Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 13-01-2011, 18:41   #151
grzegorz1956
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-01-2011
Skąd: Niemcy
Model: DA3
Silnik: 1,6 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 49
Domyślnie Odp: Typowe Awarie

Ad1 Ford oferuje nowa oprawke z zaciskami z miedzi, niestety dopiero po wyczerpaniu starych zapasow

grzegorz1956 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-01-2011, 22:10   #152
truckman
ford::average
 
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: WROCLAW
Model: Galaxy1,Escort mk5
Silnik: 2LPG, 1.8D
Rocznik: 1998,1992
Postów: 73
Domyślnie Odp: Typowe Awarie

Ad 3 czy dotyczy to sytuacji : sygnalizacja z właczonym oswietleniem???
truckman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-01-2011, 07:22   #153
Gabrycha
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 09-10-2008
Skąd: N: 51° 24' E: 19° 40'
Model: C-Max były Escort MK7 i MK6
Silnik: 1.8 TDCi / 1.8 TD / 1.8D
Rocznik: 2006 / 1999 / 1994
Postów: 770
Domyślnie Odp: Typowe Awarie

zdechł mi alternator.
koszta naprawy:
- demontaż i montaż we własnym zakresie - 0 PLN + 6 godzin ciężkiej harówy (zaznaczam że mam małe doświadczenie pod maską)
- naprawa alternatora - 250 PLN w zakładzie usługowym (wymiana diód z uwagą że aż dziw bierze że nie strzelił regulator bo byłoby + 250)

a z dupereli to
- zużyły się żarówki H7 kilka sztuk
- zużyły się oponki letnie 4 szt (i tu się pochwalę nabyłem lekko używane ad'2009 - po stówce za szt i jeszcze mają fabryczne wąsy - ich przebieg to coś około 20kkm)
- potłukłem sobie osłonę dolną silnika wymieniłem na nową (made in Poland - około 80 PLN) i znowu tej zimy dostała "strzała"

pozdro.
__________________
a po godzinach naprawiam drukarki i komputerki
- jak by komuś coś padło To spoko: niechaj mnie dręczy...
Gabrycha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-01-2011, 20:03   #154
Lelon
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 09-02-2007
Skąd: Raszyn
Model: C-Max Energi
Silnik: 2.0 plugin hybrid
Rocznik: 2017
Postów: 507
Domyślnie Odp: Typowe Awarie

Cytat:
Napisał Gabrycha Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
zdechł mi alternator.

- potłukłem sobie osłonę dolną silnika wymieniłem na nową (made in Poland - około 80 PLN) i znowu tej zimy dostała "strzała"
.

jaki sens kupowania podróby? oryginał kupiłem za 95zł w ASO i pasuje idealnie, a z osłonami "zamiennikami" bardzo różnie bywa
Lelon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-01-2011, 08:03   #155
Gabrycha
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 09-10-2008
Skąd: N: 51° 24' E: 19° 40'
Model: C-Max były Escort MK7 i MK6
Silnik: 1.8 TDCi / 1.8 TD / 1.8D
Rocznik: 2006 / 1999 / 1994
Postów: 770
Domyślnie Odp: Typowe Awarie

primo
- to nie jest PODRÓBA - to produkt alternatywny lub ZAMIENNIK - podróba charakteryzuje się tym że udaje oryginał zarówno wyglądem jak i ceną - czyli że jest to oszustwo.

secondo
piszesz że KUPIŁEŚ - sprecyzuj proszę to kupowanie - zapłaciłeś i dostałeś do ręki ten element w celu samodzielnego montażu, czy może policzono wspomnianą kwote + robocizna i założono tę osłonę przy okazji innych czynności serwisowych?

