|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-05-2010, 06:28 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-05-2008
Model: mondeo MK 2
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 81
|
dziwne zachowanie silniczka od zimnego rozruchu
Po przekręceniu kluczyka w pozycji zaplon slychac wyraźnie silniczek jak naciaga linke od wolnych obrotów. Po uruchomieniu silnika obroty mam na poziomie 1000 obr/min silnik równo pracuje. Rzecz w tym ze w miare nagrzewenia sie silnika obroty mi deczko rosna tak do 1200 - 1300 obr/min. Nie wiem czy mam racje ale wydaje mi sie ze obroty powinny deczko spadac w miare nagrzewanie sie silnika. Zrobilem tak ze ze jak mialem temp robocza silnika to zajrzalem pod maske. Serwo od wolnych obrotów caly czas podciagalo linke, wyraźnie bylo slychac silniczek jak przy tym pracuje. Wystarczy wtedy ze przegazuje lekko dźwignia od wolnych obrotów (ta z napisem STOP) i obroty ladnie wracaja na 850 - 900 obr/min. Dodam ze regulowalem sobie ostatnio obroty biegu jalowego szybkiego i wolnego.
Może ta cala sytuacja która opisalem jest prawidlowa ?? Prosze o wasze opinie i porady |
21-05-2010, 10:26 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,340
|
Odp: dziwne zachowanie silniczka od zimnego rozruchu
nie jest prawidlowa . musiales cos pomylic i zle podregulowac
na start owszem 1000 obr po zagrzaniu ~900 |
21-05-2010, 11:11 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-05-2008
Model: mondeo MK 2
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 81
|
Odp: dziwne zachowanie silniczka od zimnego rozruchu
|
21-05-2010, 13:18 | #4 |
ford::professional
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,340
|
Odp: dziwne zachowanie silniczka od zimnego rozruchu
u mnie byly podobne objawy po regulacji wg. tego tutoriala.
ja zrobilem innaczej. najpierw wyregulowalem obroty na zimnym silniku, potem po zagrzaniu na cieplym regulowalem dzwignia stop. udalo sie i wszystko jest jak nalezy. |