Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróæ   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Do³±cz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Do³±cz ju¿ teraz do najwiêkszej spo³eczno¶ci mi³o¶ników Forda w Polsce. Zarejestruj siê i uzyskaj pe³en dostêp do wszystkich dzia³ów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzêdzia w±tku Przeszukaj ten temat
Stary 03-05-2010, 21:47   #11
mczubek
ford::average
 
Imiê: Marcin
Zarejestrowany: 28-10-2007
Sk±d: UK-Sway
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 ecoboost 203bhp
Rocznik: 2013
Postów: 150
Domy¶lnie Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.

Cytat:
Napisa³ m_mati Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum.
Poza tym najprostszym sposobem sprawdzenia czy pompa dmucha, jest odkrêcenie korka od zbiorniczka wyrównawczego i zobacz czy z wê¿yka wchodz±cego od góry intensywnie -ciurkiem leci p³yn ch³odz±cy - powinien oczywi¶cie. Jak nie leci, to pompa. Mo¿e byæ zablokowany termostat i dlatego przegrzewa silnik - typowe.
Zacznij my¶lê od termostatu, ma³y wydatek a szybkie wyeliminowanie potencjalnej usterki.
i tu jest nastepny problem...plyn sie przelewa bez problemu ale..,kiedys wracalem do uk z Polski i zaczely sie problemy juz na pierwszej niemieckiej autostradzie jak dalem w gaz.nie dalo sie jechac nawet 120km/h bo sie gotowal,znalazlem korek(zatyczke)w przewodzie o ktorym piszesz,wyciagnolem ustojstwo i bylo ok,od tamtej pory zaczely sie te problemy z chlodziwem.moze faktycznie glowica poszla w ****u po tym przegrzaniu,ale co ten korek tam robil?niektorzy mechanicy mowia ze to tam musi byc.to w takim razie po co instalowac przewod skoro jest i tak zaslepiony???wlasnie dostalem wycene za wymiane pompy i oczywicie paska przy okazji(wymienialem 10 miesiecy temu)450 f.no i dalej pewnosci nie ma.LIPA!

mczubek jest offline   Odpowied¼ z Cytatem
Stary 04-05-2010, 06:50   #12
taxidriver
ford::professional
 
Avatar taxidriver
 
Zarejestrowany: 10-01-2008
Sk±d: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
Domy¶lnie Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.

Cytat:
Napisa³ mczubek Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum.
?wlasnie dostalem wycene za wymiane pompy i oczywicie paska przy okazji(wymienialem 10 miesiecy temu)450 f.no i dalej pewnosci nie ma.LIPA!
to wymienia³e¶ pasek bez pompy? szkoda kasy na podwójn± robotê.A teraz masz jeszcze uszczelkê i g³owicedo zrobieniaGo¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum.
taxidriver jest offline   Odpowied¼ z Cytatem
Stary 04-05-2010, 08:29   #13
mczubek
ford::average
 
Imiê: Marcin
Zarejestrowany: 28-10-2007
Sk±d: UK-Sway
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 ecoboost 203bhp
Rocznik: 2013
Postów: 150
Domy¶lnie Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.

Cytat:
Napisa³ taxidriver Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum.
to wymienia³e¶ pasek bez pompy? szkoda kasy na podwójn± robotê.A teraz masz jeszcze uszczelkê i g³owicedo zrobieniaGo¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum.
pompa tez byla wymieniona,no coz trzeba bedzie sie pogodzic z nieuniknionym wydatkiem;-(

Ostatnio edytowane przez mczubek ; 04-05-2010 o 08:32
mczubek jest offline   Odpowied¼ z Cytatem
Stary 04-05-2010, 09:24   #14
subratri
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 31-07-2007
Sk±d: Czêstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
Domy¶lnie Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.

