Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-02-2011, 19:27   #61
dikey
ford::amateur
 
Imię: DAREK
Zarejestrowany: 21-01-2011
Skąd: sianow
Model: mondeo mk4 titanum
Silnik: 1997
Rocznik: 2008
Postów: 9
Domyślnie Odp: Spadek mocy i głośny klekot 1,3 J6A 44KW 60 KM

Witam i dziekuje za wsparcie !! co do owego drazka biegow to fakt faktem znajomi z pracy pokazali mi mniej wiecej wszystkie poduszki/sroby oraz pol os ktore musze odkrecic i dokladnie o tych trzymajacych drazek biegow i jakis podtrzymywacz owego drazka nie wspomnieli i to bylo przyczyna mojej dziwnej walki z wyjmowaniem silnika z skrzynia biegow ok 2 godz walki z wiatrakami - co ja motor w gore to auto tez w gore !!!heh jak zadzwonilem po kolege to rypnol smiechem odkrecil to szarpnol i silnik wyjelismy wlozylismy i zaczelem skrecac wszystko spowrotem !!!! skrecilem ten drazek tak jak sie sam ustawil i zonk -powyzszy opis !! KOLEGO BRAJDAK TWOJA RADA JEST DLA MNIE NIESAMOWICIE POMOCNA !! WZGLEDEM OWYCH BIEGOW I NIE TYLKO !!! CO DO SILNIKA TO STARAM SIE WKRECAC ZAWSZE NA OK 2000 OBR A PRZY ZMIANIE BIEGOW NA OK 2500 I SPOWROTEM DO 2000 TAK ABY GO NIE ZYLOWAC ZA MOCNO CO DO EFEKTOW ZCHODZENIA Z BIEGAMI NA NIZSZE W TRAKCIE JAZDY POD GORE TO JAK NARAZIE ZCHODZE TYLKO Z 5 NA 4 TAK JAK MNIE UCZYLI !!!ITERAZ MAM NIM ZROBIONE OK 250 KM -NOWY MOTOR I JEST OK . Z GORY DZIEKI ZA RADY !!!! POZDRAWIAM !!!

dikey jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-02-2011, 22:37   #62
dikey
ford::amateur
 
Imię: DAREK
Zarejestrowany: 21-01-2011
Skąd: sianow
Model: mondeo mk4 titanum
Silnik: 1997
Rocznik: 2008
Postów: 9
Domyślnie Odp: Spadek mocy i głośny klekot 1,3 J6A 44KW 60 KM

Witam nie wiem czy moge prosic tu o pomoc w wyjasnieniu mojego malego problemu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dotyczy on kontrolki oleju w esie jesli nie tu to prosze o przenesienie mojego watku do danej rubryki tematycznej !! otuz po zalozeniu silnika z braku mojego doswiadczenia w tym temacie podlonczylem wszystkie wtyczki tak jak sie nalezy oprucz dwoch ktore byly identyczne i wychoidzily z grubej wiazki przewodow prubowalem odpalic auto i nie palilo ale po chwilce sie kaplem ze cos jest nie teges i Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. poprawilem kable lonczac te nieszczesne wtyczki prawidlowo -(4 stykowe ) poszedlem uruchomic auto i odrazu odpalilo !!! coz z poczatku nie zwrucilem na to uwagi lecz dzis pozadnie sie przyjzalem i nie wiem o co tu chodzi kontrolka oleju w trakcie rozruchu silnika sie nie swieci a przedtem -stary silnik wszystko bylo ok !!! czy nieprawidlowe polonczenie tych wtyczek moglo to spowodowac czy jest jakas inna przyczyna ????!!! nooo mysle ze przez to niedopatrzenie spalila sie poprostu zaruweczka ale nie wiem jak to sprawdzic rozkrecic ---- moze ma ktos z KOLEGOW juz w tej materi praktyczne doswiadczenia ????!!!! olej prawidlowy poziom -ubytkow nie ma !!
dikey jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-02-2011, 09:24   #63
wojsiw
ford::average
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 04-11-2009
Skąd: Myszkowice
Model: Focus
Silnik: 2.0
Rocznik: 1998
Postów: 68
Domyślnie Odp: Spadek mocy i głośny klekot 1,3 J6A 44KW 60 KM

