|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-10-2010, 09:02 | #11 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: chrzanów
Model: ford escort mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1997
Postów: 18
|
Odp: Nie pali zimny
wczoraj wieczorem zauwazyłem jeszcze ze autko na dość dziwna reakcje na dodawanie gazu chodzi o to ze nie reaguje od razu tylko po dosłownie sekundzie lub mniej nawet ale czuć to wyraźnie poprzez szarpanie przy zmianie biegów z czasem to ustaje gdy silnik sie dobrze rozgrzeje.....
|
17-10-2010, 11:02 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-01-2010
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
Model: Ford Escort
Silnik: 1,8 16V
Rocznik: 1992
Postów: 22
|
Odp: Nie pali zimny
mowisz ze czujnik byl sprawdzany a czy przewody tez? juz sie nauczylem ze escort ma gowniana wiazke przewodow i czesto to ona powoduje problemy rozpadajac sie .
|
17-10-2010, 16:51 | #13 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: chrzanów
Model: ford escort mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1997
Postów: 18
|
Odp: Nie pali zimny
dodatkowo od dziś śmierdzi w całym aucie benzyną macie jakies pomysly co moze być nie tak??
wogole dusi go czasami niefart jakis hehehe jutro elektryk sprawdzi na kmputerze a moze nie bedzie musiał podpinac i zrobi zobazcymy napisze wam jutro co powiedzial elektryk co zrobić i jak to zrobie to co sie stanie Ostatnio edytowane przez elfikone ; 17-10-2010 o 19:17 |
18-10-2010, 16:18 | #14 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: chrzanów
Model: ford escort mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1997
Postów: 18
|
Odp: Nie pali zimny
byłem dziś u elektryka stwierdził ze walnięty jest silniczek krokowy sprawdzał napiecie i jakies tam rozne inne rzeczy mowi ze to krokowy ale jak mi powiedzial cene to sie przewrocilem 450zł musze znalesc jakis uzywany albo wyczyscic ten co mam
zrobie to i zobaczymy czy pomoze jak nie to bede pisał a jak tak to tez bede pisał heheGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
18-10-2010, 19:21 | #15 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-01-2010
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
Model: Ford Escort
Silnik: 1,8 16V
Rocznik: 1992
Postów: 22
|
Odp: Nie pali zimny
gdyby to silniczek byl to po nacisnieciu na gaz powinien odpalic, poza tym silniczek kosztuje ok 250 zadne 450 , chce Cie chlop chyba naciagnac
|
18-10-2010, 19:28 | #16 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-01-2008
Skąd: ZET GIE(Zielona Góra)
Model: ESCORT | CITROEN C5
Silnik: 1.8TD-IC | 2.0 HDI
Rocznik: 07/1997 | 05/2001
Postów: 429
|
Odp: Nie pali zimny
A ja sobie piszę tak oo chyba do ściany pisałem żebyś krokowy wyczyścił i go sprawdził przy okazji odkręć go włącz zapłon i zobacz czy się wysunie i będzie wiadomo.
|
20-10-2010, 23:41 | #17 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 12-08-2010
Skąd: Rzeszów
Model: Ford Focus MK1
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2004
Postów: 22
|
Odp: Nie pali zimny
Mam dokladnie taki sam problem z takim samym fordem ... teraz juz mi padl akumulator nalaodwalem go ale i tak juz nie chce zapalc nawet po kreceniu 5-8 razy ... na popych mozna forda 1.6 odpalac ??
Ktos mi mowil ze jak tyka przy odpalaniu to bendix ale u mnie tyka cos blisko kierownicy i nie wiem co jest nie tak |
27-10-2010, 16:09 | #18 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: chrzanów
Model: ford escort mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1997
Postów: 18
|
Odp: BRAK ISKRY
witam dawno nie pisalem bo non stop cos robie z tym autkiem
teraz problem polega na czymś całkiem innym WYMIENIŁEM SILNICZEK KROKOWY- obroty zajebiste lecz zaczeło go zalewać WYMIENIŁEM POMPKE PALIWA- wszystko było by git( juz normalnie odpalał) gdyby nie to ze nagle przestal mieć iskre (raz jest raz jej nie ma ) zawiozlem auto do mechanika podmienione zostały na sprawdzenie Świece - to nie to Przewody - to nie to Cewka - to nie to napięcie na przewodach do cewki jest (sprawdzane zarówką hehe) modół zapłonowy to jest rzecz ktorej nie dam rady sprawdzić na podmienienie bo nie wiemy z mechanikiem gdzie on sie znajduje rozkrecone było pól auta bagaznik nadkola i wiele innych rzeczy oprocz podsufitki czy mozecie mi pomoc co moze być powodem tego ze nie ma iskry lub pomoc w zlokalizowaniu modulu ???? najdziwniejsze jest to ze po podmiance akumulatora na inny ( pomimo ze moj jest w 100% sprawny ) auto odpaliło na doslownie 2-3 minuty i zgaslo i dzieje się tak co jakiś czas nagle odpala i gasnie od razu Ostatnio edytowane przez elfikone ; 27-10-2010 o 16:16 |
14-11-2010, 00:54 | #19 |
ford::advanced
Imię: M
Zarejestrowany: 12-09-2008
Skąd: Radom
Model: MK7
Silnik: 1.4 CVH-PTE EFi
Rocznik: 1996
Postów: 321
|
Odp: Nie pali zimny
Jesli odpala z pychu odrazu, bez zajakniecia, a normalnie nie chce, to to JEST problem z elektryka.
Cos dostaje zamale napiecie podczas krecenia. Dobre napiecie musi miec: ECU (ale nawet na 8-9V pojdzie) Cewka (10V MUSI byc, chociaz i na 9 powinno costam lapac) Wtryski (9 wystarczy) Zawor bocznikujacy powietrza (popularnie "krokowy") (9 wystarczy) Jesli podczas krecenia sa nizsze to szukaj. Aku, skrzynka, polaczenia, rozrusznik. Bardzo wazne: zrob prosty test, zasil rozrusznik z innego akumulatora (odepnij go calkiem i podepnij inny aku, tylko jak bedziesz zwieral do klemy, to najlepiej jakims mocnym "krokodylkiem" i grubymi kablami bo tam spore prady poplyna) JESLI ci zapali to na 100% elektryka. Jesli nie, to juz nie mam pojecia, bo przy zapalaniu na pych nie ma innych kondycji ktore bylyby zmienne.
__________________
-- Są tylko dwie firmy produkujące dobre łożyska: Timken oraz Timken. |