|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-05-2010, 20:58 | #21 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-01-2010
Skąd: Łódź
Model: Vectra A 1.6 ,Focus 1.6,VW T4 2.4d
Silnik: 1.6 1.6 2.4d
Rocznik: 1993 1999 1994
Postów: 126
|
Odp: Pływające tylne zawieszenie
a sprawdzałeś czy masz wachacze sprawne albo koła dokrecone?
|
10-05-2010, 07:43 | #22 |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: Pływające tylne zawieszenie
|
10-05-2010, 10:05 | #23 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Odp: Pływające tylne zawieszenie
sprawdzenie amorow chwila.... a to nie bylo sprawdzane wiec i tak wypadaloby sprawdzic.
Ostatnio edytowane przez tomiscorpio ; 10-05-2010 o 10:09 |
12-05-2010, 21:10 | #24 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-05-2008
Model: Focus mkI
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 151
|
Odp: Pływające tylne zawieszenie
Przyczyną pływania wcale nie musi być tył, ale również zużyte swożnie z przodu. Ze swojego doświadczenia powiem tak wymień wspomniane łączniki wahacza poprzeczne z tyłu i równolegle swożnie z przodu. ja robiłem to na raty i robiłem trzy razy. A co do sprawdzania to jedynie na kanale pod obciążeniem. Jeśli wymian amorków to ze sprężynami również szkoda dwa razy podchodzić. Amorki najlepiej sprawdza się starą metodą na bujanie szarpaki wskazują jedynie różnicę między kołami na wspólnej osi szkoda kasy.
|
13-05-2010, 13:16 | #25 | |
ford::average
Zarejestrowany: 14-05-2009
Skąd: Poznań
Model: SEDAN
Silnik: 1,6 benzyna
Rocznik: 2000r
Postów: 51
|
Odp: Pływające tylne zawieszenie
Cytat:
|
|
19-05-2010, 17:29 | #26 | |
Prawie Moderator...
Zarejestrowany: 07-04-2008
Skąd: Białystok
Model: Tipo SW
Silnik: 1.4 T-JET
Rocznik: 2017
Postów: 534
|
Odp: Pływające tylne zawieszenie
Cytat:
Pytam, bo chcę zakupić części i pojechać na warsztat i boję się coby mi części nie zabrakło w trakcie naprawy, bo zazwyczaj tak bywa... Może przy okazji grzebania w tylnym zawieszeniu warto coś na zapas wymienić, coby potem mieć z głowy i nie płacić 2 razy za robiciznę?
__________________
Bądź NIEBIESKI - wstąp do Klubu |
|
19-05-2010, 18:09 | #27 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 19-07-2005
Skąd: Bydg.
Model: Focus SEDAN
Silnik: 1,6 Ghia
Rocznik: 2000
Postów: 1,538
|
Odp: Pływające tylne zawieszenie
Cytat:
Niektórzy forumowicze pisali, że po wymianie tego wahacza na nieoryginał mieli problemy z ustawieniem geometrii. Lepiej więc chyba wyłożyć trochę więcej kasy na oryginał (ok. 200 zł). Oprócz wahacza mozna kupić śruby, bowiem są duże "szanse" że te stare trzeba będzie ciąć. |
|
19-05-2010, 18:40 | #28 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: Pływające tylne zawieszenie
Cytat:
Ostatnio edytowane przez Dinar ; 19-05-2010 o 18:48 |
|
19-05-2010, 19:01 | #29 |
Prawie Moderator...
Zarejestrowany: 07-04-2008
Skąd: Białystok
Model: Tipo SW
Silnik: 1.4 T-JET
Rocznik: 2017
Postów: 534
|
Odp: Pływające tylne zawieszenie
Czyli jeżeli dobrze wnioskuję, to mogę wymienić tylko tulejki w poprzecznym z prawej, czyli tym, który wskazał diagnosta? Ewentualnie cały tylko ten prawy i nie zaczepiać tego co jeszcze dobre? Tak? Wspomniany wahacz poprzerczny mocowany jest tylko na 2 śruby? mimośrodowa śruba siedzi w innym wahaczu?
A tulejki kupić te, bo lepiej siedzą? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ?
__________________
Bądź NIEBIESKI - wstąp do Klubu Ostatnio edytowane przez Andrzej ; 19-05-2010 o 19:04 |
19-05-2010, 19:39 | #30 |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: Pływające tylne zawieszenie
Najlepiej jak kupisz cały wahacz bo tulejki trzeba migomatem lub spawarką ''cyknąć punktowo'' bo będą się przesuwać,nie każdy ma taką możliwość.Jeżeli śruby odkręciły by się bez problemu to wymiana taka jest około pół godziny.
|