Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-12-2010, 10:56   #1
rkajda
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 11-12-2010
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 TDI
Rocznik: 2006
Postów: 2
Domyślnie 1.8 TDCI Szarpanie powyżej 3000 obrotów

Witam,

W trakcie przyspieszania gdy silnik dochodzi do 3000 obrotów lub je przekroczy samochód zaczyna szarpać gdy jadę na 3 lub wyższym biegu. Wydaję mi się że problem pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów (bezpośrednio po wyjeździe z garażu efektu nie obserwuję).
Byłbym wdzięczny za informację co należałoby sprawdzić i z czym może być problem.

Pozdrawiam,

rkajda jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-12-2010, 08:19   #2
stefan d
ford::amateur
 
Imię: Jorge
Zarejestrowany: 12-01-2010
Skąd: wroclaw
Model: focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 99
Postów: 3
Domyślnie Odp: 1.8 TDCI Szarpanie powyżej 3000 obrotów

witam
czy juz rozwiazales problem .U mnie pojawil sie podobny samochod dostaje czkawki prz dodaniu gazu na 4 5 biegu ja podejrzewam zamarzanie ON w ukladzie paliwowym bylo -15 kontrolki nie swicily daj znac pozdrawiam
stefan d jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-01-2011, 12:28   #3
rkajda
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 11-12-2010
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 TDI
Rocznik: 2006
Postów: 2
Domyślnie Odp: 1.8 TDCI Szarpanie powyżej 3000 obrotów

Zamarzane raczej nie wchodzi w grę problem pojawił się latem i wtedy problem z szarpaniem pojawiał powyżej 3000 obrotów ... w zimie samochód jest garażowany i nic nie zamarznąć nie może. Natomiast szarpanie potrafi się zacząć już przy 2000 obrotów, szczególnie kłopotliwe są wszelkie bardziej strome podjazdy. Przy jeździe po prostej i bardzo delikatnym przyspieszaniu da się wejść na wyższe obroty.
rkajda jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-01-2011, 00:55   #4
SMUTNYINDYK
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 09-09-2008
Skąd: mazowieckie
Model: C-MAX
Silnik: 16 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 922
Domyślnie Odp: 1.8 TDCI Szarpanie powyżej 3000 obrotów

Coś jakby EGR za późno się zamykał, lub nie zamykał się do końca.Taki początek padaczki EGR.
__________________
SMUTNYINDYK C-MAX 1,6TDCI. Pozdrowienia
SMUTNYINDYK jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2011, 16:48   #5
lazio798
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 24-11-2010
Skąd: Lubelskie
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.6 tdci 109 km DPF
Rocznik: 2006
Postów: 5
Domyślnie Odp: 1.8 TDCI Szarpanie powyżej 3000 obrotów

Witam mam podobny problem tyle że pisałem na forum już o nim([Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]) i do dziś nie doszukałem się przyczyny, mimo pomocy użytkowników forum jak i wszelkiej maści mechaników. Mówią żebym jeździł to może się całkiem [cenzura] i wyskoczy jakiś błąd.

następnym razem dostaniesz ostrzeżenie.

Ostatnio edytowane przez Slawko ; 10-01-2011 o 17:31
lazio798 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2011, 19:15   #6
grzegorz1956
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-01-2011
Skąd: Niemcy
Model: DA3
Silnik: 1,6 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 49
Domyślnie Odp: 1.8 TDCI Szarpanie powyżej 3000 obrotów

Po wylaczeniu silnika powinien zadzialac uklad mechanicznego oczyszczania EGR(AGR).
Jest to slyszalne dla uwaznego kierowcy. Brak oczyszczania prowadzi do takiego objawu jak tu opisano.
grzegorz1956 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-01-2011, 14:50   #7
lazio798
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 24-11-2010
Skąd: Lubelskie
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.6 tdci 109 km DPF
Rocznik: 2006
Postów: 5
Domyślnie Odp: 1.8 TDCI Szarpanie powyżej 3000 obrotów

Cytat:
Napisał grzegorz1956 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Po wylaczeniu silnika powinien zadzialac uklad mechanicznego oczyszczania EGR(AGR).
Jest to slyszalne dla uwaznego kierowcy. Brak oczyszczania prowadzi do takiego objawu jak tu opisano.
Jedyne co słyszę po zgaszeniu silnika i to nie od razu to jakiś hałas dobiegający tak jakby z deski rozdzielczej i to wszystko. A co do EGR to mechanik by mi powiedział, że jest zapchany zwłaszcza, że go wyciągał jakiś miesiąc temu bo metalowa blaszka się zjarała i gwizdała głośniej niż radio graGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
lazio798 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-01-2011, 22:28   #8
truckman
ford::average
 
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: WROCLAW
Model: Galaxy1,Escort mk5
Silnik: 2LPG, 1.8D
Rocznik: 1998,1992
Postów: 73
Domyślnie Odp: 1.8 TDCI Szarpanie powyżej 3000 obrotów

[QUOTE=grzegorz1956;1574355]Po wylaczeniu silnika powinien zadzialac uklad mechanicznego oczyszczania EGR(AGR).

...układ inicjujacy przez mechaniczne nastawy procesy działania EGR(AGR).
truckman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:26.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.