|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-10-2010, 05:25 | #11 |
ford::specialist
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: woj.opolske(Kędzierzyn-Koźle)
Model: Focus MK 1 (kombi)
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 693
|
Odp: spalanie oleju
Jak zapalam to troszke jakby wiecej pary sie pojawia,ale chmury dymu nie ma. po przegazowaniu tak do 4tys to wtedy chmura sie pojawia.
I tak sobie mysle ze jak przy wiekszych obrotach pojawia sie chmura dymu to moze uszczelka pod glowica?Jakis kanal olejowy puszcza olej(do cylindra) jak jest wieksze cisnienie przy wiekszych obrotach |
09-10-2010, 17:42 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-09-2010
Skąd: kraków
Model: escort
Silnik: 1.6 efi
Rocznik: 1993
Postów: 163
|
Odp: spalanie oleju
a jak z płynem chłodzącym nie pojawił się tam olej?
możesz tez ściągnąć odmę i zobaczyć czy bardzo z niej kopci |
09-10-2010, 19:58 | #13 |
ford::expert
Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,649
|
Odp: spalanie oleju
Jezeli kopci przy przegazowaniu to albo pierscienie albo uszczelka pod glowica.
|
10-10-2010, 12:04 | #14 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Odp: spalanie oleju
Przy przygazowce tez bedzie kopcil jak uszczelniacze nie trzymaja wiec spokojnie z tymi pierscieniami. U mnie w VB zsunelo sie 4 szt tak ze z rana nie dymił a jak sie nagrzal to po daniu gazu z tylu zaslona dymna.
Sprawdz te uszczelniacze raz jeszcze bo prosciej to niz sciagac głowice. Ewentulanie zmierz cisnienie. |
14-10-2010, 06:59 | #15 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-02-2010
Skąd: Śląsk Cieszyński SCI
Model: Ford Escort MK7
Silnik: 1.4i
Rocznik: grudzień 1995
Postów: 34
|
Odp: spalanie oleju
cześć!
A czy ten olej aby napewno jest spalany przez silnik? może wycieka gdzieś bokiem. Ja składając silnik zasugerowałem się napisem Top na uszczelce i litr oleju wyciekł na podłogę -ot chwilowe zaćmienie!! Marek
__________________
nie sztuka się narobić lecz zrobić! a lenistwo jest matką wynalazków Ostatnio edytowane przez Marek_BQJ ; 14-10-2010 o 07:01 |
14-10-2010, 18:52 | #16 | ||
ford::specialist
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: woj.opolske(Kędzierzyn-Koźle)
Model: Focus MK 1 (kombi)
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 693
|
Odp: spalanie oleju
Cytat:
Cytat:
|
||
14-10-2010, 19:13 | #17 | |
ford::professional
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 13-08-2009
Skąd: Płock
Model: Mondeo MKI
Silnik: 1.8 TD 90KM
Rocznik: 4.1995
Postów: 1,217
|
Odp: spalanie oleju
Cytat:
Co do kopcenia to także zakładałem jakoś w styczniu o tym post. Tak mnie wystraszyli, że już miałem kupować nowy silnik, ale zaryzykowałem i kupiłem uszczelkę głowicy + uszczelniacze i sam się za to zabrałem. Zwaliłem głowicę - uszczelka była już przerdzewiała i nie wiele jej brakowało by pojawił się przedmuch, no ale prawdziwe zaskoczenie było przy uszczelniaczach. Były popękane, a pod każdym grzybkiem był olej!!! Wymieniłem i teraz mija mi 32 000 od wymiany i jest super. Trochę nie potrzebnie zwaliłem głowicę, ale chociaż wiem w jakim stanie mam pierścienie i głowicę.
__________________
Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina Twa potrzebuje go niezmiernie, a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej, niźli wierności kobiałki Twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska, niźli w dieslu Twoim malutka usterka |
|
14-10-2010, 20:31 | #18 |
ford::specialist
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: woj.opolske(Kędzierzyn-Koźle)
Model: Focus MK 1 (kombi)
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 693
|
Odp: spalanie oleju
ja wymienialem uszczelniacze.Sa dwa rodzaje czerwone(na wydech) i zielone(zielone).mam pytanie czym one sie roznia?
|
14-10-2010, 20:42 | #19 |
ford::professional
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 13-08-2009
Skąd: Płock
Model: Mondeo MKI
Silnik: 1.8 TD 90KM
Rocznik: 4.1995
Postów: 1,217
|
Odp: spalanie oleju
uszczelniacze będą się minimalnie różniły - ssący jest nieco grubszy. Zawór ssący ma 26mm, a wydechowy 24,5mm średnicy. Jak założy się odwrotnie uszczelniacze to branie oleju gwarantowane.
__________________
Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina Twa potrzebuje go niezmiernie, a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej, niźli wierności kobiałki Twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska, niźli w dieslu Twoim malutka usterka |
14-10-2010, 21:21 | #20 |
ford::specialist
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: woj.opolske(Kędzierzyn-Koźle)
Model: Focus MK 1 (kombi)
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 693
|
Odp: spalanie oleju
i to moze byc moja przyczyna. Musze to sprawdzic
|