Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-01-2011, 16:02   #61
Szeryf455
ford::professional
 
Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Chrzanów
Model: transit
Silnik: 2,5 D
Rocznik: 1996 max
Postów: 1,035
Domyślnie Odp: [Mk3] moidyfikator + , wasze doświadczenia.

Cytat:
Napisał mkaminski100 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Znajac zasade pracy lozysk slizgowych w silniku (panewki) to dlugo bez oleju nie ujedziesz nawet na super srodku smarnym z NASA. Test ktory np robil Pan Chojnacki dla Ceramizera byl ze spuszczonym olejem z miski...olej z filtra zostal (choc i tak nie powinno go starczyc)
I ta odpowiedź powinna wystarczyć. Dodam jeszcze cytując swojego mentora 'silnik nie pracuje na panewkach, tylko na poduszce olejowej'.

Szeryf455 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2011, 16:23   #62
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: [Mk3] moidyfikator + , wasze doświadczenia.

Cytat:
Napisał Szeryf455 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
I ta odpowiedź powinna wystarczyć. Dodam jeszcze cytując swojego mentora 'silnik nie pracuje na panewkach, tylko na poduszce olejowej'.
Lub na "klinie olejowym". Jak zwal tak zwal. Jazda bez oleju w tych silnikach jest niemozliwa.
Nie zmienia to faktu, ze dodatki rozpuszczajace osady w rowkach pierscieni moga podniesc kompresje, ale bez zadnych bajerow o "inteligencji nanomolekul czy super ceramizacji gladzi" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. To jedynie pozwala na lepsze uszczelnianie przez pierscienie cisnieniowe i lepsze zbieranie przez pierwscien zgarniajacy.
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2011, 17:20   #63
INVERTER
ford::advanced
 
Avatar INVERTER
 
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
Domyślnie Odp: [Mk3] Modyfikator + , wasze doświadczenia.

Panowie , darujmy sobie może wypisywanie wszystkich informacji z ulotek po syropach na grypę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ceramizacja, molekuły, filmy i kliny olejowe, teflony itd. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I tak nikt nic tego nie rozumie, a skupmy się na rzeczach prostych i naprawdę ważnych Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Oboje macie racje w tym co napisaliście !!! No może oprócz tego teflonu na ściankach tłoków, teflon zmniejsza tarcie przez co ścianka się mniej nagrzewa i mamy równiejszy rozkład temperatury tłoka( tłok zachowuje swój kształt) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Tak żeby każdy zrozumiał: po dodaniu takiego środka do oleju, mamy większy margines czasu w którym nie dojdzie do trwałego uszkodzenia silnika( gładź cylindra, wał korbowy, krzywki) gdy silnik pracuje bez oleju !!! Innymi słowy mówiąc jeśli z jakiegoś powodu silnik utraci smarowanie to po przejechaniu 1-3km każdy się zatrzyma(nie ze względu na kontrolkę smarowania) ale ze względu na hałas silnika i utratę mocy (nawet zona sąsiada) !!! Pytanie czy po tych 2-3km silnik będzie się nadawał wyłącznie na złom czy wystarczy zmienić panewki i pierścienie, zalać nowy olej i można śmigać dalej !! Ja przejechałem 5km i do wymiany była jedna panewka , to tyle takie są moje doświadczenia !!! No a teraz wasza kolej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A jechałem Golf mk4 1.4 16V 75ps !!! i ten silnik ma teflon na ściankach tłoków, tyle że ów teflon to sam odpada z tłoków wcale nie trzeba jechać bez oleju Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. już taki urok teflonu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))

Ps: Artykuł o FRM bardzo ciekawy !!! Tylko że FRM samo w sobie jest jak najbardziej obrabialne, dopiero po naniesieniu specjalnej pasty powstaje super wytrzymała i super cienka powłoka !!! Coś na rodzaj tego co niby powstaje na stali po zastsowaniu Militeck-1 albo Modyfikator+ albo Ceramizer Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez INVERTER ; 06-01-2011 o 18:03
INVERTER jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2011, 19:03   #64
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: [Mk3] Modyfikator + , wasze doświadczenia.

