|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-01-2011, 09:50 | #51 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-09-2009
Model: Focus Mk3 FL kombi
Silnik: 1.5 tdci 120KM
Rocznik: 2015
Postów: 684
|
Odp: Filtr DPF
Jeżeli użytkownik jest całkiem zielony w temacie, non stop jeździ po mieście i nigdy nie stworzy kilkuminutowych warunków do wypalenia sadzy bądź przerwie cykl efekt będzie taki jak napisałeś.
|
05-01-2011, 12:39 | #52 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 10-03-2010
Skąd: Bydgoszcz
Model: Ford focus
Silnik: 1,6 TdCi 109KM
Rocznik: 2006
Postów: 44
|
Odp: Filtr DPF
Cytat:
jednak myślę że czynników jest znacznie więcej m.in. jakość paliwa, którą niestety w polskich warunkach ciężko kontrolować |
|
07-01-2011, 15:28 | #53 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-02-2010
Skąd: lubelskie
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCI 109
Rocznik: 2005
Postów: 27
|
Odp: Filtr DPF
Witam jakie lepsze jest usuniecie filtra DPF zastąpienie go Emulatorem czy Programem i czy pózniej potrzebne bedzie uzupełnianie magicznego płynu co jest wtryskiwany do paliwa
|
07-01-2011, 15:39 | #54 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Filtr DPF
...emulatory nie dość że drogie...to całkowicie nie eliminują dopalania...to tylko "oszukiwacz" ciśnień na czujniku dpf...sterownik i tak zainicjuje dopalanie...tylko znacznie rzadziej
...programowo wyłącza sie całą obsługę DPF...i autko jeździ jak by go nigdy nie było Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum...a płynu już nie potrzeba..
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW Ostatnio edytowane przez heko ; 07-01-2011 o 15:45 |
07-01-2011, 16:53 | #55 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 06-05-2010
Model: kuga escape
Silnik: 1.5 ecoboost
Rocznik: 2017
Postów: 5
|
Odp: Filtr DPF
nic nie usuwajcie tylko kupcie plyn na allegro ( jakies koles sie oglaszal lub oglasza ze spuszcza z francuzów ten plyn - nie dpx tylko ten nowszy )
za 2 litry zaplacilem 200zl, do focusa mk2 1,6 tdci 109 koni wchodzi 1,8 litra i nie widac w tym zbiorniczku nic nawet jak sie zaswieci lampka, jak ktos cos widzial to albo jest slepy albo patrzył na cos innego. wpompowalem ten plyn elek. pompką od spryskiwaczy którą mialem pod reką. wlalem do samego pelna. po tym pojechalem do elektryka ktory za 50zl wyzeorwał mi stan dodatku do paliwa ( trza miec kompa z oryginalnym softem od forda ) calosc wyszla mnie 280zl bo 30zl stracilem na usuwanie bledu zeby dowiedziec sie czemu zaswiecila sie czerwona ktrolka ( zębaka z wykrzyknikiem ) pisze to zeby nikt z Was nie zdrzierał 1000 czy 1500zl w jakims tam warsztatach bo bardzo mnie denerwują te ich cenniki jakies pytania ? chetnie pomoge |
07-01-2011, 18:48 | #56 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-02-2010
Skąd: lubelskie
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCI 109
Rocznik: 2005
Postów: 27
|
Odp: Filtr DPF
Cytat:
|
|
07-01-2011, 21:05 | #57 |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,755
|
Odp: Filtr DPF
Tak tak nic nie usuwajcie tylko dolewajcie płyn czy ty kolego MENIU11 masz pojęcie o filtrach cząstek stałych -w przypadku mokrego w którymś momencie eksploatacji zapełni się tlenkiem ceru,i jakiekolwiek dopalenie będzie niewykonalne a wtedy można sobie dolewać. Mamy wtedy dwie alternatywy wymianę filtra na nowy w ASO ok 5 tysięcy lub usunięcie za ok 1000-1500.
Nie będę wspominał o negatywnym wpływie tego ****a(gdy jeszcze działa) na pracęi kondycję silnika-poczytaj trochę zanim zaczniesz doradzać-Pozdrawiam Co do usunięcia to polecam Vtech -żadnych emulatorów ,w serwisie ASO powiedz tylko żeby rutynowo nie aktualizowali ci oprogramowania bo popsują to co obrobił programujący w twoim sofcie - Ostatnio edytowane przez Matych ; 07-01-2011 o 21:13 |
08-01-2011, 11:00 | #58 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-09-2009
Model: Focus Mk3 FL kombi
Silnik: 1.5 tdci 120KM
Rocznik: 2015
Postów: 684
|
Odp: Filtr DPF
Matych dobrze mówi, a meniu11 ma widocznie taki przebieg, że filtr jeszcze żyje tylko płyn mu się skończył, ale tak zawsze nie będzie, kiedyś i jemu się zatka czego oczywiście nie życzę.
|
08-01-2011, 16:30 | #59 | |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Filtr DPF
Cytat:
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
15-01-2011, 23:17 | #60 |
ford::professional
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
|
Odp: Filtr DPF
1. Filtr FAP w Fordzie/Mazdzie/Volvo/Citroenie/Peugeocie z silnikiem 1.6 wymienia się co ok 140tyś km...w zależności od tego jak i gdzie był eksploatowany samochód dystans ten albo się wydłuża albo skraca,
2. Pełny zbiornik płynu starcza na tyle samo co filtr. 3. Jak ktoś ma legalne urządzenie do obsługi serwisowej Forda - IDS to nie bierze 50zł za resetowanie błędów bo by nie zarobił na jego utrzymanie!!!
__________________
tuneforce.pl Chiptuning Piła,Poznań,Wałbrzych tuneforce.pl www.facebook.com/TuneFORCE tuneforce.pl/kontakt-centrala Usuwanie AdBlue tuneforce.pl/wylaczanie-adblue-scr-nox,tuneforce.pl/car-flasher,ford-tuning.pl,dpfserwis.pl |
|
|
|