie na lampce skacze od 1 do 4 V , czy to na pewno uszkodzony alternator?
|