Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-06-2010, 13:18   #21
Hetfield
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: moduł pompy wtryskowej

Cytat:
Napisał mkaminski100 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przyczyna jest taka, ze jest to wibrujacy chromowany tloczkek w aluminiowej obudownie. Po czasie chrom sie zaczyna wycierac i tloczek sie ukosuje minimalnie i stawia wiekszy opor. Nie ma to nic wspolnego z brudami, tak samo malo ma wspolnego z paliwem, bo to samo dzieje sie w kazdej pompie VP w chyba kazdym kraju przy ok 150-200 tys km.
No dobra a czy pompy przedliftowe i poliftowe były takie same.Słyszałem, że poliftowych nie trapią już te usterki.Jeśli źle myślę to niedługo też mnie to dopadnie.pozdro.

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-06-2010, 13:38   #22
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: moduł pompy wtryskowej

Cytat:
Napisał Hetfield Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No dobra a czy pompy przedliftowe i poliftowe były takie same.Słyszałem, że poliftowych nie trapią już te usterki.Jeśli źle myślę to niedługo też mnie to dopadnie.pozdro.
Od jakos 2001 roku pompa byla zmodyfikowana. Wiem, ze sa 2 zamiast jednej nozki od tranzystora, ale czy tloczek byl modyfikowany tego nie wiem...raczej watpie.
Problem w tym, ze przy tych 150-200k tak naprawde tloczek jeszcze nie jest na tyle zuzyty zeby zle pompa dzialala, po prostu sie ulozy i jak tylko bedzie minimalnie wiekszy opor to tranzystor pyk i sie upali. Dopiero jak auto ma z 300-400 to wszystko lata i pompa nadrabia dawka, a ludzie sie dziwia czemu im 9l w miescie pali Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-06-2010, 20:59   #23
Andrzej
Prawie Moderator...
 
Avatar Andrzej
 
Zarejestrowany: 07-04-2008
Skąd: Białystok
Model: Tipo SW
Silnik: 1.4 T-JET
Rocznik: 2017
Postów: 534
Domyślnie Odp: moduł pompy wtryskowej

Cytat:
Napisał mkaminski100 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dopiero jak auto ma z 300-400 to wszystko lata i pompa nadrabia dawka, a ludzie sie dziwia czemu im 9l w miescie pali
o, i to by mi się zgadzało :-(
__________________
Bądź NIEBIESKI - wstąp do Klubu
Andrzej jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-06-2010, 22:13   #24
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: moduł pompy wtryskowej

Cytat:
Napisał Qvadrat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
o, i to by mi się zgadzało :-(
I to i tak jest wczesna smierc dla nich. Cuminsy chodza na VP44 po min 500 tys i u Amerykanow normalka jest ich regeneracja przy tym przebiegu(tam wiedza wiecej o pompach Boscha niz w Europie) . W Polsce Fokus przy tym przebiegu ma na liczniku najczesciej ponad 200 tys i ludzie klna, ze Ford to g... bo nie dosc ze pompa siadla to korba bokiem wyszla....Nigdy wiecej Forda Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-07-2010, 16:51   #25
rbt
ford::beginner
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 09-11-2009
Model: FORD FOCUS
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 19
Domyślnie Odp: moduł pompy wtryskowej

Witam
Mam identyczny problem błąd P167 i P1564-po chwili jazdy brak mocy,wszyscy twierdzili że pompa i tak zrobiłem,wymieniłem pompę na regenerowaną.Wsiadam do samochodu i.............to samo,podłącznie pokazuje te same błędy.Dwa razy je kasowali ale samochód zachowuje się po staremu,nawet gorzej.Pompiarze rozkładają ręcę że pompa napewno sprawna,więc co do cholery.Wymienią mi na starą pompę ale oczywiście skasują za podwójną wymianę która nie dała rezultatu.Pomóżcie co dalej robić z tym gratem..Może turbina,egr ale komp nie pokazuje żadnych błędów oprócz tych dwóch.
Cytat:
Napisał kuffs Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
dzisiaj podpiąłem się pod komputer w dwóch różnych auto-serwisach.

Błędy jakie wyskoczyły to błąd sondy lambda, P167 - "dawka wtrysku" oraz 1564 moduł pompy wtryskowej.

Zadzwoniłem do serwisu od dizli (kilku kolesi odeszło z Boska i założyli własny serwis), umówiłem się dopiero na przyszły wtorek. Powiedziałem o błędach jakie mam. Stwierdzili, iż nie ma co przesądzać, trzeba podpiąć się bezpośrednio kompem pod pompę i sterownik i dopiero będziemy wiedzieć co i jak. Jeśli chodzi o objawy jakie mam tzn. spadek mocy na ciepłym silniku, trochę głośniej chodzi, pali na dotyk, auto normalnie użytkuję, nie kopci, nie palą się żadne kontrolki to powiedział, że być może to nie jest wcale pompa, może nie będzie tak źle.

Dzisiaj po całodziennym użytkowaniu zauważyłem, że nie zawsze jest ten spadek mocy, dwa razy miałem straszne mulenie foczki. Zauważyłem natomiast coś takiego...... w pewnym momencie pojawił się dźwięk z komory silnika takie pykanie/tykanie, dźwięk przypominający jakby na wiatraczek przyczepić kawałek papieru lub przyłożyć do koła roweru przy szprychach kawałem czegoś miękkiego. Był to dźwięk który po jakimś czasie ustępował, na postoju już go nie było. Na sam koniec jeżdżenia pojawił się inny dźwięk jakby kamyk dostał się do hamulca i coś zaczęło obcierać. Na postoju również ustępował.
W ostatnim czasie wymieniali mi pedał gazu, a do zrobienia mam sprzęgło. Czy rozwalające się sprzęgło może mieć coś z tym wspólnego. Nie wiem, czepiam się każdej możliwości nie dopuszczając do siebie myśli, że to pompa.

Ostatnio edytowane przez rbt ; 22-07-2010 o 16:54
rbt jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2010, 20:38   #26
rbt
ford::beginner
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 09-11-2009
Model: FORD FOCUS
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 19
Domyślnie Odp: moduł pompy wtryskowej

Dla zainteresowanych tymi błędami okazało sie że mam przestawiony rozrząd i dopiero trzeci mechanik potrafił doprowadzić do prawidłoweogo stanu.Kosztowało mnie to regenerowaną pompę i dodatkowo parę stówek....
rbt jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-12-2010, 16:14   #27
fokusik1999
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 08-12-2010
Model: focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 1999
Postów: 1
Domyślnie Odp: moduł pompy wtryskowej

witam wszystkich. widzę że dużo więcej ludzi ma problem ze sterownikiem.
rok temu gość mi robil sterownik i do tej pory odpukać śmiga cały czas. a po forach pisali że odrazu trzeba pompę robić całą. więc dla zainteresowanych moge gościa polecić [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
fokusik1999 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:03.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.