|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-11-2010, 21:31 | #1 |
ford::beginner
Imię: Kris
Zarejestrowany: 03-04-2007
Skąd: Żary
Model: Ford Focus Turnier
Silnik: 1.8 TDCi/ 100PS
Rocznik: 2004
Postów: 11
|
gaśnie powyżej 2 tyś. obr/min
Witam!
Ford Focus 1.8 TDCI 100KM, 2004, 129 tys/km Otóż 1,5 roku temu podczas jazdy w totalnej ulewie ( potężne kałuże na jezdni- hamujące auto) silnik zgasł i pokazała się kontrolka świec żarowych. Pierwszy raz coś takiego miałem, więc okazało się, że do 2 tys/obr da się jechać- powyżej auto gasło, a im dalej tym maksymalne obroty z jakimi mogłem jechać spadały. Na drugi dzień, po postoju w nagrzanym od słońca garażu jak ręką odjął. Auto przejechało od tamtego momentu do dziś ok. 14tys km, bez jakichkolwiek problemów. Dlaczego pisałem o tych ulewach, ponieważ wczoraj podróżowałem w tych samych warunkach co wtedy. I historia ta sama, że czym dalej - ok. 80 km przejechane, to maksymalne obroty z jakimi mogłem jechać spadały. Zostawiłem auto na dworze, jest dość ciepło. Jutro odpalę i zobaczymy co dalej. Naczytałem się o tych wtryskach...aż mi się słabo robi... Co zrobić, gdy auto odpali? Jeździć dalej, czy jechać na kompa???Czy coś mogło zostać zalane?
__________________
Got that feeling, Loving every minute of it Got that feeling, I can't stop winning Ostatnio edytowane przez sworks ; 14-11-2010 o 22:35 |