Cytat:
Napisał INVERTER Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Panowie , darujmy sobie może wypisywanie wszystkich informacji z ulotek po syropach na grypę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ceramizacja, molekuły, filmy i kliny olejowe, teflony itd. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I tak nikt nic tego nie rozumie, a skupmy się na rzeczach prostych i naprawdę ważnych Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Oboje macie racje w tym co napisaliście !!! No może oprócz tego teflonu na ściankach tłoków, teflon zmniejsza tarcie przez co ścianka się mniej nagrzewa i mamy równiejszy rozkład temperatury tłoka( tłok zachowuje swój kształt) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Tak żeby każdy zrozumiał: po dodaniu takiego środka do oleju, mamy większy margines czasu w którym nie dojdzie do trwałego uszkodzenia silnika( gładź cylindra, wał korbowy, krzywki) gdy silnik pracuje bez oleju !!! Innymi słowy mówiąc jeśli z jakiegoś powodu silnik utraci smarowanie to po przejechaniu 1-3km każdy się zatrzyma(nie ze względu na kontrolkę smarowania) ale ze względu na hałas silnika i utratę mocy (nawet zona sąsiada) !!! Pytanie czy po tych 2-3km silnik będzie się nadawał wyłącznie na złom czy wystarczy zmienić panewki i pierścienie, zalać nowy olej i można śmigać dalej !! Ja przejechałem 5km i do wymiany była jedna panewka , to tyle takie są moje doświadczenia !!! No a teraz wasza kolej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A jechałem Golf mk4 1.4 16V 75ps !!! i ten silnik ma teflon na ściankach tłoków, tyle że ów teflon to sam odpada z tłoków wcale nie trzeba jechać bez oleju Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. już taki urok teflonu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))

Ps: Artykuł o FRM bardzo ciekawy !!! Tylko że FRM samo w sobie jest jak najbardziej obrabialne, dopiero po naniesieniu specjalnej pasty powstaje super wytrzymała i super cienka powłoka !!! Coś na rodzaj tego co niby powstaje na stali po zastsowaniu Militeck-1 albo Modyfikator+ albo Ceramizer Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie pozostaje mi nic innego jak zapytac ktory srodek sam sprzedajesz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
FRM mozna maszynowac, ja znam firme ktora maszynuje RBSC, tylko nie wiem jak zmaszynujesz tak cienka warstwe i ciekawe dlaczego kazdy przy remoncie i tak tulejuje te silniki.

Ostatnio edytowane przez mkaminski100 ; 06-01-2011 o 19:09
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-01-2011, 10:16   #65
INVERTER
ford::advanced
 
Avatar INVERTER
 
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
Domyślnie Odp: [Mk3] Modyfikator + , wasze doświadczenia.

Cytat:
Napisał mkaminski100 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie pozostaje mi nic innego jak zapytac ktory srodek sam sprzedajesz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
FRM mozna maszynowac, ja znam firme ktora maszynuje RBSC, tylko nie wiem jak zmaszynujesz tak cienka warstwe i ciekawe dlaczego kazdy przy remoncie i tak tulejuje te silniki.
No skoro nic innego ci nie pozostało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ja już nic na to nie poradzę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale z kąt ten wniosek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Hym, ktoś te tuleje produkuje, i ktoś potrafi je obrabiać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. skoro jest możliwość wymiany tulei to najłatwiej je po prostu wymienić na nowe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Osobiście jestem za pokrywaniem tłoków różnymi wynalaskami ale żeby stosować takie powłoki na bloku/gładzi cylindrów to niepotrzebna komplikacja Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. lite żelazo jest najpewniejsze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
INVERTER jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-01-2011, 18:09   #66
Garbobolok
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-12-2010
Skąd: Kluczbork
Model: Focus
Silnik: 1.6 Tdci 90km było a jest 123 ;)
Rocznik: 2005
Postów: 28
Domyślnie Odp: [Mk3] Modyfikator + , wasze doświadczenia.

Przejechane kolejne 650 km i spalanie na poziomie 4,66.Dodam że jazda w mieście70 km/h ,na trasie 100km/h i autostradą 120km/h. Procentowo wygląda tak(mniej więcej) miasto 20%, trasa 40, autostrada 40%.
Garbobolok jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-01-2011, 18:21   #67
agin
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-05-2006
Model: focus
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 25
Domyślnie Odp: [Mk3] Modyfikator + , wasze doświadczenia.

