Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-12-2010, 18:18   #1611
yata
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 19-12-2010
Skąd: Wawa
Model: Dobry
Silnik: Duży
Rocznik: 2007
Postów: 3
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Mam pytanie jak wygląda moc w silnikach 2.0?
W ogłoszeniach pojawiają się np. 130/140KM.

Pytam się w kontekście założenia chipa, który silnik jest lepszy?

Różnica w koniach to tylko kwestia podatkowa w innych krajach czy też inna budowa silnika?

pozdr.,
y.

yata jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-12-2010, 10:01   #1612
Komor
ford::advanced
 
Avatar Komor
 
Imię: M
Zarejestrowany: 17-04-2009
Model: Modeo MK5
Silnik: 2.0 TDCi 180 KM
Rocznik: 2017
Postów: 366
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał Snajper_881 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dwumasa padnie po CHIPIE?? Chyba jakbym strzelał ze sprzęgła...
Pierwsze wg. mnie co może paść, to wtryski i pompa....
Jedyne auto jakie się zajechało po CHIPIE które znam to....o ironio VW GOLF TDi....ale tu się chyba niema co dziwić.
Bo?
Przecież to normalny diesel, jeździ do zakatowania, może po prostu ktoś o niego kompletnie nie dbał i tyle Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Twój można tak samo załatwić.
Komor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-12-2010, 22:27   #1613
Złoty80
ford::beginner
 
Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 11-12-2010
Skąd: Zawiercie-Bzów
Model: Mondeo
Silnik: 1,8tdci 124KM/150KM by Heko
Rocznik: 2010
Postów: 18
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Witam mam Kolegę który kupił 2001 Mondeo 2,0tdci po wyjechaniu z salonu zrobił program auto ma przejechane 293 tyś km jeszcze nic nie robił -turbo -dwumas -wtryski tak jak piszecie wszystko zależy do kierowcy jak użytkuje autko
Złoty80 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-12-2010, 03:52   #1614
Zoltyy
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
Domyślnie Re: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Chip tak - ale z umiarem. Z tego co czytam (a moze i doswiadczam) to taki 2.5T jest podatny na uszkodzenia jesli sie go podkreca za mocno (tj pow 300 KM).
Pekaja gladzie cylindrow w wyniku zbyt wysokiej temperatury.
Zoltyy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-12-2010, 07:06   #1615
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

...spoko...w 2.5t nie osiągniesz 300KM bez modyfikacji mech...np. wtryski wydolą max. 270KMGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-12-2010, 07:55   #1616
WolfieKiel
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-11-2010
Skąd: LRA
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 44
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał yata Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam pytanie jak wygląda moc w silnikach 2.0?
W ogłoszeniach pojawiają się np. 130/140KM.

Pytam się w kontekście założenia chipa, który silnik jest lepszy?

Różnica w koniach to tylko kwestia podatkowa w innych krajach czy też inna budowa silnika?

pozdr.,
y.
Wersja 130KM to te starsze Mondeo TDCi a wersja to 140KM to wersje po liftingu, silnik chyba ten sam (nie dam sobie za to głowy uciąć) tylko poprawiony soft. Np. na stronie Kreatora Mocy masz 2 przykłady Mondeo po zawirusowaniu z silnikiem 130 i 140KM. Który chcesz wybrać to chyba tylko zalezy od twojego portfela. Chipa mozesz smiało założyć do jednego i drugiego.
WolfieKiel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-12-2010, 15:25   #1617
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

...tu raczej chodzi o Mondeo MK4...zazwyczaj ma 140KM...ale występują (nie w Polsce) także 130-sto konne
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-12-2010, 19:16   #1618
Zoltyy
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
Domyślnie Re: Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...spoko...w 2.5t nie osiągniesz 300KM bez modyfikacji mech...np. wtryski wydolą max. 270KMGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Moze poprzedniemu wlascicielowi sie udalo:
1. Kiedy go kupowalem szedl "jak burza" juz od "dolu" - myslalem ze tak ma seria, ale:
2. Zabralem S-Maxa na duzy przeglad i kazalem wgrac najnowszy software i po dwoch dniach stwierdzilem ze cos jest nie tak bo "nie ciagnie"
3. Po 2 miesiacach jezdzenia (jakies 2 tys km) - poziom plynu w zbiorniczku spadl o jakies 15mm
4. Jestem z dala od samochodu - wstepne sprawdzanie nie wykrylo wycieku plynu na zewnatrz. Oczywiscie sprawdzenie kompresji nie przyszlo do glowy mechanikom w ASO kiedy podalem objawy - bede walczyl z tym po powrocie do kraju. Oooops! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

BTW Ponoc problemy lubia wystapic jesli zbytnio podkreca sie Nm w dolnym zakresie - wysokie temperatury czy jakos tak.

Tak czy inaczej "Houston - (chyba) mam(y) problem"

Ostatnio edytowane przez Zoltyy ; 29-12-2010 o 19:20
Zoltyy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-12-2010, 12:54   #1619
INVERTER
ford::advanced
 
Avatar INVERTER
 
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
..tjaa..ale uzyskanie takich efektów w Fordzie...na ori osprzęcie jest raczej trudne...to nie vag-i w których bez większych wysiłków można dowalić ?120...150Nm które szybko wykończą sprzęgło..standardowe ok. 360...400Nm jest w MK3 115..130konnych bezpieczne...można zdjąć z dołu...aby kreska była "ładniejsza"...ale tracimy wtedy moment dla najczęściej używany zakres obrotów do jazdy "codziennej"...a większość naszych autek to nie "wyścigówki"..z kolei nadmuchać więcej górą niema czymGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A jak ma się to "dowalanie" do EGT w TDI oraz TDCI ?!? sprawdzał ktoś ???

W moim tdci/130 przy modzie na 160KM max. egt wyszło 900*C Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Po dowaleniu na 170KM mam już 950*C Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jak ciągne na 5tym biegu/4000obr. czujnik jest wkręcony w muszlę turbiny więc pomiar jest dokładny !!! A jest raptem 5stopni, latem w upalne dni 1000*C będę miał jak nic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i turbince będzie trzeba podziękować Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
INVERTER jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-12-2010, 14:20   #1620
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

...myślę że masz przeciągnięty czas wtrysku....nie można go wydłużać w nieskończoność..bo płomień zbliża się do denka...a i na wydechu robi się gorąco Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
chip , chiptuning , hamownia , tuning



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:39.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.