|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
25-03-2010, 19:31 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-10-2009
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM
Rocznik: 2008r
Postów: 101
|
Odp: Ford mondeo 2.0TDDI falowani napięcia
Przyłącze się do tematu, powiedzcie mi czy tak ma być:
jest teraz dość chłodno na podwórku może ze 2 stopnie na plusie, a wiatrak kręci się u mnie jak szalony tak samo jak latem przy +30 i dodatkowo obroty falują na zimnym silniku, z pod maski słychać przełączanie się takie cykanie podczas pracy silnika (może to od napinacza bo hałasuje, nie wiem) i podczas włączania ogrzewania szyby tylnej bądź przedniej w środku przygasa oświetlenie (tak powinno być ?). |
25-03-2010, 19:43 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-07-2009
Skąd: toruń
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2001
Postów: 37
|
Odp: Ford mondeo 2.0TDDI falowani napięcia
alternator można wyciagnać góra.wystarcz zdjac obudowe turbiny i polużnic filtr paliwa...sam tak wyciagałem. a co do przygasania i mrugania to napewno ci sie konczy alternatoe umnie też mrugało i falowały obroty aż zapaliła sie kontrolka ładowania, wiec...naprawa to 450 złGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ja miałe walniete 2 diody i regulator. bo unas w tddi napieciem steruje komputer króry też może pasc ale badz dobrej mysli że tylko altek.
tak jak pisałem wyzej nie musisz wyciągać pólosi jak pisza niżej zwinne rece pomogąci w tym... Ostatnio edytowane przez piterct ; 25-03-2010 o 19:46 |
27-03-2010, 13:06 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-04-2009
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo III ,MondeoIV
Silnik: 2.0TDCI , 2.0TDCI
Rocznik: 2006 , 2011
Postów: 70
|
Odp: Ford mondeo 2.0TDDI falowani napięcia
u mnie było tak że zaśmierdziało i był gorący alternator i teraz jest w naprawie cena około 500zł ale wczesniej jak miałem TDDI było to samo z braku czasu kupiony był nowy i nie robiłem teraz robie sam więc jak będe wkładał alternator postaram się zrobić pare zdjęć co i jak
|
19-04-2010, 22:29 | #14 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-03-2010
Model: mondeo MK3
Silnik: 2.0TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 10
|
Odp: Ford mondeo 2.0TDDI falowani napięcia
Sprawdziłem tą wtyczke rezystora chłodnicy, nie spalona czysta, ale wentylator załacza sie czasami nawet odrazu po odpaleniu a czasami załacza się prawidłowo... ale migotanie i falowanie obrotów występuje cały czas. Czy moje uszkodzenie może byc złożone i moze byc alternator i coś z wentylatorem chłodnicy. Moze ktoś miał podobny problem
|
20-04-2010, 07:28 | #15 |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: kędzierzyn-koźle
Model: mondeoIV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 150
|
Odp: Ford mondeo 2.0TDDI falowani napięcia
witam
co do ładowania i zapalającej się kontrolki ładowania to u mnie po wymianie alternatora wszystko oki ładowanie -14,4 ....natomiast co do wentylatora...piszesz o włączającym się wentylatorze klimy czy wentylatorze chłodnicy silnika ? po włączeniu przycisku AC lub AUTO chłodnica klimy powinna się włączyć na I-bieg to normalne po osiągnięciu jakiegoś ciśnienia przełącza na II-bieg aby schłodzić układ ....więc może ten wentylator to od klimy .... bo z tego co pamiętam (wiadomości z forum) to ten rezystor odpowiedzialny jest za działanie wentylatora chłodnicy klimy i znajdyje się w dolnej jej części (od góry jest widoczny ale kontrola i wypięcie wtyczki od dołu) ... jeśli coś pomieszałem to proszę o sprostowanie bo ja ciągle walcze ze świrującą klimą -raz działa raz nie- ( nie jest to wina podkładki bo sprężarka pięknie się włącza) i podejrzewam właśnie ta wtyczkę nie daje sygnału do wentylarora i wzrastające ciśnienie czynnika w układzie wyłącza klimę pozdrawiam........... |
20-04-2010, 22:47 | #16 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-03-2010
Model: mondeo MK3
Silnik: 2.0TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 10
|
Odp: Ford mondeo 2.0TDDI falowani napięcia
Załącza się wentylator chłodnicy, czasami chwilke po odpaleniu na zimnym silniku. No i to falowanie napięcia chyba sam sobie nie dam rady.
|