Witam. Jeśli chodzi o mnie, to zastosowałem ok 1.5 tys km temu ceramizer do skrzyni biegów. Foka 5 biegowa ponoć 110km przejechane. Ciężkowo wchodziły 123 a 45 i R bezproblemowo. Z braku pomysłów co do usunięcia usterki i przewidywanymi kosztami zastosowałem ceramizer. Z początku żadnych efektów, teraz znacznie lżej wchodzą biegi choć mogły by lepiej ale może to wina dwumasy bo jak gaszę to słyszę tratratra. Co do dodatków typowo silnikowych to troszeczkę miałbym obawy czy aby bardziej nie zaszkodziły na dłuższą metę, ale nie zastosowałem i nie mogę się jednoznacznie w tej kwestii wypowiadać. Dlatego proszę o wypowiedzi te osoby, które stosowały dodatki a nie te, które gdzieś cos słyszały, coś ponoć widziały a w rzeczywistości to tylko ich domysły.
agin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-01-2011, 00:14   #68
SMUTNYINDYK
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 09-09-2008
Skąd: mazowieckie
Model: C-MAX
Silnik: 16 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 922
Domyślnie Odp: [Mk3] Modyfikator + , wasze doświadczenia.

Mnie mechanicy powiedzieli, że takie rzeczy jak MODYFIKATOR+, czy MILITEC-1 na pewno nie zaszkodzą silnikowi-mogą w jakimś sensie wydłużyć mu życie bo na pewno zmniejszają tarcie. Ale tu ciekawe bo powiedzieli, że ci co mają regenerowane lub przejechane dużo turbiny powinni taki środek zastosować. Ja zadzwoniłem do MILITECA i gość powiedział, że nawet do paliwa[ON] można zadać tego czynnika to podsmaruje pompę i wtryski. Cóż zakupiłem preparat i przy najbliższej wymianie oleju przepłuczę silnik odpowiednim preparatem i potem zaleję go owym MILITECEM.
__________________
SMUTNYINDYK C-MAX 1,6TDCI. Pozdrowienia
SMUTNYINDYK jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2011, 15:08   #69
grisza76
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 19-10-2009
Model: Mondeo kombi
Silnik: 2.2 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 25
Domyślnie Odp: [Mk3] Modyfikator + , wasze doświadczenia.

Żaden ze środków nie zawiera "mechanika w płynie" - oczywista oczywistość, ale niezbędna, by odsiać ziarno od plew.
Pominąwszy środki, które mają po dolaniu wytworzyć we wnętrzu silnika mityczną warstwę ceramiczną, żaden z pozostałych nie szkodzi silnikowi.
Różnią się skutecznością. JA mogę się wypowiadać o środku, który stosuję ja i wielu moich klientów -
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Środek znakomicie poprawia smarowanie, wycisza silnik i poprawia kondycję uszczelnień. Stosować należy do świeżego oleju - ja zawsze stosuję po płukaniu silnika. Czy jest skuteczny? Dodany do mondeo 2.0 palącego na zimno olej - zlikwidował poranny niebieski dymek. W przypadku tego preparatu mogę powiedzieć, że efekt jest długotrwały. Gdy robiliśmy testy na metalowych powierzchniach - powierzchnia potraktowana nano engine była trudniejsza do porysowania i nadpiłowania. Żaden środek nie zapobiegnie zatarciu silnika - może jedynie opóźnić ten moment. Olej przecież nie tylko smaruje, ale również rozprowadza ciepło.
Modyfikator uważam za równie dobry środek, ale mocno przepłacony i przereklamowany (za dużo w reklamach obiecują)
grisza76 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-02-2011, 10:19   #70
marro024
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 27-02-2011
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 9
Domyślnie Odp: [Mk3] Modyfikator + , wasze doświadczenia.

Witam.
Zastosowałem Modyfikatora+ do Mondeo MK4 2.0 TDCI, 2008. przebieg 62 000 km. Przejechałem na tym prawie 20 000km i jedyne zauwarzalne zmiany to:
- poprawa kultury pracy silnika, nawet przy bardzo zimnym silniku byłem zaskoczony ( cichsza praca, mniej drgań), uważam, że M+ eliminuje suchy start silnika zgodnie z deklaracją producęta.
- start silnika przy niskich tęperaturach do -33 C bez najmniejszych problemów ( dodam że eksploatowany był w Szwecji okolice Sztokcholu).

I natym lista, podkreślam zauwarzalnych zmian, się kończy. Nie testowałem go na hamowni, ale moim zdaniem mit o oszczędności paliwa, oraz zwiększeniu mocy silnika, czy momentu obrotowego, można włożyć między bajki.
Dodam jeszcze, że jeżeli chodzi o negatywne aspekty zastosowania M+, to jak dotąd nie stwierdziłem żadnych zmian.
marro024 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
focus mk2 , tdci , test



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:31.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.