|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-10-2010, 20:52 | #31 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 27-06-2007
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Mondeo Gold X
Silnik: 2.0 TDCI 115KM/146KM
Rocznik: 2011
Postów: 246
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Cytat:
__________________
pozdrawiam Andrzej |
|
12-10-2010, 16:23 | #32 |
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 27-10-2008
Skąd: Gdańsk
Model: S-Max Trend
Silnik: 1.6 EcoBoost
Rocznik: 2011
Postów: 326
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Obecne rozwiązania DPF w S-Maxie nie są na płyn. Trzeba go okresowo wypalać poprzez jazdę na wysokich obrotach, np. 80 km/h na trzecim biegu.
|
12-10-2010, 17:11 | #33 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-02-2004
Model: S-MAX II
Silnik: 2.0 FWD A8 190KM
Rocznik: 01-2020
Postów: 393
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Cytat:
Ostatnio edytowane przez maciej ; 12-10-2010 o 17:44 |
|
13-10-2010, 11:36 | #34 | |
ford::average
Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: uć
Model: S-Max/Fusion
Silnik: 2,0/1,6
Rocznik: 2009/2007
Postów: 85
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Cytat:
i jazda na wysokich obrotach też oczywiście.
__________________
Pozdro, Zbyszek F. S-Max, 2.0 TDCI |
|
13-10-2010, 12:18 | #35 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-12-2007
Model: Mondeo MkIII
Silnik: 2,0TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 310
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
To pokaż na Ford Etis taką pozycję w kartach przeglądu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Albo alternatywnie w Microcacie taką pozycję, jak baniaczek na ten płyn. Np. dla Twojego silnika. Pozdrawiam m-cin |
13-10-2010, 13:14 | #36 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: POMORZE
Model: ford s-max
Silnik: 2.0 TDCI 163
Rocznik: 2010
Postów: 9
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
[QUOTE=zan;1522200]według mojej wiedzy jest jednak specjalny płyn do DPFa. rozwiązanie identyczne z PSA - dolewki co ok. 80 tys.. płyn ze zbiorniczka dodawany jest automatycznie do paliwa przy tankowaniu-
PRZEPRASZAM PISZESZ JAKIEŚ BZDURYGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. FILTR JEST BEZ OBSŁUGOWY TZW. SUCHY, SAMOCZYNNIE SIĘ WYPALA.TRWAŁOŚĆ TAKICH FILTRÓW JEST OBLICZONA NA OK 200 000KM JEŻELI SAMOCHÓD JEŻDZI BARDZO KRÓTKIE TRASY DUŻO PO MIEŚCIE MOŻE ZUŻYĆ SIĘ NIECO SZYBCIEJ. |
13-10-2010, 19:53 | #37 | |
ford::average
Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: uć
Model: S-Max/Fusion
Silnik: 2,0/1,6
Rocznik: 2009/2007
Postów: 85
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
[QUOTE=gnorts;1522222]
Cytat:
ja takie informacje dostałem w dwóch autoryzowanych serwisach , a jeśli masz lepsze info to podziel sie na forum
__________________
Pozdro, Zbyszek F. S-Max, 2.0 TDCI |
|
13-10-2010, 22:31 | #38 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: POMORZE
Model: ford s-max
Silnik: 2.0 TDCI 163
Rocznik: 2010
Postów: 9
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
[QUOTE=zan;1522472]
Cytat:
W odróżnieniu od zwykłych filtrów, które wymagają regularnej wymiany wkładów, filtr DPF podlega regeneracji, czyli oczyszczania się sam, utrzymując w ten sposób skuteczność działania. Proces regeneracji następuje automatycznie. Jednak w przypadku niektórych warunków jazdy konieczne może okazać się wspomaganie procesu regeneracji. Jeżeli przejeżdżasz wyłącznie krótkie dystanse lub podczas jazdy często zatrzymujesz się i ruszasz, co powoduje intensywniejsze przyspieszanie i zwalnianie, co jakiś czas zaleca się odbycie jazdy w następujących warunkach ,aby wspomóc proces regeneracji; -prowadzić pojazd ze stałą prędkością, najlepiej po szosie lub autostradzie przez okres około 20 minut. -unikaj przedłużonej pracy silnika na biegu jałowym, zawsze przestrzegaj ograniczeń prędkości i dostosuj się do warunków na drodze. -nie wyłączaj zapłonu. -w razie potrzeby stosuj niższy bieg niż zazwyczaj, aby utrzymać wyższą prędkość obrotową silnika podczas jazdy. pozdro |
|
07-03-2011, 08:13 | #39 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Wg etisu mam euro IV,autko z Belgii,dymek puści czarny czasem - pytanie czy jest czy nie ma DPFu???
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
07-03-2011, 08:45 | #40 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
|