|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-11-2010, 19:59 | #11 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 15-01-2008
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2,0TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 235
|
Odp: Co łączy ten przewód i co może powodować jego odłączenie.
Jak to każda teoria skądś się bierze.Ja kiedyś w swoim starym Mondeo 1,8TD zatkałem EGR i nic to nie dało jeśli chodzi o kopcenie, poprostu silnik już miał swój wiek i przebieg i po prostu kopcił.A w Reno Espace 2,2 DCI 2000r które miało tylko 160tys przebiegu i zostawiało straszną chmurę dymu za sobą jak mu się dało po garach, to każdy mechanik twierdził że to wtryski, to już zacząłem się rozglądać za nowymi cena 600zł szt.to przypomniałem sobie o zaworze EGR, zatkałem go i zero dymu, więc TEORIA każda ma ma jakieś odzwierciedlenie w rzeczywistości.A zatkać EGR to nie wystarczy zatkać przewód, tylko odkręcić to urządzenie i wstawić blachę tak żeby tłoczek który się tam porusza nie puszczał spalin.i wtedy spaliny które zostały już raz wydalone nie wracają z powrotem do komory spalania.
__________________
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie... --------------------------------------------------- -FORD MONDEO MK3 2,0TDDi -SUBARU LEGACY 2,5-Bokser |