Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-05-2010, 17:13   #31
Zieluchh
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-04-2008
Skąd: Zambrw
Model: Focus Mk1
Silnik: 1.8 TDCI 100KM
Rocznik: 2003
Postów: 63
Domyślnie Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR

ja tam robiłem to u siebie w TDCI i jakoś bezproblemowo troche syfu wyleciało ale bez szału. Nie polecasz tego sposobu bo nie wisz jak sie za to zabrac tzn inaczej miałeś pokazane jak to zrobić a ty to zrobiłeś na swój sposób. Prosta sprawa podłacz foke do kompa i będziesz wiedział co jej dolega.

Zieluchh jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-05-2010, 17:20   #32
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR

Cytat:
Napisał Zieluchh Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ja tam robiłem to u siebie w TDCI i jakoś bezproblemowo troche syfu wyleciało ale bez szału. Nie polecasz tego sposobu bo nie wisz jak sie za to zabrac tzn inaczej miałeś pokazane jak to zrobić a ty to zrobiłeś na swój sposób. Prosta sprawa podłacz foke do kompa i będziesz wiedział co jej dolega.
A) masz zupełnie inna pompe i wtryski niz TDDI.
b) skad wyleciało dużo syfu?
c) sprawdziłeś jak czysty jest sam zawor po czyszczeniu?
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-05-2010, 16:55   #33
Zieluchh
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-04-2008
Skąd: Zambrw
Model: Focus Mk1
Silnik: 1.8 TDCI 100KM
Rocznik: 2003
Postów: 63
Domyślnie Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR

mam na myśli syf z rury po dodaniu gazu. Samego zaworu nie sprawdzałem.
Zieluchh jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-05-2010, 17:55   #34
jackulec
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-09-2009
Model: MONDEO
Silnik: 1,8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 20
Domyślnie Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR

Witam
Poruszę jeszcze temat odpalania bez świec, muszę się tu zgodzić z kolegami że dla tddi specjalnej różnicy niema czy świece są dobre czy nie. W temp do -5 -10 TDDI wystartuje nawet bez grzania, za to w TDCI szybciej akumulator zajedziesz niż odpalisz.
jackulec jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-05-2010, 20:13   #35
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR

Cytat:
Napisał Zieluchh Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mam na myśli syf z rury po dodaniu gazu. Samego zaworu nie sprawdzałem.
Wczesniej opisalem skad jest ten dym, czyli ze wcale nie jest z tego co wyszlo z EGR, a z nadmiaru paliwa.
Akurat wczoraj czyscilem EGR. 3 razy nalewanie benzyny, szczotka, srubokret i czyszczenie. 20-30 minut szorowania i skrobania. Efekt jak ponizej.

Czerwona linia jest os zaworu. Jak widac jest z tylu rury dolotu, w malym zaglebieniu, wiec "psikanie" na pracujacym silniku malo daje.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Tak wygladal sam zawor EGR (nie moj silnik)
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


I po czyszczeniu
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.



Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-05-2010, 08:21   #36
Overloaded266
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-12-2009
Skąd: Siedlce
Model: Focus Ghia/Mondeo
Silnik: 1.8 Tddi/1.8 16v
Rocznik: 2001/94'
Postów: 57
Domyślnie Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR

i to jest powodem kopcenia naszych TDdikow mam rozumieć?
Overloaded266 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-05-2010, 08:52   #37
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR

Nie zawsze, ale jezeli zbierze sie tam na tyle duzo syfu, ze zawor sie nie domyka to tak.
Ogolnie to jest problem kazdego diesla: olej wyciagany przez turbo z odmu plus sadza z wydechu tworza klejacy sie syf ktory dosc trudno sie czysci a latwo sie klei.
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-05-2010, 15:05   #38
Overloaded266
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-12-2009
Skąd: Siedlce
Model: Focus Ghia/Mondeo
Silnik: 1.8 Tddi/1.8 16v
Rocznik: 2001/94'
Postów: 57
Domyślnie Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR

ale Fordowskie silnik mam wrazenie ze bardziej kopcą niż np NIEMIECKIE TDI..ciekawe dlaczego hmm
Overloaded266 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-05-2010, 15:10   #39
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR

Cytat:
Napisał Overloaded266 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ale Fordowskie silnik mam wrazenie ze bardziej kopcą niż np NIEMIECKIE TDI..ciekawe dlaczego hmm
Masz tylko wrazenie. Kopca tak samo. Natomiast problem zaklejania sie EGR tam duzo mocniej daje sie we znaki.
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-05-2010, 19:25   #40
Overloaded266
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-12-2009
Skąd: Siedlce
Model: Focus Ghia/Mondeo
Silnik: 1.8 Tddi/1.8 16v
Rocznik: 2001/94'
Postów: 57
Domyślnie Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR

Ale to juz na pewno, żę TDI mniej pala niz fordowskie motory TDDI itp Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Overloaded266 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:03.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.