|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-09-2010, 18:45 | #21 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-02-2009
Skąd: hhhhhh
Model: dch
Silnik: fgfdg
Rocznik: dfg
Postów: 61
|
Odp: dymi,kopci po wymianie uszczelki pod glowica.
mczubek;1505815]zalezy jak kto do tego podchodzi...a czy twój kolega ma na niego [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ],nowy rozrząd,panewki,pierscienie,turbine na gwarancji? no i dochodzą jeszcze oczywiscie plyny,oleje,filtry.widzisz bo ja zamierzam tym autkiem dalej smigać,a silnik składała mi od podstaw bardzo profesjonalna firma.to nie jest żadna padaka z allegro.nic dodać nic ująć,dalej jestem zadowolony.
nowy silnik-4600zł regeneracja turbo-900zł demontaż i montaż silnika-600zł filtry,płyn,olej x2-500zł ŁADNIE PIĘKNIE ALE TEN silniczek troszke drogo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. poszukać i za 2500 kloca znajdziesz perełke Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. za taką kase nie dziwie sie ze warsztacik POLECANY Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez egonmonia ; 03-04-2016 o 18:44 |
11-09-2010, 19:13 | #22 | |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-10-2007
Skąd: UK-Sway
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 ecoboost 203bhp
Rocznik: 2013
Postów: 150
|
Odp: dymi,kopci po wymianie uszczelki pod glowica.
Cytat:
|
|
12-09-2010, 15:07 | #23 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-12-2009
Skąd: Siedlce
Model: Alhambra
Silnik: 1,9 AUY Tiptronic
Rocznik: 2003
Postów: 72
|
Odp: dymi,kopci po wymianie uszczelki pod glowica.
ciekawe co by było jak pojedziesz do nich z jaką kolwiek reklamacja (czego ci nie życzę) czy tez tak dobrze będziesz mówił o nich. powiem ci jedno -remontowany silnik nigdy nie dorówna oryginałowi.
|
12-09-2010, 17:35 | #24 | |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-10-2007
Skąd: UK-Sway
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 ecoboost 203bhp
Rocznik: 2013
Postów: 150
|
Odp: dymi,kopci po wymianie uszczelki pod glowica.
Cytat:
|
|
13-09-2010, 21:54 | #25 |
ford::average
Imię: Robert'o
Zarejestrowany: 16-03-2008
Skąd: Dolny Śląsk
Model: S-Max
Silnik: 1,6 Tdci
Rocznik: 2011
Postów: 81
|
Odp: dymi,kopci po wymianie uszczelki pod glowica.
U mnie byl objaw wywalania płynu - okazało sie, że popękana głowica.
Podzwoniłem po znajomych i znalazła się głowica z rozbitka 2008r - łącznie z robotą - uszczelka, planowanie głowicy, sprawdzanie na szczelność - 1200zł poleciało... Ale teraz żadnych problemów z chłodzeniem etc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Karta Adac? Pisz na priv! |
13-09-2010, 22:06 | #26 | |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-10-2007
Skąd: UK-Sway
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 ecoboost 203bhp
Rocznik: 2013
Postów: 150
|
Odp: dymi,kopci po wymianie uszczelki pod glowica.
Cytat:
|
|
17-09-2010, 12:00 | #27 |
ford::average
Imię: Robert'o
Zarejestrowany: 16-03-2008
Skąd: Dolny Śląsk
Model: S-Max
Silnik: 1,6 Tdci
Rocznik: 2011
Postów: 81
|
Odp: dymi,kopci po wymianie uszczelki pod glowica.
Dokładnie - autko chodzi jak ta lala.
Przy tej głowicy trzeba pamiętać, ze zawory wystają - a to oznacza, że trzeba ją do planowania rozebrać. Nie ma co się sugerować, że głowica ładna etc - że nie trzeba planować, bo potem można zaliczyć podwójną robotę. Ja u siebie pociągnąłem ostro po autostradzie (a było gdzie, bo mały urlopik we Włoszech - Alpy) a także nad morze z przyczepą kempingową - wskaźnik temperatury ani drgnął, stan płynu zmienił się może o kieliszek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No ale to lato też było gorące w Italii...
__________________
Karta Adac? Pisz na priv! |
17-09-2010, 17:34 | #28 | |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-10-2007
Skąd: UK-Sway
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 ecoboost 203bhp
Rocznik: 2013
Postów: 150
|
Odp: dymi,kopci po wymianie uszczelki pod glowica.
Cytat:
|
|