Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-08-2010, 12:58   #11
zsberg
ford::professional
 
Avatar zsberg
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 13-08-2009
Skąd: Płock
Model: Mondeo MKI
Silnik: 1.8 TD 90KM
Rocznik: 4.1995
Postów: 1,217
Domyślnie Odp: Brak reakcji rozrusznika przy nagrzanym silniku i próbie zapalenia (nie kręci)

No ja wymieniałem uszczelniacz wału od strony skrzyni i musiałem ją wyjąć. Podczas odkręcania miałem właśnie tę jedną śrubę od masy też za długą, ale myślałem że ktoś już coś kombinował i dałem podkładkę sprężynującą. Raczej wątpliwe żeby w fabryce kabel masowy nie przykręcili Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

__________________
Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina Twa potrzebuje go niezmiernie, a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej, niźli wierności kobiałki Twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska, niźli w dieslu Twoim malutka usterka
zsberg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-08-2010, 14:29   #12
Marek_BQJ
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-02-2010
Skąd: Śląsk Cieszyński SCI
Model: Ford Escort MK7
Silnik: 1.4i
Rocznik: grudzień 1995
Postów: 34
Domyślnie Odp: Brak reakcji rozrusznika przy nagrzanym silniku i próbie zapalenia (nie kręci)

Ale z drugiej strony dziwne by w różnych autach był taki sam feler. O ile wiem poprzedni właściciel mojego polegał tylko na fabrycznym serwisie.

pozdrawiam Marek
Marek_BQJ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-08-2010, 20:53   #13
gree
ford::amateur
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 08-08-2010
Model: Ford Escort
Silnik: 1.4i
Rocznik: 1992 Wrzesień
Postów: 7
Domyślnie Odp: Brak reakcji rozrusznika przy nagrzanym silniku i próbie zapalenia (nie kręci)

Cytat:
Napisał maximus86 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam, mam problem ponieważ mój escort 1,3 w gaźniku w ogóle nie kręci latem przy wysokich temperaturach jeżeli ujade gdzieś ok 15 km i silnik mocno się nagrzeje to jeśli zgasze silnik przy postoju i za chwilę będę chciał odpalić to w ogóle rozrusznik nie kręci i nie ma żadnej reakcji (tak jakby był wyładowany akumulator, bo zimą jak mi się wyładował było tak samo raz) ale tu wszystkie kontrolki świecą prawidłowo...
Po przekręceniu kluczyka po nagrzaniu, chodzi na początku tylko wentylator chłodzący silnik, który wyłącza się po kilkunastu minutach jak silnik juz ostygnie.
Po tym jak się on wyłączy po jakimś czasie (ok 15-30minut) escort zapali.

dodam jeszcze że rozrusznik był wymieniany bo myślałem że w nim leży problem...

muszę chyba do elektryka jechać i wymienić przewody od akumulatora do rozrusznika... co myślicie??
u mnie było to samo. Wszystko zaczęło się od feralnego dnia, kiedy stanąłem i nie mogłem ruszyć dalej. Było to z 10 lat temu, kiedy jeszcze sam nie "mechanikowałem". Zadzwoniłem więc do mojego ówczesnego mechanika (stwórcy mojego "składaka") ów przyjechał i obiecał naprawić. I naprawił - wymienił magnes który się rozleciał w stojanie.
No i od tej pory zaczęły się schody. Jak był zimny to palił - jak się nagrzał to ni hu hu. Mechanik stwierdził, że być może w skutek rozlecenia się magnesu skrzywiony został wirnik. Więc poszedłem do gościa i mi go przetoczył - ale stwierdził, że wirnik był prościutki (to przetoczenie osłabiuło jednak rozrusznik - co okazało się później). Po przetoczeniu problem był tak jak przedtem. Męczyłem się tak z pół roku aż wreszcie, kiedy escort mi zgasł na bardzo skomplikowanym rondzie, zdeterminowałem się by dojść przyczyny. Wcześniej sam rozbierałem go z 5 razy i nawet tulejki miałem wymienić. Ktoś polecił mi dobrego elektromechanika. Pojechałem do niego i rzeczywiście - gość mimo, że miał dosłownie górę rozruszników w tym taki jak potrzebuję znalazł przyczynę.
Przyczyną był źle włożony przez mechanika magnes. Ów zamiast włożyć tak by były na przemian (odpychający / przyciągający) włożył obok siebie dwa jednakowe.
Po tej naprawie mogłem już spokojnie odpalić na gorącym silniku - ale pozostał znany efekt. Od tej pory na gorącym silniku rozrusznik po przekręceniu się o kawałek obrotu staje i dopiero po chwili kręci dalej (biedne kable i akumulator). Czasami muszę poczekać aby silnik ostygł bo w ogóle nie chce zakręcić. I tak już się męczę z 10 lat. Na pewno jest to po części przyczyną przetoczenia wirnika - jest słabszy. Ale widzę, że te same objawy mają też inni. Ja już sprawdzałem wszystkie styki, kable, przelutowałem całą skrzynkę bezpieczników. Pozostaje jeszcze wymienić części rozrusznika w tym tulejki - które leżą sobie od dawna.

Widziałem gdzieś kiedyś dawno temu też poradę - by zrobić sobie ekran z blachy tak, by nie nagrzewało rozrusznika.
gree jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:01.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.