|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-08-2010, 19:42 | #11 | |
ford::average
Zarejestrowany: 06-08-2010
Skąd: Tomaszów Lubelski
Model: Ford Galaxy II
Silnik: 1,9 TDI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 105
|
Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
Cytat:
|
|
07-08-2010, 20:51 | #12 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-03-2006
Skąd: Zielona Góra
Model: Galaxy MK2 GHIA TIPTRONIC
Silnik: AUY 147 KM
Rocznik: 00-01
Postów: 535
|
Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
Cytat:
będąc tutaj musisz wiedzieć jedno , ze galaxy tdi i 2,8 vr6 to grupa VW zatem spodziewaj sie rozwiazań z felci Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. diagnostyka / części FELGI itp itd ...
__________________
sorry za literówki GALAXY GHIA TDI AUY 110 kW TIPTRONIC mrau i oczywiscie .... FORD ESCORT kombi 97 1,6 Z podtlenkiem lpg (sprzedany) teraz T4 TDI http://images.spritmonitor.de/335681.png |
|
08-08-2010, 09:24 | #13 |
ford::professional
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 24-05-2008
Skąd: Elbląg
Model: Sharan, był Ford Galaxy
Silnik: TDI AUY był AHU @110KM
Rocznik: VW 2000 był Ford 1997
Postów: 1,149
|
Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
a ceny części mile zaskakują.
|
09-08-2010, 11:35 | #14 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-07-2010
Model: Galaxy
Silnik: 2,0 + lpg + automatyczna skrzynia
Rocznik: 1996
Postów: 26
|
Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
u mnie bierze trochę mniej oleju niż benzyny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. hehe
a poważnie to bierze mi dużo oleju, jak jest zimny, to dymi na biało, ale jak się rozgrzeje, to już nie widać dymu. dolewam co 150-200km Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Los nigdy nie zadawala się tym, że raz przyniósł pecha |
09-08-2010, 18:16 | #15 |
ford::average
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: Lublin
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI 110 KM (AFN)
Rocznik: 1997
Postów: 113
|
Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
Sprawdź uszczelniacze zaworów!
|
10-08-2010, 14:37 | #16 | |
ford::average
Zarejestrowany: 06-08-2010
Skąd: Tomaszów Lubelski
Model: Ford Galaxy II
Silnik: 1,9 TDI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 105
|
Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
Cytat:
Własnie wróciłem z Władysławowa zrobiłem 1400km i jestem bardzo zadowolony z jazdy nowym nabytkiem.W trasie sprawował sie wyśmienicie, sprawdzałem olejek po przejechaniu tego dystansu i wskazanie poziomu oleju na bagnegie jest takie same jak zaraz po wymianie. Spalił mi ON na tym dystanisie 6,6l na 100km tylko że klima chodziłe nonstop....myslę że to chyba niezły wynik. |
|
10-08-2010, 21:50 | #17 |
ford::professional
Imię: Ja
Zarejestrowany: 27-12-2007
Skąd: Polska
Model: Galaxy Mk2 Trend, Mk3 Titanium
Silnik: 1,9 TDI, 2,0 TDCi
Rocznik: 2001, 2009
Postów: 1,192
|
Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
6,6l w Polsce na takiej trasie? I to z klimą? To chyba nie miałeś po drodzę żadnych miast.
Pozdro. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
10-08-2010, 21:58 | #18 | |
ford::average
Zarejestrowany: 06-08-2010
Skąd: Tomaszów Lubelski
Model: Ford Galaxy II
Silnik: 1,9 TDI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 105
|
Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
Cytat:
|
|
12-08-2010, 09:29 | #19 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 09-05-2009
Skąd: Koszalin
Model: Sharan
Silnik: AUY Tiptronic
Rocznik: 2003
Postów: 414
|
Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
Cytat:
Bart |
|
12-08-2010, 21:06 | #20 | |
ford::average
Zarejestrowany: 06-08-2010
Skąd: Tomaszów Lubelski
Model: Ford Galaxy II
Silnik: 1,9 TDI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 105
|
Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
Cytat:
1. Równa jazda bez niepotrzebnych przyspieszeń i hamowań(czyli trzeba obserwować to co się dzieje na drodze),np. dojazd do ronda nie dususz na gaz do samego końca a potem po heblach tylko 200m przed rondem ściągasz nogę z gazu i dotaczasz się na biegu 2.Odpowiednio wczesna redukcja biegu przed wzniesieniem i nie rozpędzanie auta na wzniesieniu tylko wyjazd na szczyt na jednym gazie i na zredukowanym biegu. 3. Unikać jazdy na luzie(zjazdy z góry)tylko na najwyższym biegu bez gazu 4. Dobieranie odpowiednich biegów do obrotów silnika co by go nie dusić i nie mulić......i przede wszystkim równa jazda bez dużych wachań prędkości |
|