No to jak pompa wymieniona to raczej marne szanse na to, ¿e pad³a. S³uchaj wiêc siê do¶wiadczonych Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum.Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum. i zacznij siê oswajaæ z uszczelk±.
Tak sobie my¶lê... skoro uszczelka jest metalowa...
Normalnie jest tak, ¿e naci±g ¶rub co jaki¶ czas podlega kontroli (bo siê wyci±gaj±, bo "materia³" zmienia kszta³t... Je¶li moment dokrêcania ¶rub jest podany w Nm a nie np 90 Nm plus 90 stopni to mo¿e warto by spróbowaæ przywróciæ prawid³owy naci±g ¶rub mocuj±cych g³owicê. No ale to da siê zrobiæ je¶li dokrêca siê ¶ruby TYLKO momentem a nie na obroty.
Próbowa³ kto¶ mo¿e??
subratri jest offline   Odpowied¼ z Cytatem
Stary 04-05-2010, 11:20   #15
senda2
ford::average
 
Zarejestrowany: 13-12-2008
Sk±d: Piaseczno (WPI 1MM1)/(WPI 77977)/(WPI 78787
Model: Galaxy mk1/Focus C-Max GHIA/Galaxy MK II
Silnik: 2.3 b+Landi-Renzo Omegas IG1/ 2.0 TDCI/ 2.3 B + Stag
Rocznik: 1998/2004/2002
Postów: 131
Domy¶lnie Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.

Mojemu koledze w Galu 1.9 tdi posz³ed³ gumowy trójnik od ch³odnicy oleju. Koszt ; 130 z³ w serw VW.
__________________
Pozdrawiam Arek.
https://www.facebook.com/Autyzm-Tak-...tsMGl5TCklejIs

Ostatnio edytowane przez senda2 ; 04-05-2010 o 11:26
senda2 jest offline   Odpowied¼ z Cytatem
Stary 05-05-2010, 16:40   #16
jedna_brew
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 22-12-2009
Sk±d: Zag³êbie D±browskie
Model: Galaxy mk2, Focus mk1
Silnik: 1.9 TDI (AUY), 1.6 NoPB
Rocznik: 2001, 2003
Postów: 266
Domy¶lnie Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.

Cytat:
Napisa³ Arpgor Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum.
uszczelka pod g³owic±
gdyby by³a uszczelka, nie pogoni³by 170 km/h...
jedna_brew jest offline   Odpowied¼ z Cytatem
Stary 05-05-2010, 20:32   #17
taxidriver
ford::professional
 
Avatar taxidriver
 
Zarejestrowany: 10-01-2008
Sk±d: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
Domy¶lnie Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.

Cytat:
Napisa³ subratri Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum.
Tak sobie my¶lê... skoro uszczelka jest metalowa...
Zgadza siê ale niestety jest to 5 warstw cienkiej blachy i na oko³o ka¿dego otworu jest warstwa "silikonu" masy gumowatej tak to nazwê i najczê¶ciej przepala siê to uszczelnienie.
Cytat:
Napisa³ subratri Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum.
moment dokrêcania ¶rub jest podany w Nm a nie np 90 Nm plus 90 stopni
Niestety tak jak napisa³e¶ jest to moment ok 360 Nm plus 90" plus 180 " z tego co pamiêtam. Sruby niestety 1 razowe koszt ok 250 zeta.Raczej nie ma mo¿liwo¶ci doci±gn±æ
Cytat:
Napisa³ jedna_brew Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum.
gdyby by³a uszczelka, nie pogoni³by 170 km/h...
A czemu nie przecie¿ mocy nie straci³ tylko p³yn przecieka i dziej± sie szopki.
Mogê poszukaæ starej uszczelki i wkleiæ fotki przepuszczania to by³o ok 0.5 cm na 3 cylindrach i w³a¶nie ³apa³ temp jak dosta³ po dupie. Ewentualnie odepnij pompê obiegu pieca i zobaczysz ¿e bedzie siê grza³. Na samej pompie pieca je¼dzi³em tydzieñ zanim doszed³em ¿e to pompa wody pad³a.Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum., ³apa³ tylko temp w korkach i jak dosta³ po zaworach ale na "moch patrol" by³o ok.

