Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-10-2010, 05:25   #11
sado28
ford::specialist
 
Avatar sado28
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: woj.opolske(Kędzierzyn-Koźle)
Model: Focus MK 1 (kombi)
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 693
Domyślnie Odp: spalanie oleju

Jak zapalam to troszke jakby wiecej pary sie pojawia,ale chmury dymu nie ma. po przegazowaniu tak do 4tys to wtedy chmura sie pojawia.
I tak sobie mysle ze jak przy wiekszych obrotach pojawia sie chmura dymu to moze uszczelka pod glowica?Jakis kanal olejowy puszcza olej(do cylindra) jak jest wieksze cisnienie przy wiekszych obrotach

sado28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2010, 17:42   #12
jar1
ford::average
 
Avatar jar1
 
Zarejestrowany: 15-09-2010
Skąd: kraków
Model: escort
Silnik: 1.6 efi
Rocznik: 1993
Postów: 163
Domyślnie Odp: spalanie oleju

a jak z płynem chłodzącym nie pojawił się tam olej?
możesz tez ściągnąć odmę i zobaczyć czy bardzo z niej kopci
jar1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2010, 19:58   #13
brajdak
ford::expert
 
Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,649
Domyślnie Odp: spalanie oleju

Jezeli kopci przy przegazowaniu to albo pierscienie albo uszczelka pod glowica.
__________________
.
..
...
http://www.suwaczek.pl/cache/13af178006.png
brajdak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-10-2010, 12:04   #14
Magik123
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
Domyślnie Odp: spalanie oleju

Przy przygazowce tez bedzie kopcil jak uszczelniacze nie trzymaja wiec spokojnie z tymi pierscieniami. U mnie w VB zsunelo sie 4 szt tak ze z rana nie dymił a jak sie nagrzal to po daniu gazu z tylu zaslona dymna.

Sprawdz te uszczelniacze raz jeszcze bo prosciej to niz sciagac głowice. Ewentulanie zmierz cisnienie.
Magik123 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-10-2010, 06:59   #15
Marek_BQJ
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-02-2010
Skąd: Śląsk Cieszyński SCI
Model: Ford Escort MK7
Silnik: 1.4i
Rocznik: grudzień 1995
Postów: 34
Domyślnie Odp: spalanie oleju

cześć!

A czy ten olej aby napewno jest spalany przez silnik? może wycieka gdzieś bokiem.
Ja składając silnik zasugerowałem się napisem Top na uszczelce i litr oleju wyciekł na podłogę -ot chwilowe zaćmienie!!

Marek
__________________
nie sztuka się narobić lecz zrobić!
a lenistwo jest matką wynalazków

Ostatnio edytowane przez Marek_BQJ ; 14-10-2010 o 07:01
Marek_BQJ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-10-2010, 18:52   #16
sado28
ford::specialist
 
Avatar sado28
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: woj.opolske(Kędzierzyn-Koźle)
Model: Focus MK 1 (kombi)
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 693
Domyślnie Odp: spalanie oleju

Cytat:
Napisał Marek_BQJ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
może wycieka gdzieś bokiem
to by nie kopcil tak bardzo
Cytat:
Napisał Marek_BQJ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja składając silnik zasugerowałem się napisem Top na uszczelce i litr oleju wyciekł na podłogę
Nie rozumiem sugestii
sado28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-10-2010, 19:13   #17
zsberg
ford::professional
 
Avatar zsberg
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 13-08-2009
Skąd: Płock
Model: Mondeo MKI
Silnik: 1.8 TD 90KM
Rocznik: 4.1995
Postów: 1,217
Domyślnie Odp: spalanie oleju

Cytat:
Napisał Marek_BQJ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja składając silnik zasugerowałem się napisem Top na uszczelce i litr oleju wyciekł na podłogę -ot chwilowe zaćmienie!!
Nie wiem czy dobrze to kumam, ale kolega miał chyba na myśli to, że położył uszczelkę głowicy nie tak jak trzeba i po złożeniu olej poszedł bokiem, bo po prostu nie uszczelka nie leżała na swoim miejscu.


Co do kopcenia to także zakładałem jakoś w styczniu o tym post. Tak mnie wystraszyli, że już miałem kupować nowy silnik, ale zaryzykowałem i kupiłem uszczelkę głowicy + uszczelniacze i sam się za to zabrałem. Zwaliłem głowicę - uszczelka była już przerdzewiała i nie wiele jej brakowało by pojawił się przedmuch, no ale prawdziwe zaskoczenie było przy uszczelniaczach. Były popękane, a pod każdym grzybkiem był olej!!! Wymieniłem i teraz mija mi 32 000 od wymiany i jest super. Trochę nie potrzebnie zwaliłem głowicę, ale chociaż wiem w jakim stanie mam pierścienie i głowicę.
__________________
Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina Twa potrzebuje go niezmiernie, a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej, niźli wierności kobiałki Twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska, niźli w dieslu Twoim malutka usterka
zsberg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-10-2010, 20:31   #18
sado28
ford::specialist
 
Avatar sado28
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: woj.opolske(Kędzierzyn-Koźle)
Model: Focus MK 1 (kombi)
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 693
Domyślnie Odp: spalanie oleju

ja wymienialem uszczelniacze.Sa dwa rodzaje czerwone(na wydech) i zielone(zielone).mam pytanie czym one sie roznia?
sado28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-10-2010, 20:42   #19
zsberg
ford::professional
 
Avatar zsberg
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 13-08-2009
Skąd: Płock
Model: Mondeo MKI
Silnik: 1.8 TD 90KM
Rocznik: 4.1995
Postów: 1,217
Domyślnie Odp: spalanie oleju

uszczelniacze będą się minimalnie różniły - ssący jest nieco grubszy. Zawór ssący ma 26mm, a wydechowy 24,5mm średnicy. Jak założy się odwrotnie uszczelniacze to branie oleju gwarantowane.
__________________
Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina Twa potrzebuje go niezmiernie, a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej, niźli wierności kobiałki Twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska, niźli w dieslu Twoim malutka usterka
zsberg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-10-2010, 21:21   #20
sado28
ford::specialist
 
Avatar sado28
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: woj.opolske(Kędzierzyn-Koźle)
Model: Focus MK 1 (kombi)
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 693
Domyślnie Odp: spalanie oleju

i to moze byc moja przyczyna. Musze to sprawdzic
sado28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:49.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.