|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
25-09-2010, 19:03 | #21 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-10-2009
Skąd: OKOLICE KRAKOWA
Model: FORD S-MAX
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 23
|
nie ma moim zdaniem lub auto ma 300 tyś km
miałem jeden przypadek gdzie rura była czarna i był DPF ale autko miało ponad 300 tyś km i jeszcze jedna uwaga przypuszczam kolego że chodzi o Twojego S-Maxa a roku 2009 z silnikiem 2,0 na polskim rynku nie było DPF-U Ostatnio edytowane przez TOMAS ; 25-09-2010 o 19:50 Powód: Regulamin pkt 21 |
25-09-2010, 19:21 | #22 | |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-10-2009
Skąd: WS/WI/WU
Model: S-max/QQJ11
Silnik: 2.0 TDCi 185KM/400Nm by Heko /DIG-T
Rocznik: 2009/2016
Postów: 464
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Cytat:
2.0 TDCi 115 KM DPF(1) 2.0 TDCi 140 KM(1) 1 2.0 TDCi 140 KM DPF Automat (1) 6-cio stopniowa skrzynia biegów cennik nr 05/2009 ważny od 3 lipca 2009 r. |
|
25-09-2010, 20:45 | #23 |
ford::average
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 26-04-2009
Skąd: Skawa
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 154
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Metoda sprawdzania okopconej rury nie jest prawidlowa. Ja jestem tym "szczęśliwcem" który ma taki filtr w samochodzie.... a rura wydechowa okopcona troszeczke jest. Co do sposobu rozpoznania filtra to: Organoleptyczne można sprawdzić po wydechu: Musimy iść do środkowej części wydechu i jeśli są tam podpięte dwa czujniki w rure to należy się go spodziewać w wyposażeniu. A najprościej po nr. VIN. Kiedyś któryś z forumowiczów podał linka do strony gdzie to można sprawdzić. Jak pamiętam to ja sprawdzałem i info. o filtrze jest tam podawane.
Ostatnio edytowane przez andree74 ; 25-09-2010 o 21:56 |
25-09-2010, 21:10 | #24 | |
ford::average
Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: uć
Model: S-Max/Fusion
Silnik: 2,0/1,6
Rocznik: 2009/2007
Postów: 85
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Cytat:
jest to moje auto z 32 tys. przebiegu i z DPF-em, auto jest faktycznie z ubiegłego roku i z polskiego salonu, gdzie DPFy też występowały - w manualu jako opcja, za to z automatem obowiązkowo z filtrem. zdjęcie zamieściłem celowo, bo uważam, że ocena po wyglądzie nie jest dobra
__________________
Pozdro, Zbyszek F. S-Max, 2.0 TDCI |
|
28-09-2010, 21:10 | #25 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-10-2009
Skąd: OKOLICE KRAKOWA
Model: FORD S-MAX
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 23
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
A na jakiej stacji paliw tankujesz?- i jak przy 30 tys jest taka rura z dpf-em to sukcesów kolego szykują się duże wydatki przy takim przebiegu niepowinno być śladu sadzy na wydechu jak oczywiście dpf działa prawidłowo.Widziałem kilkadziesiąt samochodów z dpf-em różnych marak i 99% rura była czysta jak u benzyniaka.
|
29-09-2010, 12:41 | #26 | |
ford::average
Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: uć
Model: S-Max/Fusion
Silnik: 2,0/1,6
Rocznik: 2009/2007
Postów: 85
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Cytat:
o jakich wydatkach piszesz ?? jak pisał ktoś wczesniej filtr nie wyłapuje całej sadzy, więc nie specjalnie się tym martwię
__________________
Pozdro, Zbyszek F. S-Max, 2.0 TDCI |
|
02-10-2010, 21:23 | #27 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-10-2009
Skąd: OKOLICE KRAKOWA
Model: FORD S-MAX
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 23
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Witam. Nie odpowiem Ci dokładnie jeżeli DPF zdechnie to ok 4000 do 7000 tys zł ja mam wersję bez tego "szpeja" i rurę mam w mniej zaleźioną sadzą, co prawda zrobiłem dopiero 24 tyś głównie tankuje V-Power .Niestety DPF jest bardzo niedopracowany i w samochodach lubi "dawać czadu". Nie wiem jak eksploatujesz auto, ale jeżeli jeździsz tylko po trasach to jest ok natomiast jak jeździsz po mieście to może podkreślam może być problem. Ale chyba jest to jazda po mieście sądząc po zaczadzeniu rury.
|
04-10-2010, 08:31 | #28 | |
ford::average
Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: uć
Model: S-Max/Fusion
Silnik: 2,0/1,6
Rocznik: 2009/2007
Postów: 85
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Cytat:
ja mam drugie auto z PDFem i prawie 150 tys. łącznie zrobione i jakoś nie przejmuje się że rura jest trochę okopcona ..........Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdro, Zbyszek F. S-Max, 2.0 TDCI |
|
04-10-2010, 09:55 | #29 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-03-2010
Skąd: Ossów / Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2006
Postów: 127
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Ludziki, ale czego Wy się tak uczepiliście tej rury..Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja miałem Vectre z DPF, ojciec ma A6 z DPF, brat ma Paszteta z DPF i każdy ma zakopconą rurę. I w Vectrze jak dałem ostro w palnik to potrafił się zrobić czarny bąk, może nie tak duży jak w Esiu bez DPF ale był. To jest diesel, a diesel musi dymić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A tak BTW to mam czystszą rurę w Esiu niż Ojciec i Brat z DPFami Filtr nie wychwyci wszystkiego. Owszem wyłapie dużą większość, ale nigdy nie wszystko
__________________
Bouli Był Ford Escort 1,3 (59KM) totalny golas zwany Ce-eLką, potem Skoda Octavia 1.6BFQ (102KM) następnie Opel Vectra C Estate Sportline 1.9CDTI (164KM/363Nm ) A teraz jest Ołówek : Ford S-Max Titanium 2.0TDCI 140KM (ale chyba będzie mocniejszy ) |
11-10-2010, 17:56 | #30 |
ford::amateur
Imię: Michał
Zarejestrowany: 26-04-2010
Skąd: zachodniopmorskie
Model: Ford S-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 5
|
Odp: Czy były 2,0 TDCi bez filtra cząstek stałych?Jeśli tak,to jak rozpoznać taką wer
Mam Esika z 2006 r. i nie posiadam DPF. Przy zakupie zadzwoniłem do ASO podałem numer VIN i dowiedziałem się jakie mój wypatrzony esik ma wyposażenie. A ogólnie mówiąc nie należy się tego filtra bać, jeśli ktoś regularnie odwiedza ASO to przy przeglądzie uzupełniają płyn w filtrze koszt do 500 PLN (koledze za uzupełnienie w C - max policzyli 300 PLN)
|