|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-02-2011, 20:03 | #11 |
ford::beginner
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 26-01-2011
Skąd: Bydgoszcz
Model: Mondeo GHIA Kombi
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 41
|
Odp: Prośba do użytkowników TDDI 115KM ze zmienną geo
pompa vacum wymieniona 6 dni temu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ... i pomyśleć, że jak miałem opla to tylko lałem paliwo :/
|
04-02-2011, 21:08 | #12 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-01-2009
Skąd: Bradford UK
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDCI 115
Rocznik: 2005
Postów: 47
|
Odp: Prośba do użytkowników TDDI 115KM ze zmienną geo
Podciśnienie można sprawdzić po zdjęci wężyka z gruszki od turbo przykładając palec do niego jeżeli zasysa to pompe vacum masz raczej dobrą a tak w ogóle to czemu ją zmieniałes? Całkiem padła?
|
04-02-2011, 22:10 | #13 |
ford::beginner
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 26-01-2011
Skąd: Bydgoszcz
Model: Mondeo GHIA Kombi
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 41
|
Odp: Prośba do użytkowników TDDI 115KM ze zmienną geo
Zasugerował mi to mechanik, który stwierdził że gdy podciśnienie szło tylko na turbine to było ok, gdy podłączył całą reszte to jego zdaniem podciśnienie było za słabę. Poradził wymianę pompy i tak trochę pod wpływem chwili w niecałą godzinę załatwiłem inną-używkę.
|
06-02-2011, 08:14 | #14 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-01-2009
Skąd: Bradford UK
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDCI 115
Rocznik: 2005
Postów: 47
|
Odp: Prośba do użytkowników TDDI 115KM ze zmienną geo
Jeżeli podciśnienie było za słabe dopiero po podłączeniu wszystkiego, to ja zastanawiał bym się czy któryś z elementów jak serwo czy egr nie są przypadkiem nie szczelne i nie przepuszczają, albo same przewody. A czy mechanik sprawdził też tą drugą pompę może i ona jest walnięta. Ściągnij przewody po kolei - przewód od egr zaślep go i sprawdź reakcje sztangi od turbo później to samo zrób z przewodem od serwa( oczywiście załóż przewód na egr), jak to nie pomoże to sprawdź jeszcze co będzie się działo po zaślepieniu obydwóch. i wtedy jeżeli na samym turbo nic się nie zmieni to raczej vacum padnięte.
|
06-02-2011, 12:24 | #15 | |
ford::beginner
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 26-01-2011
Skąd: Bydgoszcz
Model: Mondeo GHIA Kombi
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 41
|
Odp: Prośba do użytkowników TDDI 115KM ze zmienną geo
Cytat:
|
|
06-02-2011, 20:02 | #16 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-01-2009
Skąd: Bradford UK
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDCI 115
Rocznik: 2005
Postów: 47
|
Odp: Prośba do użytkowników TDDI 115KM ze zmienną geo
Chodzi mi o tą drugą vacum pompę którą masz obecnie zamontowaną czy mechanik sprawdzał czy jest sprawna
|
06-02-2011, 23:09 | #17 |
ford::average
Zarejestrowany: 29-03-2009
Skąd: Białystok
Model: mondeo kombi
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2001
Postów: 107
|
Odp: Prośba do użytkowników TDDI 115KM ze zmienną geo
|
09-05-2013, 20:39 | #18 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-10-2008
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2,0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 188
|
Odp: Prośba do użytkowników TDDI 115KM ze zmienną geo
Witam po małej przerwie! Zaczynam już piany dostawać , bo nie mogę znaleść przyczyny poruszania się dzwigienki od turbinki ze zmienną geometrią! Więc tak na kompach zero błędów, problem polega na tym że dzwigienka po zapaleniu odciąga się tak jak powinna , ale po dodaniu gazu , tak od ok 1200obr i wyżej, zaczyna drgać, tj przeuwać się w przód i tył, tak pulsować! Myślałem że to wina czujnika doładowania, kupiłem używke, ale niestety to nic nie pomogło, chyba że ten też jest uszkodzony, bo zachowuje się identycznie jak stary! Sprawdziłem wszystkie przewody podcisnienia i są OK, jak podłącze stałe napięcie do elektrozaworu od sterowania turbiny to dzwigienka stoi nieruchomo, więc pytanie jest co steruje tym elektrozaworem , a co za tym idzie dzwignią turbiny. Czy moze ktoś z was sprawdzić jak zachowuje się w waszych autach ta dzwigienka? Pechowo nie ma w okolicy takiego mondeusza żebym mógł sam sprawdzić , jak znalazłem to były ale ze zwykłą turbiną! Z góry wielkie dzięki!
|
09-05-2013, 21:18 | #19 |
ford::professional
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,664
|
Odp: Prośba do użytkowników TDDI 115KM ze zmienną geo
Czy masz taki moduł jak widać na fotce?
Jeżeli tak to u mnie też sztanga lekko drży na wolnych obrotach. Przy dodawaniu gazu sztanga przesuwana jest do przodu, a przy utrzymywaniu wyższych obrotów sztanga cofana jest w tył. |
09-05-2013, 21:40 | #20 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-10-2008
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2,0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 188
|
Odp: Prośba do użytkowników TDDI 115KM ze zmienną geo
Nie, mój mondi jest z 2001 i z inne sterowanie, problem dokładnie polega na tym że od ok 1200obr zaczyna się dzwigienka poruszać i tak się dzieje gdy zwiększam obroty, czasami jak jadę w zakresie 1200 - 2000 obr na niższym biegu czuć jakby auto przerywało , chyba skutkiem tego jest że zmniejsza się cisnienie w układzie, na postoju jak sciskam węże to czuć jak cisnienie w nich pulsuje. Sprawdzałem kiedyś w kolegi passacie to po odpaleniu dzwigienka się odchyla i stoi nieuchomo gdy zwiększamy obroty, sam nie wiem co o tym już myśleć bo nie mam punktu odniesienia, jak powinno być !
|