Ostatnio edytowane przez taxidriver ; 05-05-2010 o 20:37
taxidriver jest offline   Odpowied¼ z Cytatem
Stary 18-05-2010, 09:00   #18
bart07
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 09-05-2009
Sk±d: Koszalin
Model: Sharan
Silnik: AUY Tiptronic
Rocznik: 2003
Postów: 414
Domy¶lnie Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.

W temacie:

1. Jakie ubytki p³ynu s± do zaakceptowania (L/1000km) u mnie 1L/10 000km
2. Jaka ilo¶æ oleju w zbiorniczku jest dopuszczalna (mam ¶lady na ¶ciankach, na p³ynie nie ma plam)
3. Czy w uk³adzie ch³odzenia ASB jest p³yn ch³odniczy?
4. Czy warto próbowaæ uszczelniaæ "doktorami"?

Temperatura, moc, olej w silniku - OK

Bart

Ostatnio edytowane przez bart07 ; 18-05-2010 o 09:33
bart07 jest offline   Odpowied¼ z Cytatem
Stary 18-05-2010, 09:30   #19
basil
ford::average
 
Avatar basil
 
Zarejestrowany: 16-12-2007
Model: S-Max Titanium X
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2010
Postów: 157
Domy¶lnie Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.

Mia³em u siebie to samo. Przegrzewa siê raz na dwa tygodnie ¶rednio. Stajê, czekam 2 minuty i jest ok. Odci±³em ch³odnicê na zaworze egr - stamt±d lecia³y tlenki. Teraz jest ju¿ czysto. Wczoraj wymieni³em termostat - teoretycznie mo¿e siê*czasami przycinaæ... Co do uszczelki - nie s±dzicie ¿e albo dmucha ca³y czas albo wogóle nie dmucha? P³yn wywala przez zakrêtkê na zbiorniku wyrównawczym - zakrêtka ma bezpiecznik. Teraz bêdê je¼dzi³ i patrzy³ co siê dalej dzieje. Chyba ¿e sprzedam samochódGo¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum. (lada moment S-maxikGo¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum. ju¿ siê produkuje)
__________________
Piotr
basil jest offline   Odpowied¼ z Cytatem
Stary 18-05-2010, 09:32   #20
basil
ford::average
 
Avatar basil
 
Zarejestrowany: 16-12-2007
Model: S-Max Titanium X
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2010
Postów: 157
Domy¶lnie Odp: "uciekajacy" plyn z ukladu chlodzenia.

Cytat:
Napisa³ bart07 Go¶cie nie mog± ogl±daæ obrazków w postach. Zarejestruj siê klikaj±c tutaj aby uzyskaæ pe³en dostêp do forum.
W temacie:

1. Jakie ubytki p³ynu s± do zaakceptowania (L/1000km) u mnie 1L/10 000km
2. Jaka ilo¶æ oleju w zbiorniczku jest dopuszczalna (mam ¶lady na ¶ciankach, na p³ynie nie ma plam)
3. Czy w uk³adzie ch³odzenia ASB jest p³yn ch³odniczy?
4. Czy warto próbowaæ uszczelniaæ "doktorami"?
Bart
1. wogóle nie powinno byæ ubytków...
4. je¶li masz dodatkow± nagrzewnicê to lepiej nie - potrafi± zatkaæ przewody w nagrzewnicy...
__________________
Piotr
basil jest offline   Odpowied¼ z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
p³yn ch³odniczy , ubytki p³ynu



Zasady postowania
Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów

BB Code jest W³±czony
EmotikonyW³±czony
[IMG] kod jest W³±czony
HTML kod jest Wy³±czony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:27.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.