|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-02-2011, 16:10 | #631 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 31-03-2008
Skąd: Podkarpacie
Model: Galaxy
Silnik: 1,9 TDi 116 KM AUY
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
Odp: Diagnostyka VAG
Witam
Mam problem z silnikiem po uruchomieniu w obecnych temperaturach. Musze poczekać ok. 10 s aby zaczął chodzić w miarę równo. wcześniej szarpie i przy próbie ruszenia to tylko na dużym gazie tak z 3000 obr. jakie bloki powinienem zczytać vagiem abyście koledzy mogli zrobić analizę. jestem początkujący w tym temacie i nie bardzo jeszcze kumam więc proszę o poradę. Pjetja |
13-02-2011, 16:34 | #632 | |||
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Diagnostyka VAG
Cytat:
Cytat:
Jak problem z mocą zaraz po zapaleniu zimnego silnika, to sprawdź wszyskie swiece żarowe, bo z tego co piszesz wnioskuję, ze sa niesprawne. To juz napisze, ale wiadomo o co chodzi jak spawdzić. Zerwij cała listwę kabelków ze wszystich świec, weź w rękę kabelek z +12 V z plusowej klemy akumulatora i podotykaj do kazdej wystającej swiecy, Która padnieta to ci nie zaiskrzy, Proste, a na 99 % pewne. Cytat:
Ad 3, EGR zaslepiony?, bo ma takie same wartosci na ON i OFF Pozdr. Ostatnio edytowane przez Stefano ; 13-02-2011 o 16:57 |
|||
13-02-2011, 16:45 | #633 |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Diagnostyka VAG
Sorry, nie mogę tego skasować...
Ostatnio edytowane przez Stefano ; 13-02-2011 o 16:58 |
13-02-2011, 19:40 | #634 |
ford::average
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Małopolska
Model: Galaxy
Silnik: 1,9 TDI 130PS
Rocznik: 2003
Postów: 143
|
Odp: Diagnostyka VAG
To może tutaj ktoś mi pomoże. Założyłem nowy temat ale brak odzewu.
Może ktoś miał podobny problem i mi podpowie jak podejść do tematu błędu: 16916 - A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65) Circuit Low Input P0532 - 35-10 - - - Intermittent Jest to błąd czujnika G65 ale zastanawia mnie ten "Circuit Low Input". Gdyby był zwarty do masy lub miał przerwę to podejrzewałbym jego uszkodzenie a tak to nie wiem czy brać się za jego wymianę. Z tego co się orientowałem jest to czujnik przy osuszaczu, który jest w kabinie od strony pasażera - jak się mylę to mnie poprawcie. Ale nie wiem czy można się do niego w łatwy sposób dostać czy trzeba rozbebeszać deskę. A i jeszcze jedno - dlaczego ten błąd jest w bloku 01 - Engine skoro dotyczy on klimy? A może chodzi o coś całkiem innego? Za wszelką podpowiedź będę wdzięczny. |
13-02-2011, 20:05 | #635 |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Diagnostyka VAG
To czujnik od klimy, własciwie ogrzewania, ale widac go w VAGu w silniku. Jest on przy nagrzewnicy przedniej, na wężyku zasiljacym, czyli tym cieplejszym, przy grodzi, ale na szczęcie po stronie silnika, Pisze to troche na pamięć, ale chyba sie nie mylę, sorry nie mam czasu sprawdzić na 100 %.
Pozdr. |
13-02-2011, 20:14 | #636 |
ford::average
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Małopolska
Model: Galaxy
Silnik: 1,9 TDI 130PS
Rocznik: 2003
Postów: 143
|
Odp: Diagnostyka VAG
Dzięki Stefano, teraz wiem gdzie go szukać - rozumiem ,ze nic sam nie sprawdzę jeśli jest na przewodzie klimy to pewno bedę musiał klimiarza zatrudnić.
Szukałem na ten temat informacji i zazwyczaj czujnik ten dawał zwarcie lub rozwarcie (wiadomo trzeba by go wymienić lub sprawdzić przewody) ale w moim przypadku nie mam pojęcia co ten "Circuit Low Input" może oznaczać. Za co ten czujnik odpowiada, czy może być tak, że zgłasza niskie ciśnienie czynnika chłodzącego? I jeszcze na dodatek jest to bład "35-10" czyli sporadyczny - chociaż pojawia się zaraz po skasowaniu. |
13-02-2011, 22:25 | #637 |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Diagnostyka VAG
Nie do klimiarxza, czujnik jest na wężu od nagrzewnicy, powtarzam , nie presostat na rurce klimy. Zobaczysz go przy grodzi na wężu zasilajacym przednią nagrzewnicę, na podszybiu.
|
21-02-2011, 19:36 | #638 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-03-2008
Skąd: Kwidzyn
Model: Ford Galaxy MK2
Silnik: 1.9 TDJ
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
Odp: Diagnostyka VAG
Witam
Mój problem polega na tym : Ford Galaxy MK2 1.9 TDI 2001 silnik AUY 116 KM Po podłączeniu VAGa com lub polskiego Vaga nie komunikuje się z autem tylko zapala kontrolkę AirBag o co kaman?? (łączę się kabelkiem z multiplekserem od VIAKENa dodam iż nigdy nie miałem problemów z komunikacją z innymi autami grupy VAG wcześniej posiadałem Galaxy 1997r. MK1 i na tym kabelku było OK ) Kasuje ten błąd po połączeniu sie VW tool dodam iż za pomocą drugiego kabelka Vag K+Can Commander 1.4 tylko i wyłącznie tym programem i tym kabelkiem. Proszę o pomoc |
23-02-2011, 19:48 | #639 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 22-07-2008
Skąd: zach-pom
Model: Kuga 2
Silnik: 2.0 TDCi 150KM
Rocznik: 2017
Postów: 15
|
Odp: Diagnostyka VAG
witam mam prośbę o analizę logów auto kolegi seat alhambra1.9 TDI 90KM 1996r. przerywa podczas przyśpieszania
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez Qbeck ; 23-02-2011 o 19:55 |
25-02-2011, 17:18 | #640 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-05-2008
Model: Ford Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBoost
Rocznik: 2019
Postów: 58
|
Odp: Diagnostyka VAG
ScanXL pokazuje za duze wartosci niezgodne z rzeczywistymi np. obroty silnika i predkosc nawet z 3 razy za duze?
Co z tym zrobić? Blad konfiguracji ScanXL?? |
Tagi |
diagnostyka , elektryka , interfejs diagnostyczny , kod |
|
|