|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-11-2010, 23:00 | #1371 | |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Dogrzewacz
Cytat:
Jak 'pyka' to padniety jest sterownik w D5ZF, chociaż jak piszesz nie pokazuje błędów. Pozdr. Ostatnio edytowane przez Stefano ; 08-11-2010 o 23:07 |
|
09-11-2010, 17:38 | #1372 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-08-2010
Skąd: Grudziądz
Model: Seat Alhambra
Silnik: 1.9 TDi
Rocznik: 2001
Postów: 29
|
Odp: Dogrzewacz
Czy klimatronik jest jakoś powiązany z dogrzewaczem? Tzn czy trzeba np włączyć nawiew na najwyższę temperature HI oraz załączyć nawiew na tył?
|
09-11-2010, 18:26 | #1373 |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Dogrzewacz
Z dogrzewaczem klimatronik nic nie ma wspólnego, ale przy opcji jako ogrzewanie postojowe tak i to bardzo.
Pozdr. |
09-11-2010, 18:57 | #1374 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-02-2009
Skąd: Wałbrzych
Model: GALAXY [MK2]
Silnik: 1,9 TDI 115
Rocznik: 2001
Postów: 39
|
Odp: Dogrzewacz
Witam wszystkich mam problem ze swoim piecykiem D5WZ i sterowanie webasto w środku. Otóż sprawdzany był w serwisie na stole podając mu olej zapala za każdym razem zamontowali na auto i raz odpalił a raz nie. Sprawdzali pompę oleju podaje według katalogu pompka wodna też działa piecyk kręci ale nie odpala idzie z tłumika tylko siwy dym. i tu pytanie do STEFANO czy może być to spowodowane sitkiem bo świece też sprawdzali i grzeje.? Zamówili sitko i mówią że to ostatnia rzecz jaką mogą wymienić bo wszystkie inne są dobre.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.((
|
09-11-2010, 20:33 | #1375 |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Dogrzewacz
Jesli był w serwisie to powinni na poczatku, wręcz natychamiast wymienić sitko, aby wyeliminować tą opcję, przynajmniej ja tak robię...Pózniej powinno się zmierzyć ile Amper pradu pobiera świeca przy rozruchu pieca, powinna brać ponad 10 A, bo mam takie przypadki, ze niby świeczka jest dobra, ale za słabo grzeje i raz odpali a raz nie odpala w aucie. Sprawdż tez drożność rury ssacej, a szczególnie czy tłumik nie jest zawalony niespalonym pliwem. Zdemij tlumik i odpal piecyk bez niego.
Czy przemyli i przedmuchali komorę spalania?? Pozdrowienia. |
10-11-2010, 03:26 | #1376 | |
ford::beginner
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Bydgoszcz
Model: galaxy
Silnik: 1.9tdi
Rocznik: 2005
Postów: 10
|
Odp: Dogrzewacz
Cytat:
Podłączyłem vaga i pokazuje 1410 taj jakby sie pompka wody krzaczyła.No i trochę kopci ale to przez test może zaduzo jej ropki do pompy napukłem.Wkazdym razie jest już sukces pompka paliwa zadziałała.Ale jak niemam pojęcia.Możę przezto ze rozłaczalismy instalacje i cos mogło byc zasniedziałe.W kazdy bądz razie chodzi ale bardzo krótko i wywala błąd 1410.Awiec sprawdze jutro pompke elek.wody moze szczotki niewytrzymały.Chyba ze macie jakieś inne sugestie bo zimno zbliza sie szybkimi krokami |
|
10-11-2010, 11:47 | #1377 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-06-2010
Model: MK2 Tiptronic
Silnik: 1.9TDI AUY
Rocznik: 2002
Postów: 68
|
Odp: Dogrzewacz
U mnie wywalało przegrzanie na wolnych obrotach jak trzymałem na 2000rpm to był obieg i grzał. Pompkę słychać jak dotknąć to czuć jak działa. Wczoraj robiłem szczotki dzisiaj testowałem ponad 1h i jest OK żadnego dymu błędów. Na wejściu i wyjściu taka sama temperatura czujnik płomienia ponad 250C
Mam pytanie czy kabelki lepiej ciągnąć z progu, czy można gdzieś się wpiąć przy głównej skrzynce przy przeróbce na postojowe. I dalej nie mam koncepcji jak podłączyć pompkę i co steruje pompką? |
10-11-2010, 17:42 | #1378 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: ELB.
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 11
|
Odp: Dogrzewacz
witam od pewnego czasu mój dogrzewacz przy uruchomieniu strasznie kopci, zrobiłem sobie przełącznik 3 pozycyjny jak wyłączę go i ponownie włączę to czasem uruchomi się normalnie i już nie kopci czym spowodowane jest takie zachowanie dogrzewacza?
|
10-11-2010, 20:33 | #1379 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 20-03-2008
Skąd: Corby/Zamosc
Model: Sharan
Silnik: 1,9TDII
Rocznik: 1998
Postów: 65
|
Odp: Dogrzewacz
Witam.
Może ktoś wie ile paliwa powinna podawać pompka dogrzewacza(jaką ma wydajność).Wydaje mi się że z moją jest cos nie tak. Wiem że dziala na zasadzie impulsów. Jak podaje jej impulsami napięcie to ona jakoś tak "pluje" tym paliwem dosloenie kilka kropel. |
10-11-2010, 20:38 | #1380 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-06-2010
Model: MK2 Tiptronic
Silnik: 1.9TDI AUY
Rocznik: 2002
Postów: 68
|
Odp: Dogrzewacz
D4W
max. 7,5 cm3 /90s min. 6,5 cm3 /90s D5W max. 8,5 cm3 /90s min. 7,5 cm3 /90s B4W max. 10,6 cm3 /90s min. 9,5 cm3 /90s B5W max. 12,1 cm3 /90s min. 10,9 cm3 /90s |
Tagi |
diagnostyka silnika , temperatura silnika , webasto |
|
|