Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-10-2010, 08:21   #281
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Cytat:
Napisał oles77 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wyskoczył błąd o kodzie P0251
to nie koniecznie jest regulator na pompie (brązowy) ale może też być sama pompa, czujnik na listwie cr, etc. (teoretycznie wszystko oprócz wtryskiwaczy jeśli są dobrze zregenerowane)
Cytat:
Napisał piorkum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
objawy moga wskazac na pompe wysokiego cisnienia
objawy mogą wskazywać na wszystko co jest związane z układem paliwowym
Cytat:
Napisał oles77 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mechanik (Bosch Service spod Opola) nie wie co jest przyczyną, podaje, że czujnik wału
przy czujniku wału z tego co pamiętam nie ma sprężynki tylko gaśnie.
Cytat:
Napisał oles77 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
przed wymianą wtryskiwaczy wszystko hulało super, a rozpoznanie było tylko jedno wtryskiwacze - taki wyskakiwał błąd (tylko jeden błąd)
przed wymianą miałeś sprężynkę? i jaki konkretnie był ten błąd?
Cytat:
Napisał eddek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Samochód mam od 10 dni i wydałem już 3700 zł na nowe zawieszenie i hamulce
nie wiem gdzie to robiłeś ale "trochę" przepłaciłeś. z te pieniądze można zrobić hamulce, zawieszenie i jeszcze sporo powinno zostać w kieszeni


Ostatnio edytowane przez jendrekmak ; 08-10-2010 o 08:28
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-10-2010, 12:45   #282
eddek
ford::specialist
 
Avatar eddek
 
Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
Domyślnie Odp: 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Cytat:
Napisał jendrekmak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nie wiem gdzie to robiłeś ale "trochę" przepłaciłeś. z te pieniądze można zrobić hamulce, zawieszenie i jeszcze sporo powinno zostać w kieszeni
Same części ponad 3k zł. Brałem na firmę, więc robocizna nie mogła być taniej. ;-)
Dość drogie tarcze brałem, przód ATE 550 zł brutto., a tył Bosh 360 zł brutto.
eddek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-10-2010, 17:26   #283
KrzychuK
ford::beginner
 
Avatar KrzychuK
 
Zarejestrowany: 02-04-2007
Skąd: Rzeszów
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2003/04
Postów: 30
Domyślnie Odp: 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

A ja mam Takie pytanie, Wtryski robiłem jakieś 20 tys km temu autko chodzi bez problemu.
Lecz w wakacje miałem nie miła sytuacje. Zjechałem z autostrady na której dość mocno grzałem ( A1 w okolicach grudziądzą) Mondeo 5 osób plus bagaż. Była górka i dwa pasy więc na lewy i wyprzedzałem . Przy szczycie górki oczywiście sprężynka i zgasł silnik.
Miałem jakieś 80km/h na 5 biegu. Objawy takie jak wtedy gdy padły mi wtryski. Ale zjechałem na poboczne odpaliłem i auto bez problemy pojechało dalej do Rzeszowa i do teraz jeździ. Więc zrobiłem od tego czasu jakieś 5-6tyskm. Czy ta sprężynka to po prostu był jakiś tryb awaryjny. tzn. auto za bardzo obciążone i za niskie obroty i nie dał rady? Regenerował 3 wtryski 4 był ok. Czy więc może ten 4 się już kończy i powoli zaczyna o sobie dawać znać?
KrzychuK jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-10-2010, 17:40   #284
mmondeo
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 23-07-2009
Skąd: lubelskie
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2002-2003
Postów: 38
Domyślnie Odp: 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Czujnik ciśnienia paliwa jest na listwie z której zasilane są wtryskiwacze a ten czujnik "brązowy" reguluje ciśnieniem podawanym z pompy CR - wymieniałem ostatnio- uwaga po wykręceniu czujnika pompa się może zapowietrzyć i auto nie odpali. Uszkodzenie tego regulatora ciśnienia tez powoduje problemy z rozruchem - sam to przerabiałem.
mmondeo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2010, 21:45   #285
oles77
ford::amateur
 
Imię: oles77
Zarejestrowany: 16-09-2010
Skąd: Opole
Model: Focus
Silnik: 1.6 115KM
Rocznik: 2011
Postów: 5
Domyślnie Odp: 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

jendrekmak niestety nie wiem jaki był kod błędu w chwili stwierdzenia że padły wtryski (moja wina, że nie spisałem) ale mechanik tak stwierdził i sprężynka oraz kontrolka silnika zapalały się co chwila. Samochód gasł i aż strach nim było jeździć!!

Ponadto po podłączeniu do kompa - testy poszczególnych wtryskiwaczy wskazywały, że przepuszczają paliwo - jak mechanik podał, że tolerancja miała być 0,20mg w wskazywały testy 1mg, czyli wg niego ponoć masakrycznie dużo!!