Cytat:
Napisał dikey Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam nie wiem czy moge prosic tu o pomoc w wyjasnieniu mojego malego problemu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dotyczy on kontrolki oleju w esie jesli nie tu to prosze o przenesienie mojego watku do danej rubryki tematycznej !! otuz po zalozeniu silnika z braku mojego doswiadczenia w tym temacie podlonczylem wszystkie wtyczki tak jak sie nalezy oprucz dwoch ktore byly identyczne i wychoidzily z grubej wiazki przewodow prubowalem odpalic auto i nie palilo ale po chwilce sie kaplem ze cos jest nie teges i Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. poprawilem kable lonczac te nieszczesne wtyczki prawidlowo -(4 stykowe ) poszedlem uruchomic auto i odrazu odpalilo !!! coz z poczatku nie zwrucilem na to uwagi lecz dzis pozadnie sie przyjzalem i nie wiem o co tu chodzi kontrolka oleju w trakcie rozruchu silnika sie nie swieci a przedtem -stary silnik wszystko bylo ok !!! czy nieprawidlowe polonczenie tych wtyczek moglo to spowodowac czy jest jakas inna przyczyna ????!!! nooo mysle ze przez to niedopatrzenie spalila sie poprostu zaruweczka ale nie wiem jak to sprawdzic rozkrecic ---- moze ma ktos z KOLEGOW juz w tej materi praktyczne doswiadczenia ????!!!! olej prawidlowy poziom -ubytkow nie ma !!
Masz wielki problem ale z pisownią i ortografią ! Tego bełkotu nie da się czytać !
__________________
Wojciech Siwek, Piekary Śląskie,
Ford Escort Van 1,3 1997, Opel Vectra, było wiele różnych aut w ostatnich 20 latach.
Zapraszam na www.siwek.com.pl oraz www.tanietusze.eu
wojsiw jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-02-2011, 18:30   #64
dikey
ford::amateur
 
Imię: DAREK
Zarejestrowany: 21-01-2011
Skąd: sianow
Model: mondeo mk4 titanum
Silnik: 1997
Rocznik: 2008
Postów: 9
Domyślnie Odp: Spadek mocy i głośny klekot 1,3 J6A 44KW 60 KM

kolego WOJSIW - coz na to poradze ze jestem dyslektykiem !! i nic na to nie poradze jesli uwazasz ze nie da sie tego czytac to po co zawracasz sobie tym glowe !! nie czytaj a bol glowy cie ominie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. co do polskiej czcionki to wogole nie uzywam jej !! A teraz pytanie czy chodzi na tym forum o jezyk polski - porady w pisowni i temu podobne !!! czy o sprawy zwiazane z autami - problemy techniczne ????!!!! POZDRAWIAM I SORRY ZA TAK OWE BLEDY ORTOGRAFICZNE dla bardziej prawych jezykowo czytelnikow !!!!

Ostatnio edytowane przez dikey ; 08-02-2011 o 18:33
dikey jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-02-2011, 20:34   #65
brajdak
ford::expert
 
Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,649
Domyślnie Odp: Spadek mocy i głośny klekot 1,3 J6A 44KW 60 KM

Podpiales sie nie pod ten temat co nalezy. Musisz uzyc wyszukiwarki i znalesc odpowiedni temat i sie pod niego podpiac, i dopiero wtedy uzyskasz odpowiedz. Jak sprawdzic owy czujnik nawet nie tak dawno sam pisalem no ale zaraz napisze ci na priwa co i jak bo jak jeszcze przeczytasz jakies glupoty jakie potrafia byc na tym forum ze np jezeli ci nie swieci owa kontrolka to musisz licznik wyciagac i sprawdzac.
__________________
.
..
...
http://www.suwaczek.pl/cache/13af178006.png
brajdak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2011, 18:51   #66
wojsiw
ford::average
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 04-11-2009
Skąd: Myszkowice
Model: Focus
Silnik: 2.0
Rocznik: 1998
Postów: 68
Domyślnie Odp: Spadek mocy i głośny klekot 1,3 J6A 44KW 60 KM

