Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-10-2010, 09:02   #11
elfikone
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: chrzanów
Model: ford escort mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1997
Postów: 18
Domyślnie Odp: Nie pali zimny

wczoraj wieczorem zauwazyłem jeszcze ze autko na dość dziwna reakcje na dodawanie gazu chodzi o to ze nie reaguje od razu tylko po dosłownie sekundzie lub mniej nawet ale czuć to wyraźnie poprzez szarpanie przy zmianie biegów z czasem to ustaje gdy silnik sie dobrze rozgrzeje.....

elfikone jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-10-2010, 11:02   #12
dulin7
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-01-2010
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
Model: Ford Escort
Silnik: 1,8 16V
Rocznik: 1992
Postów: 22
Domyślnie Odp: Nie pali zimny

mowisz ze czujnik byl sprawdzany a czy przewody tez? juz sie nauczylem ze escort ma gowniana wiazke przewodow i czesto to ona powoduje problemy rozpadajac sie .
dulin7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-10-2010, 16:51   #13
elfikone
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: chrzanów
Model: ford escort mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1997
Postów: 18
Domyślnie Odp: Nie pali zimny

dodatkowo od dziś śmierdzi w całym aucie benzyną macie jakies pomysly co moze być nie tak??

wogole dusi go czasami


niefart jakis hehehe

jutro elektryk sprawdzi na kmputerze a moze nie bedzie musiał podpinac i zrobi zobazcymy

napisze wam jutro co powiedzial elektryk co zrobić i jak to zrobie to co sie stanie

Ostatnio edytowane przez elfikone ; 17-10-2010 o 19:17
elfikone jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2010, 16:18   #14
elfikone
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: chrzanów
Model: ford escort mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1997
Postów: 18
Domyślnie Odp: Nie pali zimny

byłem dziś u elektryka stwierdził ze walnięty jest silniczek krokowy sprawdzał napiecie i jakies tam rozne inne rzeczy mowi ze to krokowy ale jak mi powiedzial cene to sie przewrocilem 450zł musze znalesc jakis uzywany albo wyczyscic ten co mam

zrobie to i zobaczymy czy pomoze jak nie to bede pisał a jak tak to tez bede pisał heheGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
elfikone jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2010, 19:21   #15
dulin7
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-01-2010
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
Model: Ford Escort
Silnik: 1,8 16V
Rocznik: 1992
Postów: 22
Domyślnie Odp: Nie pali zimny

gdyby to silniczek byl to po nacisnieciu na gaz powinien odpalic, poza tym silniczek kosztuje ok 250 zadne 450 , chce Cie chlop chyba naciagnac
dulin7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2010, 19:28   #16
sgrzegorz86
ford::advanced
 
Avatar sgrzegorz86
 
Zarejestrowany: 07-01-2008
Skąd: ZET GIE(Zielona Góra)
Model: ESCORT | CITROEN C5
Silnik: 1.8TD-IC | 2.0 HDI
Rocznik: 07/1997 | 05/2001
Postów: 429
Domyślnie Odp: Nie pali zimny

A ja sobie piszę tak oo chyba do ściany pisałem żebyś krokowy wyczyścił i go sprawdził przy okazji odkręć go włącz zapłon i zobacz czy się wysunie i będzie wiadomo.
sgrzegorz86 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2010, 23:41   #17
mishu
ford::beginner
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 12-08-2010
Skąd: Rzeszów
Model: Ford Focus MK1
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2004
Postów: 22
Domyślnie Odp: Nie pali zimny

Mam dokladnie taki sam problem z takim samym fordem ... teraz juz mi padl akumulator nalaodwalem go ale i tak juz nie chce zapalc nawet po kreceniu 5-8 razy ... na popych mozna forda 1.6 odpalac ??

Ktos mi mowil ze jak tyka przy odpalaniu to bendix ale u mnie tyka cos blisko kierownicy i nie wiem co jest nie tak
mishu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-10-2010, 16:09   #18
elfikone
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: chrzanów
Model: ford escort mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1997
Postów: 18
Domyślnie Odp: BRAK ISKRY

witam dawno nie pisalem bo non stop cos robie z tym autkiem


teraz problem polega na czymś całkiem innym



WYMIENIŁEM SILNICZEK KROKOWY- obroty zajebiste lecz zaczeło go zalewać
WYMIENIŁEM POMPKE PALIWA- wszystko było by git( juz normalnie odpalał) gdyby nie to ze nagle przestal mieć iskre (raz jest raz jej nie ma )

zawiozlem auto do mechanika podmienione zostały na sprawdzenie

Świece - to nie to
Przewody - to nie to
Cewka - to nie to

napięcie na przewodach do cewki jest (sprawdzane zarówką hehe)

modół zapłonowy to jest rzecz ktorej nie dam rady sprawdzić na podmienienie bo nie wiemy z mechanikiem gdzie on sie znajduje

rozkrecone było pól auta
bagaznik nadkola i wiele innych rzeczy oprocz podsufitki


czy mozecie mi pomoc co moze być powodem tego ze nie ma iskry lub pomoc w zlokalizowaniu modulu ????


najdziwniejsze jest to ze po podmiance akumulatora na inny ( pomimo ze moj jest w 100% sprawny ) auto odpaliło na doslownie 2-3 minuty i zgaslo i dzieje się tak co jakiś czas nagle odpala i gasnie od razu

Ostatnio edytowane przez elfikone ; 27-10-2010 o 16:16
elfikone jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-11-2010, 00:54   #19
glaeken
ford::advanced
 
Imię: M
Zarejestrowany: 12-09-2008
Skąd: Radom
Model: MK7
Silnik: 1.4 CVH-PTE EFi
Rocznik: 1996
Postów: 321
Domyślnie Odp: Nie pali zimny

Jesli odpala z pychu odrazu, bez zajakniecia, a normalnie nie chce, to to JEST problem z elektryka.
Cos dostaje zamale napiecie podczas krecenia.

Dobre napiecie musi miec:
ECU (ale nawet na 8-9V pojdzie)
Cewka (10V MUSI byc, chociaz i na 9 powinno costam lapac)
Wtryski (9 wystarczy)
Zawor bocznikujacy powietrza (popularnie "krokowy") (9 wystarczy)

Jesli podczas krecenia sa nizsze to szukaj. Aku, skrzynka, polaczenia, rozrusznik.

Bardzo wazne: zrob prosty test, zasil rozrusznik z innego akumulatora (odepnij go calkiem i podepnij inny aku, tylko jak bedziesz zwieral do klemy, to najlepiej jakims mocnym "krokodylkiem" i grubymi kablami bo tam spore prady poplyna)

JESLI ci zapali to na 100% elektryka. Jesli nie, to juz nie mam pojecia, bo przy zapalaniu na pych nie ma innych kondycji ktore bylyby zmienne.
__________________
--
Są tylko dwie firmy produkujące dobre łożyska: Timken oraz Timken.
glaeken jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:53.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.