Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-07-2010, 18:23   #11
warzywisko
ford::average
 
Avatar warzywisko
 
Zarejestrowany: 21-10-2009
Model: MK7
Silnik: 1,4 B + G
Rocznik: 1998
Postów: 111
Domyślnie Odp: wysokie obroty krokowy?

Ta śruba jest ustawiona na "0" chyba że ktoś już grzebał.

warzywisko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-07-2010, 20:42   #12
arni32
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-02-2010
Skąd: Bydgoszcz
Model: Escort MK7 GHIA
Silnik: 1.4+lpg
Rocznik: 1996
Postów: 86
Domyślnie Odp: wysokie obroty krokowy?

przepustnica na moje oko się domyka do końca minimalnie śrubkę domknąłem, jeszcze jedno kiedy krokowca mam podłączonego to auto po nagraniu szarpie, natomiast gdy kostka jest odłączona jest idealnie tyle, że kostka może być odłączona gdy silnik jest ciepły bo inaczej gaśnie
arni32 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-07-2010, 18:37   #13
markio
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 24-07-2010
Model: mk7
Silnik: 1.3
Rocznik: 97
Postów: 2
Domyślnie Odp: wysokie obroty krokowy?

spróbuj odłączyć sonde lmbda
markio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-07-2010, 18:41   #14
ford11
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 24-07-2010
Skąd: Stalowa Wola
Model: Ford
Silnik: 1.8
Rocznik: 1997
Postów: 1
Domyślnie Odp: wysokie obroty krokowy?

witam mam pytane ze wspomaganiem pomoze mi ktos
ford11 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-07-2010, 10:57   #15
arni32
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-02-2010
Skąd: Bydgoszcz
Model: Escort MK7 GHIA
Silnik: 1.4+lpg
Rocznik: 1996
Postów: 86
Domyślnie Odp: wysokie obroty krokowy?

sonda jest nowa został tylko czujnik który jest w kolektorze z tyłu dojście tylko od spodu to chyba jest od temperatury na ecu tak?
arni32 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-07-2010, 15:20   #16
warzywisko
ford::average
 
Avatar warzywisko
 
Zarejestrowany: 21-10-2009
Model: MK7
Silnik: 1,4 B + G
Rocznik: 1998
Postów: 111
Domyślnie Odp: wysokie obroty krokowy?

Yes. Od cieczy
warzywisko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-08-2010, 20:25   #17
gracz_2006
ford::specialist
 
Avatar gracz_2006
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 08-11-2008
Skąd: Skomlin/Mokrsko
Model: Mitsubishi colt
Silnik: 1.3 12v 75KM.
Rocznik: 1991
Postów: 588
Domyślnie Odp: wysokie obroty krokowy?

Kolego rozwiązałeś problem Z obrotami?? u mnie jest podobnie z tym że jak zapale i jest zimny to po dodaniu gazu silnik się zamula i po około 2-3 sek. wkręca się na obroty a gdy jest już ciepły to obroty stoją na 1900.
Po odpięciu czujnika prędkości biegu jałowego obroty spadają na 900
Wymieniłem czujnik i jest to samo, wymieniłem też map sensor bo palił mi 18l gazu na 100km
nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić, może ktoś coś podpowie?
Pozdrawiam.
gracz_2006 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-08-2010, 07:15   #18
warzywisko
ford::average
 
Avatar warzywisko
 
Zarejestrowany: 21-10-2009
Model: MK7
Silnik: 1,4 B + G
Rocznik: 1998
Postów: 111
Domyślnie Odp: wysokie obroty krokowy?

pozostał jeszcze potencjometr przepustnicyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
warzywisko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-08-2010, 21:01   #19
Marek_BQJ
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-02-2010
Skąd: Śląsk Cieszyński SCI
Model: Ford Escort MK7
Silnik: 1.4i
Rocznik: grudzień 1995
Postów: 34
Domyślnie Odp: wysokie obroty krokowy?

Witam!

A czy ktoś wie jaki kluczyk do tej śrubki do regulacji przepustnicy?

pozdrawiam Marek
Marek_BQJ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-08-2010, 15:56   #20
kubek86
ford::average
 
Zarejestrowany: 02-11-2007
Skąd: Jędrzejów
Model: Mondeo MK 3 FL
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 54
Domyślnie Odp: wysokie obroty krokowy?

Hmm czytam, czytam i widzę, że przede mną pracowita sobota - bo niestety od pewnego czasu mój silnik 1,6 16V Zetec ma tendencję do zawiesza się obrotów na poziomie 3 tys. po paru chwilach obroty delikatnie spadają do 900. Jakby tego było mało zdarza się sytuacja w drugą stronę - obroty spadają poniżej 500 prawie do zgaśnięcia silnika.
Czy ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć przy takich objawach?
kubek86 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:06.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.