Cytat:
Napisał dikey Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
kolego WOJSIW - coz na to poradze ze jestem dyslektykiem !! i nic na to nie poradze jesli uwazasz ze nie da sie tego czytac to po co zawracasz sobie tym glowe !! nie czytaj a bol glowy cie ominie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. co do polskiej czcionki to wogole nie uzywam jej !! A teraz pytanie czy chodzi na tym forum o jezyk polski - porady w pisowni i temu podobne !!! czy o sprawy zwiazane z autami - problemy techniczne ????!!!! POZDRAWIAM I SORRY ZA TAK OWE BLEDY ORTOGRAFICZNE dla bardziej prawych jezykowo czytelnikow !!!!
Drogi kolego, niestety bardzo często bywa, że jak się kogoś nie zrozumie albo źle zrozumie to i rada może być do bani. Cóż - ja pobierałem nauki prawdopodobnie wtedy kiedy Twoi rodzice jeszcze o Tobie nie myśleli i nauczyłem się, że język ojczysty należy szanować. I niezależnie od tego czego dane forum dotyczy powinno się formułować swoje myśli w sposób dla innych zrozumiały, również dla takich pryków jak ja.
Pozdrawiam Cie serdecznie
P.S.
W trakcie pisania pojawiają się podpowiedzi naprawy błędów - może warto z tego czasem skorzystać.
__________________
Wojciech Siwek, Piekary Śląskie,
Ford Escort Van 1,3 1997, Opel Vectra, było wiele różnych aut w ostatnich 20 latach.
Zapraszam na www.siwek.com.pl oraz www.tanietusze.eu
wojsiw jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-02-2011, 11:23   #67
dikey
ford::amateur
 
Imię: DAREK
Zarejestrowany: 21-01-2011
Skąd: sianow
Model: mondeo mk4 titanum
Silnik: 1997
Rocznik: 2008
Postów: 9
Domyślnie Odp: Spadek mocy i głośny klekot 1,3 J6A 44KW 60 KM

Witam ponownie dzieki wskazuwkom kolegi brajdak problem z nieswiecaca kontrolka oleju problem znikl Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.po wymianie czujnika oleju z starego silnika w ten zamontowany !!! Jeszcze raz wielkie dzieki
dikey jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2013, 19:48   #68
McMarco
ford::beginner
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 01-10-2013
Skąd: Nowa Wieś k. Czudca
Model: Escort MK7
Silnik: 1.3
Rocznik: 1996
Postów: 35
Question Nierówno chodzi na zimnym silniku, dodatkowy pisk

Witam serdecznie! Jestem tutaj nowy, więc wypadało by się przedstawić. Jestem Jacek, pochodzę z okolic Rzeszowa. Od niedawna jestem (czy szczęśliwym to się dopiero okaże na przestrzeni czasu) posiadaczem Forda Escorta MK7 1.3 Hatchback z 1996 roku.
Niestety od kilku dni niepokoją mnie pewne dziwne zachowania samochodu.
Jak zapalam silnik pierwszy raz w dany dzień, to wariuje z obrotami auto, nawet gaśnie 2-3 razy (staram się nie dodawać gazu wtedy, aby sam się uspokoił). Po prostu jak się silnik nagrzeje to wszystko działa jak należy.
Druga sprawa też wiąże się z zapalaniem. Jak pochodzi chwile a ja dodam gazu albo ruszę to słychać taki charakterystyczny pisk - coś podobnego jakby coś na pasku ślizgało. Trwa to bardzo krótko (dosłownie 1-2 sekundy). Ale martwię się tym i proszę o pomoc Starszych, bardziej doświadczonych Kolegów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Z góry dziękuję za zainteresowanie.

Pozdrawiam.
McMarco jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:18.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.