Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 02-03-2011, 06:34   #411
Jawe83
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-04-2010
Skąd: Warszawa
Model: Alfą Romeo
Silnik: 1.9 JTD 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 5
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Nic nie pomoże, to problem z wtryskami i trzeba się z tym pogodzić! Rok temu to przerabialem (zabolało kieszeń) i teraz powtórka!!!! Ale jeszcze mam gwarancję... a objawy tym razem podobne jak u Ciebie, nierowna praca silnika, szarpanie/przerywanie - serwis diesla w Świebodzinie po 5 minutach z wpiętym kompem serwisowym stwierdził że wszystkie wtryski trzeba wyjąć i wio na stół probierczy :/

A może czujnik spalania stukowego nawala?

Jawe83 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-03-2011, 08:16   #412
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał Raszowski Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
P2338 którego nie można usunąć
tego się nie usunie tak po prostu tylko trzeba na nowo wpisać kody
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-03-2011, 09:25   #413
Raszowski
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-02-2011
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 10
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał jendrekmak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tego się nie usunie tak po prostu tylko trzeba na nowo wpisać kody
Kod wpisałem na nowo co prawda komputer który zastosowałem do zaprogramowania wtrysku to SNAP-ON ale ma funkcję taką i słyszałem że ma możliwość wpisywania kodów. A może wpisałem ale ECU nie przyjął!

No nic chyba czas teraz już ostatecznie odwiedzić aso niech się męczą !
Raszowski jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-03-2011, 10:14   #414
ethernal
ford::professional
 
Avatar ethernal
 
Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Kolego Roszkowski, podpowie Ci, że u mnie był podobny błąd tzn. spalanie stukowe na którymś tam cylindrze. Ale, po wyjęciu wtrysków i sprawdzeniu ich na maszynie probierczej okazało się że dwa wtryski są padnięte i wcale żaden z nich nie jest od cylindra na którym rzekomo było spalanie stukowe. Zresztą, mechanik który mnie obsługiwał na samym początku stwierdził ze to nie ma większego znaczenia na którym cylindrze wyskoczy błąd spalania stukowego. Poza tym, wg. niego, w naszych TDCi wtryski najczęściej padają parami: I z III lub II z IV., choć nie zawsze tak jest. Pzdr.
__________________
FORD MONDEO Mk4
ethernal jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-03-2011, 13:25   #415
Raszowski
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-02-2011
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 10
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał ethernal Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kolego Roszkowski, podpowie Ci, że u mnie był podobny błąd tzn. spalanie stukowe na którymś tam cylindrze. Ale, po wyjęciu wtrysków i sprawdzeniu ich na maszynie probierczej okazało się że dwa wtryski są padnięte i wcale żaden z nich nie jest od cylindra na którym rzekomo było spalanie stukowe. Zresztą, mechanik który mnie obsługiwał na samym początku stwierdził ze to nie ma większego znaczenia na którym cylindrze wyskoczy błąd spalania stukowego. Poza tym, wg. niego, w naszych TDCi wtryski najczęściej padają parami: I z III lub II z IV., choć nie zawsze tak jest. Pzdr.
Dzięki za informację.
Wymieniłem dziś 2 wtryski 3 i 4 cylinder, próba przelewowa wyszła 8-10-12-10 wiadomo jest to próba robiona domowym sposobem więc trzeba brać pod uwagę margines błędu +/- z naciskiem na + 2ml
Z tego co wyczytałem takie wyniki są bardzo dobre.
Zaraz jadę do ASO (Anglia) zobaczymy co mi powiedzą i ile $$ zawołają.
I moje pytanie czy w ASO robią testy wtrysków ? Chyba powinni mieć sprzęt probierczy żeby wszystkie wtryski sprawdzić.
W sumie mam już 8 wtrysków robiłem próby przelewowe na tych wyglądających najlepiej mowa o 3 i 4 bo 1 i 2 nie ruszałem jak do tej pory z racji iż przelewy wyszły tam bardzo dobrze.
Pozdrawiam / dam znać jak wrócę z ASO
Raszowski jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-03-2011, 17:50   #416
Raszowski
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-02-2011
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 10
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Niestety ASO ma czas dla mnie dopiero we wtorek czyli za tydzień są zajebiści nie ma co !
Raszowski jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-03-2011, 20:22   #417
progressowy
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 05-03-2011
Skąd: Malbork
Model: Mk4
Silnik: 2,0
Rocznik: 2007
Postów: 1
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Jeju jak się oczytam to chyba zrezygnuje z zakupu.
Czy Mk4 też trapi ta sprezynka?
progressowy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2011, 02:00   #418
Boblo
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Nie
Boblo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-03-2011, 01:19   #419
Raszowski
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-02-2011
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 10
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

A więc olałem ASO, pojechałem do warsztatu i przeprowadziwszy męską rozmowę upewniłem się jakie komputery posiadają zaczęli wymieniać 5 różnych w tym coś od DELPHI więc pojawiła się nadzieja.

