|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-05-2010, 12:25 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 27-05-2010
Skąd: Lublin
Model: focus
Silnik: 1.8tdci
Rocznik: 2003
Postów: 13
|
Focus Mk1 co "łuszczy sie" w pompie wtryskowej?
Hejka
Mam nastepujace pytanie: co luszczy sie w pompach wtryskowych w TDCI? W filtrze bylo sporo opiłkow,rozebrałem pompe i na zadnym elemencie nie widac z czego to opilki;/ Łożysko nie jest w najlepszym stanie ale czy to jego sprawka bo widaocznych sladów nie ma? Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 28-08-2010 o 08:53 |
01-06-2010, 19:08 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
|
Odp: co "łuszczy sie" w pompie wtryskowej?
Kiedyś pozwoliłem sobie na pewne wypociny...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
02-06-2010, 23:32 | #3 | |
ford::average
Zarejestrowany: 02-06-2010
Skąd: łódź
Model: Ford SMAX
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 122
|
Odp: co "łuszczy sie" w pompie wtryskowej?
Cytat:
Pięknie opisałeś ten problem. Niestety dotyczy on wszystkich fok, mondeo z instalacja delphi. To samo renault kangoo itp. Dodam jeszcze od siebie, że nie ma na ten problem żadnego rozwiązania. Co najgorsze w tym wszystkim - jak już są opiłki na filtrze to amen, bo te opiłki są nie tylko w filtrze, ale i w baku, w przewodach paliwowych - także do wymiany jest wszystko. W mojej firmie zajmujemy się olejami, dodatkami itp. firma nazywa się liqui moly. Często mechanicy pytają się mnie o jakiś dodatek na ten problem. Niestety, nie ma na to żadnego dodatku jak to się już stanie, tylko trzeba wymienić wszystko, pompę, przewody, bak itp Kiedyś nawet dzwonił do mnie klient który ma firmę gdzie jego handlowcy jeżdżą kilkoma mondeo i we wszystkich co 40-50 tyś km zapala się program awaryjny = elektrowtryskiwacze do wymiany. I tak co 30-40 tys facet płacić po 4-5 tyś za komplet elektrowtryskiwaczy. Kiedyś byłem u klienta który zajmuje się naprawą i regeneracją pomp wtryskowych i doradził mi jedno - smarowanie. Nie chcę, żebyście odebrali moją poradę jako reklamę bo akurat pracuję w tej firmie, chociaż tak to pewnie wygląda - podkreślam żadnej gwarancji nie daje że to pomoże, ale mamy dodatek schmier additiv właśnie specjalnie do smarowania układu paliwa w dieslu - [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] polecałbym, żeby to dolewać do paliwa - powinno zapobiec, aczkolwiek gwarancji żadnej dać nie można - proszę nie traktujcie tego jako spam pisze szczerze jak jest i co myślę, i to, że akurat pracuje w Liqui moly nie ma tu znaczenia. Najlepiej omijać fordy z logo delphi pod maską szerokim łukiem jeden elektrowtryskiwacz ok. 1000-1200 zł może kosztować. |
|