Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford S-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-10-2010, 20:52   #31
andy-w
ford::advanced
 
Avatar andy-w
 
Zarejestrowany: 27-06-2007
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Mondeo Gold X
Silnik: 2.0 TDCI 115KM/146KM
Rocznik: 2011
Postów: 246
Domyślnie Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer

Cytat:
Napisał Ugly Kid Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A ogólnie mówiąc nie należy się tego filtra bać, jeśli ktoś regularnie odwiedza ASO to przy przeglądzie uzupełniają płyn w filtrze
No nie wiedziałem, że w S-maxie dolewa się płynu. Czy takie rozwiązanie eliminuje konieczność wypalania sadzy przez jazdę na wysokich obrotach poza miastem ? Czy obecne rozwiązania DPF w S-maxie też są "na płyn" ?

__________________
pozdrawiam
Andrzej
andy-w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-10-2010, 16:23   #32
buk07
ford::advanced
 
Avatar buk07
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 27-10-2008
Skąd: Gdańsk
Model: S-Max Trend
Silnik: 1.6 EcoBoost
Rocznik: 2011
Postów: 326
Domyślnie Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer

Obecne rozwiązania DPF w S-Maxie nie są na płyn. Trzeba go okresowo wypalać poprzez jazdę na wysokich obrotach, np. 80 km/h na trzecim biegu.
buk07 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-10-2010, 17:11   #33
maciej
ford::advanced
 
Avatar maciej
 
Zarejestrowany: 13-02-2004
Model: S-MAX II
Silnik: 2.0 FWD A8 190KM
Rocznik: 01-2020
Postów: 393
Domyślnie Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer

Cytat:
Napisał buk07 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Obecne rozwiązania DPF w S-Maxie nie są na płyn. Trzeba go okresowo wypalać poprzez jazdę na wysokich obrotach, np. 80 km/h na trzecim biegu.
... albo jeździć codziennie w trasę... wg mnie to wystarcza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nigdy jeszcze nie wypalałem DPF-a Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez maciej ; 12-10-2010 o 17:44
maciej jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-10-2010, 11:36   #34
zan
ford::average
 
Avatar zan
 
Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: uć
Model: S-Max/Fusion
Silnik: 2,0/1,6
Rocznik: 2009/2007
Postów: 85
Domyślnie Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer

Cytat:
Napisał buk07 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Obecne rozwiązania DPF w S-Maxie nie są na płyn. Trzeba go okresowo wypalać poprzez jazdę na wysokich obrotach, np. 80 km/h na trzecim biegu.
według mojej wiedzy jest jednak specjalny płyn do DPFa. rozwiązanie identyczne z PSA - dolewki co ok. 80 tys.. płyn ze zbiorniczka dodawany jest automatycznie do paliwa przy tankowaniu.

i jazda na wysokich obrotach też oczywiście.
__________________
Pozdro,
Zbyszek
F. S-Max, 2.0 TDCI
zan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-10-2010, 12:18   #35
m-cin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 28-12-2007
Model: Mondeo MkIII
Silnik: 2,0TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 310
Domyślnie Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer

To pokaż na Ford Etis taką pozycję w kartach przeglądu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Albo alternatywnie w Microcacie taką pozycję, jak baniaczek na ten płyn. Np. dla Twojego silnika.

Pozdrawiam
m-cin
m-cin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-10-2010, 13:14   #36
gnorts
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: POMORZE
Model: ford s-max
Silnik: 2.0 TDCI 163
Rocznik: 2010
Postów: 9
Domyślnie Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer

[QUOTE=zan;1522200]według mojej wiedzy jest jednak specjalny płyn do DPFa. rozwiązanie identyczne z PSA - dolewki co ok. 80 tys.. płyn ze zbiorniczka dodawany jest automatycznie do paliwa przy tankowaniu-


PRZEPRASZAM PISZESZ JAKIEŚ BZDURYGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. FILTR JEST BEZ OBSŁUGOWY TZW. SUCHY, SAMOCZYNNIE SIĘ WYPALA.TRWAŁOŚĆ TAKICH FILTRÓW JEST OBLICZONA NA OK 200 000KM JEŻELI SAMOCHÓD JEŻDZI BARDZO KRÓTKIE TRASY DUŻO PO MIEŚCIE MOŻE ZUŻYĆ SIĘ NIECO SZYBCIEJ.
gnorts jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-10-2010, 19:53   #37
zan
ford::average
 