Po 2 h zadzwonił koleś że gotowe przyjechałem i faktycznie gotowe, sprężynki nima moc wróciła i niby wszystko ok, ale.
No właśnie ale! Podczas jazdy słychać przysłowiowego ursusa czyli klepanie przy dodawaniu gazu między 1,2 a 2,2 obrotów gdy puszczam gaz słychać rzękot czy jak to nazwać fachowo chyba spalanie stukowe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Wtryski wymieniłem 3 i 4 na używane 1 i 2 wyczyściłem tzn wyczyściłem je wszystkie w 1 i 2 igliczkę było ciężko wyjąć po przeczyszczeniu zaczeła gładko wchodzić i wychodzić.

Wtryski wyglądają na całkiem niezłe, wiem że taka opinia jest średnio wiarygodna i nie wiadomo jaki jest faktycznie ich stan.

Próbowałem różnych konfiguracji bo wtrysków mam teraz 8 w tym jeden spierdzieliłem (ale się nauczyłem jak rozbierać i składać wtryski dzięki temu) niestey jaką konfigurację bym nie przyją nadal stuku puku, ktoś mi mówił że może pompa ma za małe ciśnienie inni znów że może zapłon przestawiony na pompie czy cos takiego, normalnie co jeden to mówi coś innego.

Szczerze powiem tak! Wydałem na auto 900 funtów, dołożyłem juz 200 wymiany oleju filtrów programowanie wtrysków etc... i jakoś nie uśmiecha mi się aby pakować w niego nieskonczoną ilość kasiory a już napewno nie nowe wtryski bo koszt przekroczy wartość auta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Regeneracja hymmm widziałem firmę tutaj regenerują w cenie 105 funtów za sztukę + przesyłka (regeneracja + nowe kody) tylko na czym ta regeneracja tak właściwie polega ? Jak na moje oko to na czyszczeniu ot co! Ale to znów wyniesie ok 500 funtów co jest połową wartości tego auta ?

Czy jest możliwość aby sprawdzić te wszystkie moje wtryski i wybrać z nich 4 które jeszcze pociągną trochę ?

Czy jeśli zaakceptuję to klepanie i będę z tym śmigał - jakie mogą być tego konsekwencję ?

Dodam że na trasie smiało latałem dla testu 220+ przyśpiesza ładnie ponad 100km/h już stukotania nie słychać raczej przy jeździe po mieście.

Ok rozpisałem sie narobiłem błędów bo piszę na szybko przed snem, rano praca.
Pozdrawiam i czekam na wasze kolejne jakże cenne dla mnie rady i przemyślenia.

Aha i jeszcze jedno koleś który mi programował na nowo wtryski powiedział że jest możliwość sprawdzić je elektronicznie, komputerem nie bardzo kumam o co chodzi i czy to ma sens czy po prostu kolejna kasa za jakieś tam sprawdzanie w błoto.

To tyle Dobrej Nocki Wszystkim.

EDIT:

Mam pytanie dodatkowe.

W mondku TDCi cylindry rozumiem liczy się normalnie ? od lewej 1 2 3 i 4 nie rozumiem tylko jednego ! W specyfikacji technicznej tego auta jest INJECTION SEQUENCE 1 3 4 2 o co w tym chodzi?


co do mojego wcześniejszego P2338 to najnowszy AUTODATA opisuje go tak: Cylinder 3 - above knock threshold --- ignition timing, knock sensor (KS), fuel quality, mechanical fault

Ostatnio edytowane przez Raszowski ; 09-03-2011 o 01:37
Raszowski jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-03-2011, 17:25   #420
Marian13
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 14-12-2010
Skąd: zachodzniopomorskie
Model: Ford Focus
Silnik: 1,8 TDci 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 12
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Podłączę się z troszkę innym pytaniem.

Wcześniej pytałem o migającą sprężynkę w czasie jazdy. Teraz zapytam o migającą sprężynkę przy odpalaniu. Wygląda to tak:

1. Poranne odpalanie - nieważne ile stopni na dworze - trzy obroty rozrusznika i zapala. Później jazda 3-4km i samochód stoi przez 2-6 godzin.

2. Po tej przerwie też zapala od razu. Krótki dojazd do sklepu ~800m i zgaszenie.

3. Tutaj zaczynają się problemy. Świece zagrzane, rozrusznik kręci ale nic - po trzech sekundach zaczyna migać sprężynka i już nie odpala. Przy kolejnej próbie po przekręceniu kluczyka sprężynka dalej miga bez próby rozruchu. Przy kolejnej próbie silnik startuje od razu tak jak przy porannym odpaleniu.

Co to może być? Świece wymienione, akumulator nówka Centra Futura, filtra paliwa wymieniony. Paliwo Shell Diesel Extra.

Proszę o pomoc... Wiem, że kluczowy jest komputer, ale być może ktoś miał do czynienia z takim problemem.

Pozdrawiam
Marian13 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
diesel , migająca sprężynka , mk3 , mondeo , nie odpala , pompa wtryskowa , tdci , wtryskiwacze



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:22.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.