|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-01-2011, 14:45 | #11 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Łódź
Model: S-Max MK II
Silnik: 2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2017
Postów: 353
|
Odp: 1.6 DTCI 90km po wymianie alternatora dalej pali się kontrolka ładowana
Cytat:
|
|
07-01-2011, 15:53 | #12 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-05-2009
Model: KUGA, focus II
Silnik: 2.0 TDCi 163 KM PowerShift 4WD, 1.6 TDCI 90koni
Rocznik: 2012, 2006
Postów: 46
|
Odp: 1.6 DTCI 90km po wymianie alternatora dalej pali się kontrolka ładowana
Cytat:
Ostatnio edytowane przez krzychu_ ; 08-01-2011 o 20:39 |
|
08-01-2011, 20:43 | #13 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-05-2009
Model: KUGA, focus II
Silnik: 2.0 TDCi 163 KM PowerShift 4WD, 1.6 TDCI 90koni
Rocznik: 2012, 2006
Postów: 46
|
Odp: 1.6 DTCI 90km po wymianie alternatora dalej pali się kontrolka ładowana
Witam,
Po kupieniu alternatora firmy denso CA1865 wszystko działa jak trzeba.... |
08-01-2011, 21:01 | #14 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Łódź
Model: S-Max MK II
Silnik: 2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2017
Postów: 353
|
Odp: 1.6 DTCI 90km po wymianie alternatora dalej pali się kontrolka ładowana
No to podepnij ktoś wątek, bo jest wprost wzorcowy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
15-01-2011, 08:38 | #15 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 15-01-2011
Model: FOCUS
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 1
|
Odp: 1.6 DTCI 90km po wymianie alternatora dalej pali się kontrolka ładowana
Witam, faktycznie wątek jest wzorcowy, miałem dokładnie taką samą historie, najpierw kupiłem alternator delcoremy i ta sama sytuacja komputer go nie widział, po wymianie na oryginał wszystko OK.
|
17-01-2011, 19:20 | #16 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 09-11-2009
Skąd: Poznań
Model: Focus II kombi
Silnik: 1.6 B+LPG
Rocznik: 2006
Postów: 86
|
Odp: 1.6 DTCI 90km po wymianie alternatora dalej pali się kontrolka ładowana
Mi ostatnio padło ładowanie. Elektryk wymienił 2 diody i regulator napięcia, ale kontrolka i tak włącza się po kilku minutach od odpalenia silnika, chociaż ładowanie kiedy jest na światłach ma 14,2 V.
Ile kosztuje nowy alternator? I czy jest sens wydawać kase czy można tylko wykasować błąd? Krzychu, ile cię kosztował altek z wymianą?
__________________
Moja strona: http://www.mzrider.republika.pl/index2.htm |
17-01-2011, 19:41 | #17 |
ford::average
Imię: waldemar
Zarejestrowany: 27-10-2008
Skąd: Łomża
Model: Ford Fokus Ghia
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 199
|
Odp: 1.6 DTCI 90km po wymianie alternatora dalej pali się kontrolka ładowana
Znalazłem opis sprawdzenia regulatora napięcia. Przy sprawdzaniu miernikiem napięcie powinno wynosić od 13,5 do 14,8 V przy włączonym silniku mając włączoną dmuchawę, radio lub światła. Jeżeli napięcie będzie wyższe oznacza uszkodzenie reg. nap. Zbyt niskie wskazuje na zużycie szczotek alternatora.
|
17-01-2011, 23:26 | #18 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 07-07-2009
Skąd: okolice myślenic
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCI (109KM)
Rocznik: 2005
Postów: 2,165
|
Odp: 1.6 DTCI 90km po wymianie alternatora dalej pali się kontrolka ładowana
Cytat:
__________________
_______________________ 115KM i 275Nm... z serii :-) / "Nie kłóć się z idiotą - sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem" |
|
18-01-2011, 00:04 | #19 | |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: 1.6 DTCI 90km po wymianie alternatora dalej pali się kontrolka ładowana
Cytat:
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
|
18-01-2011, 17:29 | #20 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 09-11-2009
Skąd: Poznań
Model: Focus II kombi
Silnik: 1.6 B+LPG
Rocznik: 2006
Postów: 86
|
Odp: 1.6 DTCI 90km po wymianie alternatora dalej pali się kontrolka ładowana
Nie wiem na jaki regulator napięcia wymienił. Ktoś pisał na forum, że na podróbie będzie się świecić, tylkoże w czasie jakzdy nie świeci, dopiero jak się zatrzymam, to po minucie na biegu jałowym się zapala i już nie gaśnie. Jak będe ciągle jechał to sie nie zapali.
Swoją drogą dostępne regulatory to Magneti Marelli i Hella (typ Lucas).
__________________
Moja strona: http://www.mzrider.republika.pl/index2.htm Ostatnio edytowane przez kiku ; 18-01-2011 o 17:32 |