|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-10-2010, 08:25 | #141 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-04-2010
Skąd: Bydgoszcz
Model: FORD S-MAX
Silnik: 2.0 T EcoBoost 203 KM
Rocznik: 2010
Postów: 132
|
Odp: Do użytkowników z ksenonami
ja na początku miałem wrażenie że świecą za nisko, ale znaki widziałem i aż takich problemów nie zauważyłem.
Czasami świecą za nisko i nie wiem czy to wina polskich dziur na drogach i system nie wyrabia czy złe ustawienie. jak by podnieść o 0,5 metra do góry to było by idealnie - ale się już przyzwyczaiłem. Jak pojedziesz do warsztatu i coś ci z tym zrobią to napisz to być może ja również podskoczę do serwisu sprawdzić |
27-10-2010, 20:58 | #142 |
ford::average
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 04-08-2010
Model: S-Max'10FL / Focus'14FL / Mondeo'19FL
Silnik: 2.0 TDCI / 1.6Ti-VCT / 2.0 EcoBlue 190KM
Rocznik: 2010 / 2014 / 2019
Postów: 159
|
Odp: Do użytkowników z ksenonami
Jestem już po wizycie, w mojej obecności serwisant przystawił urządzenie do kontroli poziomu świateł i linia świecenia ustawiona jest idealne. Wychodzi na to, że taki urok tych świateł i trzeba się przyzwyczaić...
|
27-10-2010, 21:52 | #143 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 27-06-2007
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Mondeo Gold X
Silnik: 2.0 TDCI 115KM/146KM
Rocznik: 2011
Postów: 246
|
Odp: Do użytkowników z ksenonami
Cytat:
Byłem przekonany, że światła długie (drogowe) są tylko realizowane przez zwykłą żarówkę H1 lub H7 i że będzie kiepski efekt podczas przełączania ze świateł mijania i że będzie różnica w kolorze snopu światła.
__________________
pozdrawiam Andrzej |
|
28-10-2010, 08:02 | #144 |
FCP member
Zarejestrowany: 23-08-2007
Skąd: Kobyłka/Warszawa
Model: S-max Titanium S
Silnik: 2,2 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 381
|
Odp: Do użytkowników z ksenonami
Długie to też ksenony.
|
28-10-2010, 08:12 | #145 | |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-10-2009
Skąd: WS/WI/WU
Model: S-max/QQJ11
Silnik: 2.0 TDCi 185KM/400Nm by Heko /DIG-T
Rocznik: 2009/2016
Postów: 464
|
Odp: Do użytkowników z ksenonami
Cytat:
Jeżeli tylko xenon to mijania są xsenowe a i długie zwykłe halogenowe. Tak to rozumiem. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić.. "W większości nowych samochodów stosuje się projektory bi-xenonowe. Pojedynczy projektor (soczewka) spełnia funkcję reflektora mijania, a po włączeniu świateł drogowych elektromagnes przesuwa specjalną przesłonę, odsłaniając część promienia zasłoniętą normalnie dla świateł mijania. Coraz częściej też występują reflektory z funkcją Dynamic - doświetlania zakrętów!" źródło [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez pbobek ; 28-10-2010 o 08:23 Powód: nieaktywny link |
|
28-10-2010, 09:51 | #146 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-03-2010
Skąd: Ossów / Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2006
Postów: 127
|
Odp: Do użytkowników z ksenonami
a ja mam pojedynczy xenon. Generalnie chyba do 2008 a może 2009 nie było bi-xenonów w Esiach. Mogę się mylić ale pamiętam jak patrzyłem na konfigurator przed liftowy to nie było bi-xenonów. Ale pewnie na zachodzie mogły być.
Jeśli macie bi-xenon to światła drogowe i mijania są dostarczane za pomocą tego samego żarnika (1 na lampę). Tak jak pisze pbobek po prostu po włączeniu długich elektromagnes w lampie podnosi przysłonę do góry i odsłania więcej światła (tak szybko że można mrugać długimi xenonami) . W przeszłości zamiast elektromagnesu stosowano silniczek który taką przesłonę podnosił (i widać było jak stopniowo zwiększa się zasięg świateł) i wtedy mrugało się dodatkowymi halogenami.
__________________
Bouli Był Ford Escort 1,3 (59KM) totalny golas zwany Ce-eLką, potem Skoda Octavia 1.6BFQ (102KM) następnie Opel Vectra C Estate Sportline 1.9CDTI (164KM/363Nm ) A teraz jest Ołówek : Ford S-Max Titanium 2.0TDCI 140KM (ale chyba będzie mocniejszy ) |
28-10-2010, 10:42 | #147 | |
ford::professional
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: S-Max FL +Mondeo5Vig
Silnik: 2.0TDCi 140KM +180KM
Rocznik: 09.2010 +08.2017
Postów: 1,467
|
Odp: Do użytkowników z ksenonami
Cytat:
|
|
28-10-2010, 10:47 | #148 | |
ford::average
Zarejestrowany: 26-03-2010
Skąd: Ossów / Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2006
Postów: 127
|
Odp: Do użytkowników z ksenonami
Cytat:
__________________
Bouli Był Ford Escort 1,3 (59KM) totalny golas zwany Ce-eLką, potem Skoda Octavia 1.6BFQ (102KM) następnie Opel Vectra C Estate Sportline 1.9CDTI (164KM/363Nm ) A teraz jest Ołówek : Ford S-Max Titanium 2.0TDCI 140KM (ale chyba będzie mocniejszy ) |
|
28-10-2010, 10:53 | #149 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 27-06-2007
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Mondeo Gold X
Silnik: 2.0 TDCI 115KM/146KM
Rocznik: 2011
Postów: 246
|
Odp: Do użytkowników z ksenonami
Cytat:
A może H7 wspomaga ksenony i na długich świecą oba ? Czy może H7 służy tylko do ostrzegania przed miśkami ?
__________________
pozdrawiam Andrzej Ostatnio edytowane przez andy-w ; 28-10-2010 o 10:55 |
|
28-10-2010, 10:56 | #150 | |
ford::average
Zarejestrowany: 26-03-2010
Skąd: Ossów / Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2006
Postów: 127
|
Odp: Do użytkowników z ksenonami
Cytat:
__________________
Bouli Był Ford Escort 1,3 (59KM) totalny golas zwany Ce-eLką, potem Skoda Octavia 1.6BFQ (102KM) następnie Opel Vectra C Estate Sportline 1.9CDTI (164KM/363Nm ) A teraz jest Ołówek : Ford S-Max Titanium 2.0TDCI 140KM (ale chyba będzie mocniejszy ) Ostatnio edytowane przez Bouli_Ossów ; 28-10-2010 o 10:58 |
|
|
|
|