Avatar zan
 
Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: uć
Model: S-Max/Fusion
Silnik: 2,0/1,6
Rocznik: 2009/2007
Postów: 85
Domyślnie Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer

[QUOTE=gnorts;1522222]
Cytat:
według mojej wiedzy jest jednak specjalny płyn do DPFa. rozwiązanie identyczne z PSA - dolewki co ok. 80 tys.. płyn ze zbiorniczka dodawany jest automatycznie do paliwa przy tankowaniu-


PRZEPRASZAM PISZESZ JAKIEŚ BZDURYGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. FILTR JEST BEZ OBSŁUGOWY TZW. SUCHY, SAMOCZYNNIE SIĘ WYPALA.TRWAŁOŚĆ TAKICH FILTRÓW JEST OBLICZONA NA OK 200 000KM JEŻELI SAMOCHÓD JEŻDZI BARDZO KRÓTKIE TRASY DUŻO PO MIEŚCIE MOŻE ZUŻYĆ SIĘ NIECO SZYBCIEJ.
czemu kolego tak krzyczysz ? - masz jakies problemy z ciśnieniem ??
ja takie informacje dostałem w dwóch autoryzowanych serwisach , a jeśli masz lepsze info to podziel sie na forum
__________________
Pozdro,
Zbyszek
F. S-Max, 2.0 TDCI
zan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-10-2010, 22:31   #38
gnorts
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: POMORZE
Model: ford s-max
Silnik: 2.0 TDCI 163
Rocznik: 2010
Postów: 9
Arrow Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer

[QUOTE=zan;1522472]
Cytat:
Napisał gnorts Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

czemu kolego tak krzyczysz ? - masz jakies problemy z ciśnieniem ??
ja takie informacje dostałem w dwóch autoryzowanych serwisach , a jeśli masz lepsze info to podziel sie na forum
Zbyszku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.przepraszam że krzyczałemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., trochę gardło mnie boliGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. tak na poważnie informacje posiadam z ASO oraz instrukcji obsługi s-max strona 159

W odróżnieniu od zwykłych filtrów, które wymagają regularnej wymiany wkładów, filtr DPF podlega regeneracji, czyli oczyszczania się sam, utrzymując w ten sposób skuteczność działania. Proces regeneracji następuje automatycznie. Jednak w przypadku niektórych warunków jazdy konieczne może okazać się wspomaganie procesu regeneracji.
Jeżeli przejeżdżasz wyłącznie krótkie dystanse lub podczas jazdy często zatrzymujesz się i ruszasz, co powoduje intensywniejsze przyspieszanie i zwalnianie, co jakiś czas zaleca się odbycie jazdy w następujących warunkach ,aby wspomóc proces regeneracji;

-prowadzić pojazd ze stałą prędkością, najlepiej po szosie lub autostradzie przez okres około 20 minut.
-unikaj przedłużonej pracy silnika na biegu jałowym, zawsze przestrzegaj ograniczeń prędkości i dostosuj się do warunków na drodze.
-nie wyłączaj zapłonu.
-w razie potrzeby stosuj niższy bieg niż zazwyczaj, aby utrzymać wyższą prędkość obrotową silnika podczas jazdy.
pozdro
gnorts jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-03-2011, 08:13   #39
RafałB
ford::expert
 
Avatar RafałB
 
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
Domyślnie Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer

Wg etisu mam euro IV,autko z Belgii,dymek puści czarny czasem - pytanie czy jest czy nie ma DPFu???
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual.
RafałB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-03-2011, 08:45   #40
Dinar
ford::professional
 
Avatar Dinar
 
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
Domyślnie Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer

Cytat:
Napisał RafałB Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wg etisu mam euro IV,autko z Belgii,dymek puści czarny czasem - pytanie czy jest czy nie ma DPFu???
Najlepiej sprawdzić na kanale,tak wygląda DPF.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Dinar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:18.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.