cena takiej osłony oscyluje w okolicy 300 PLN oto linka do e-sklepu [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

tak więc domniemam że zapłaciłeś w ASO za produkt alternatywny i cieszysz się że masz po problemie (zamiennik czy nie i tak swoją rolę spełnia - syf do komory silnika nie wpada) - jak będziesz miał okazję podczas jakiegoś serwisu to obejrzyj tę osłonę dokładnie i poszukaj na niej PartNumber'a i logo producenta - jestem przekonany że nie będzie to produkt autoryzowany przez FORDa (bo sam ford przecież tego nie produkuje, a na rynek części zamiennych wypuszczane są tylko produkty FORD/MOTOCRAFT jako tzw. oryginały choć i to ostatnio się zmieniło i za oryginały uznawane są części jakieś tam .....)

terzo
Wizyta w ASO sporo by mnie kosztowała (dojazd + czas) - wycieczka na pół dnia około 100 km. A przykręcić 7 szt wkrętów to sam potrafię choć auto-mechanikiem to ja nie jestem.

pozdro.
__________________
a po godzinach naprawiam drukarki i komputerki
- jak by komuś coś padło To spoko: niechaj mnie dręczy...
Gabrycha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-01-2011, 11:11   #156
gulik1978
ford::specialist
 
Avatar gulik1978
 
Zarejestrowany: 05-03-2009
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus
Silnik: 1,6 EB
Rocznik: 2011
Postów: 573
Domyślnie Odp: Typowe Awarie

Gabrycha a ta osłona która wymieniałes to idzie do samych nadkoli? Bo ja sobie uszkodziłem tu pod klimatyzacja... I nie wiem czy to ciągle ta osłona, czy tu już jest inna?
gulik1978 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-01-2011, 12:32   #157
Gabrycha
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 09-10-2008
Skąd: N: 51° 24' E: 19° 40'
Model: C-Max były Escort MK7 i MK6
Silnik: 1.8 TDCi / 1.8 TD / 1.8D
Rocznik: 2006 / 1999 / 1994
Postów: 770
Domyślnie Odp: Typowe Awarie

gulik1978 osłona o której mówię to taka płyta z plastiku mocowana pomiędzy przednimi kołami prawie od zderazka przedniego aż do samej kabiny. natomiast po zdemontowaniu jej pozostają jeszcze osłony przed kołami i zaraz za zderzakiem.
Piszesz o tym że pod klimą masz rozwalone. Jak robiłem przy altku to musiałem klime co nieco "odpychać" - sama sprężarka jes pod tą właśnie osłoną natomiast rury idą już nad tą przed kołami. podział tych osłon jest tam gdzie chodzi pasek wieloklinowy.

Zajrzyj pod auto to sam zobaczysz. osłona posiada 5 szt wkrętów po linii zderzaka, po jednym tuż przy kołach (przed kołem) i po jednym pod butami kierowcy i pasażera.

tak na marginesie mam też rozbitą osłonę przed lewym kołem
(tę boczną) i poszukuję (mało aktywnie co prawda) nowej "zatkajdziury".
__________________
a po godzinach naprawiam drukarki i komputerki
- jak by komuś coś padło To spoko: niechaj mnie dręczy...
Gabrycha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-01-2011, 14:08   #158
sseba79
ford::average
 
Avatar sseba79
 
Zarejestrowany: 17-02-2009
Model: C-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 162
Domyślnie Odp: Typowe Awarie

165000 tyś 2005r Kraj Niemcy .Jak do tej pory klocki przód + tył i turbina
sseba79 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-01-2011, 13:02   #159
publo
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 12-01-2011
Skąd: Łódź
Model: C-Max
Silnik: 1.8 benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 6
Domyślnie Odp: Typowe Awarie

1.8benzyna 2003rok przebieg 56000 wymiana czujnika cisnienia oleju
publo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-01-2011, 11:05   #160
Lelon
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 09-02-2007
Skąd: Raszyn
Model: C-Max Energi
Silnik: 2.0 plugin hybrid
Rocznik: 2017
Postów: 507
Domyślnie Odp: Typowe Awarie

Miałem kiedyś 1.8benz 2004r i też mi padł czujnik ciśnienia oleju. Była to jedyna rzecz, która mi się popsuła w tym aucie przez 8m-cy.

Czujnik kupiłem w ASO za bodajże 27zł.
Lelon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
awarie , c-max



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:19.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.