|
Do³±cz teraz!
|
Do³±cz ju¿ teraz do najwiêkszej spo³eczno¶ci mi³o¶ników Forda w Polsce. Zarejestruj siê i uzyskaj pe³en dostêp do wszystkich dzia³ów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzêdzia w±tku | Przeszukaj ten temat |
03-05-2010, 21:47 | #11 | |
ford::average
Imiê: Marcin
Zarejestrowany: 28-10-2007
Sk±d: UK-Sway
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 ecoboost 203bhp
Rocznik: 2013
Postów: 150
|
Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.
Cytat:
|
|
04-05-2010, 06:50 | #12 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Sk±d: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.
Cytat:
|
|
04-05-2010, 08:29 | #13 | |
ford::average
Imiê: Marcin
Zarejestrowany: 28-10-2007
Sk±d: UK-Sway
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 ecoboost 203bhp
Rocznik: 2013
Postów: 150
|
Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.
Cytat:
Ostatnio edytowane przez mczubek ; 04-05-2010 o 08:32 |
|
04-05-2010, 09:24 | #14 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Sk±d: Czêstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.
No to jak pompa wymieniona to raczej marne szanse na to, ¿e pad³a. S³uchaj wiêc siê do¶wiadczonych Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum.Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum. i zacznij siê oswajaæ z uszczelk±.
Tak sobie my¶lê... skoro uszczelka jest metalowa... Normalnie jest tak, ¿e naci±g ¶rub co jaki¶ czas podlega kontroli (bo siê wyci±gaj±, bo "materia³" zmienia kszta³t... Je¶li moment dokrêcania ¶rub jest podany w Nm a nie np 90 Nm plus 90 stopni to mo¿e warto by spróbowaæ przywróciæ prawid³owy naci±g ¶rub mocuj±cych g³owicê. No ale to da siê zrobiæ je¶li dokrêca siê ¶ruby TYLKO momentem a nie na obroty. Próbowa³ kto¶ mo¿e?? |
04-05-2010, 11:20 | #15 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-12-2008
Sk±d: Piaseczno (WPI 1MM1)/(WPI 77977)/(WPI 78787
Model: Galaxy mk1/Focus C-Max GHIA/Galaxy MK II
Silnik: 2.3 b+Landi-Renzo Omegas IG1/ 2.0 TDCI/ 2.3 B + Stag
Rocznik: 1998/2004/2002
Postów: 131
|
Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.
Mojemu koledze w Galu 1.9 tdi posz³ed³ gumowy trójnik od ch³odnicy oleju. Koszt ; 130 z³ w serw VW.
Ostatnio edytowane przez senda2 ; 04-05-2010 o 11:26 |
05-05-2010, 16:40 | #16 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-12-2009
Sk±d: Zag³êbie D±browskie
Model: Galaxy mk2, Focus mk1
Silnik: 1.9 TDI (AUY), 1.6 NoPB
Rocznik: 2001, 2003
Postów: 266
|
Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.
Cytat:
|
|
05-05-2010, 20:32 | #17 | |||
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Sk±d: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Mogê poszukaæ starej uszczelki i wkleiæ fotki przepuszczania to by³o ok 0.5 cm na 3 cylindrach i w³a¶nie ³apa³ temp jak dosta³ po dupie. Ewentualnie odepnij pompê obiegu pieca i zobaczysz ¿e bedzie siê grza³. Na samej pompie pieca je¼dzi³em tydzieñ zanim doszed³em ¿e to pompa wody pad³a.Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum., ³apa³ tylko temp w korkach i jak dosta³ po zaworach ale na "moch patrol" by³o ok. Ostatnio edytowane przez taxidriver ; 05-05-2010 o 20:37 |
|||
18-05-2010, 09:00 | #18 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 09-05-2009
Sk±d: Koszalin
Model: Sharan
Silnik: AUY Tiptronic
Rocznik: 2003
Postów: 414
|
Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.
W temacie:
1. Jakie ubytki p³ynu s± do zaakceptowania (L/1000km) u mnie 1L/10 000km 2. Jaka ilo¶æ oleju w zbiorniczku jest dopuszczalna (mam ¶lady na ¶ciankach, na p³ynie nie ma plam) 3. Czy w uk³adzie ch³odzenia ASB jest p³yn ch³odniczy? 4. Czy warto próbowaæ uszczelniaæ "doktorami"? Temperatura, moc, olej w silniku - OK Bart Ostatnio edytowane przez bart07 ; 18-05-2010 o 09:33 |
18-05-2010, 09:30 | #19 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-12-2007
Model: S-Max Titanium X
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2010
Postów: 157
|
Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.
Mia³em u siebie to samo. Przegrzewa siê raz na dwa tygodnie ¶rednio. Stajê, czekam 2 minuty i jest ok. Odci±³em ch³odnicê na zaworze egr - stamt±d lecia³y tlenki. Teraz jest ju¿ czysto. Wczoraj wymieni³em termostat - teoretycznie mo¿e siê*czasami przycinaæ... Co do uszczelki - nie s±dzicie ¿e albo dmucha ca³y czas albo wogóle nie dmucha? P³yn wywala przez zakrêtkê na zbiorniku wyrównawczym - zakrêtka ma bezpiecznik. Teraz bêdê je¼dzi³ i patrzy³ co siê dalej dzieje. Chyba ¿e sprzedam samochódGo¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum. (lada moment S-maxikGo¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum. ju¿ siê produkuje)
__________________
Piotr |
18-05-2010, 09:32 | #20 | |
ford::average
Zarejestrowany: 16-12-2007
Model: S-Max Titanium X
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2010
Postów: 157
|
Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.
Cytat:
4. je¶li masz dodatkow± nagrzewnicê to lepiej nie - potrafi± zatkaæ przewody w nagrzewnicy...
__________________
Piotr |
|
Tagi |
p³yn ch³odniczy , ubytki p³ynu |
|
|