Powiem tak: od chwili stwierdzenia kilka dni temu kodu P0251 (czujnik brązowy) i skasowaniu błędu, do dnia dzisiejszego on nie wyskoczył, a minęło 3 dni i cisza (czy to cisza przed kolejną burzą??)

A tak dla ciekawości: regeneracja wtrysków 4 szt., kalibracja, wymiana filtra paliwa i powietrza, wymiana koła masowego, diagnostyka i płukanie układu paliwowego - koszt 5.600zł!!! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
oles77 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-10-2010, 08:12   #286
chasm
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 27-05-2004
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MKIII kombi
Silnik: TDCi 115KM
Rocznik: XI 2003
Postów: 467
Domyślnie Odp: 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Cytat:
Napisał oles77 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ponadto po podłączeniu do kompa - testy poszczególnych wtryskiwaczy wskazywały, że przepuszczają paliwo - jak mechanik podał, że tolerancja miała być 0,20mg w wskazywały testy 1mg, czyli wg niego ponoć masakrycznie dużo!!
Tutaj masz trochę o korektach na wtryskiwaczach - ciekawe czy do tego odnosił się mechanik... ?
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
chasm jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-10-2010, 20:24   #287
oles77
ford::amateur
 
Imię: oles77
Zarejestrowany: 16-09-2010
Skąd: Opole
Model: Focus
Silnik: 1.6 115KM
Rocznik: 2011
Postów: 5
Domyślnie Odp: 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Cytat:
Napisał chasm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tutaj masz trochę o korektach na wtryskiwaczach - ciekawe czy do tego odnosił się mechanik... ?
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Mechanik stwierdził, że wskazania mają być w granicach jak najbliższych zeru - a 0,20mg jest w normie - zaś 1mg to już ponad normę, więc jego korekta była do 1 mg.

Ale stwierdziłem coś innego, zresztą bardzo (dla mnie laika) dziwnego, że czujnik pompy wysokiego ciśnienia (ten brązowy cyngiel) włącza się tylko kiedy jeździ moja cudowna małżonka!! więc dokonałem rozmowy z nią i co... okazało się, że włączał się jej kilka razy ale tylko jak ruszała i za bardzo dławiła autko, ja zresztą go też za bardzo przydusiłem i zapaliła się. Jak utrzymuje obroty na normalnym poziomie to nic się nie włącza moja ukochana sprężynka Więc czy nie jest to błąd czujnika lub oprogramowania, jakaś jego nietolerancja na tak małą ilość paliwa??
oles77 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-10-2010, 09:21   #288
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

+/- 50 barów. u mnie przyczyną byłą pompa wysokiego ciśnienia i sama naprawa wtryskiwaczy i wymiana tego brązowego regulatora nie pomogła
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2010, 20:32   #289
grzybciu0
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 22-10-2010
Skąd: Śląsk
Model: mondeo mkIII
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2002
Postów: 8
Domyślnie Odp: 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Cytat:
Napisał ethernal Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie masz racji. Jak sprężynka mruga juz po przekręceniu stacyjnki to dalej jest tryb awaryjny i właśnie dlatego trudniej auto odpalic, a to ze autem telepie to jest normalne na zimnym silniki i trybie awaryjnym. Kwestia rozgrzania silnika. Wogóle to na trybie awaryjnym można spokojnie jechać, ale lepiej nie przekraczać 3 tyś obr.
I jeszcze raz powtarzam: z walniętym wtryskiem albo zgubionym kodem odpali auto. Musiałby zgubić wszystkie kody żeby nie odpalić silnika.
Mi wyskoczyła sprężynka podczas jazdy kiedy wracałem do domu. P około 4h kiedy jechałem na zakupy to po przekręceniu stacyjki świeciła sprężynka nadal nie było problemów z odpalaniem tylko trochę mniej mocy miał. a do 100 km/h spokojnie się rozpędzał pod górkę z wciąż migającą sprężyną.
Auto mam 1 tydzień pomocy co morze być przyczyna
grzybciu0 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2010, 20:38   #290
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Cytat:
Napisał grzybciu0 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mi wyskoczyła sprężynka podczas jazdy kiedy wracałem do domu. P około 4h kiedy jechałem na zakupy to po przekręceniu stacyjki świeciła sprężynka nadal nie było problemów z odpalaniem tylko trochę mniej mocy miał. a do 100 km/h spokojnie się rozpędzał pod górkę z wciąż migającą sprężyną.
Auto mam 1 tydzień pomocy co morze być przyczyna
Przyczyn może być naprawdę multum. Może czujnik położenia wałka rozrządu, wału korbowego- to tak na początek tanim kosztem.
__________________

668855686
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
brak mocy tdci , mondeo mk3 , nierówna praca , silnik



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:45.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.