Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-02-2010, 20:04   #11
wicia.w
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 27-11-2008
Postów: 542
Domyślnie Odp: Regulacja zaworów w silniku zetec 1,6

Assan coś cisie pokręciło zetec -se mają popychacz szklankowy mechaniczny i przy regulacji wymienia się całą szklankę w zależności od luzu.A zetec-e ma popychacze szklankowy i płytkę regulacyjną luz zaworowy .A tak na wiejski rozum poco by była regulacja zaworów jak by była hydraulika .Ford zaleca regulacje co 150tys.

wicia.w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2010, 20:11   #12
niko123
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 28-03-2008
Model: Ford Focus II
Silnik: 1.6 TI-VTC
Rocznik: 2009
Postów: 236
Domyślnie Odp: Regulacja zaworów w silniku zetec 1,6

''Ford zaleca regulacje co 150tys.'' - właśnie zawsze mnie zastanawiało czemu dopiero po 150 tyś ? to w pełni bezpieczne ?
Pytam bo ojciec ma od nowości skode felicje 1.3 mpi i aso zaleca co 60 tyś. a tu focus przy 150 tyś. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No ale w Felicji regulacja to chwila i 50 zł za robociznę a w focusie z 300-700zł. robocizna z częściami.
__________________
Regulamin $23

Ostatnio edytowane przez niko123 ; 26-02-2010 o 20:15
niko123 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2010, 22:01   #13
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie Odp: Regulacja zaworów w silniku zetec 1,6

Miałem na stole dwa silniki 1,6 jeden FYDC z 2000r i drugi FYDD z 2001 i oba miały popychacze hydrauliczne.
Jeżeli po zmianie rozrządu pojawił się taki dźwięk to rozrząd jest źle ustawiony i nie jest to przesunięcie o ząb, bo nie ma takiej możliwości, tylko o jakiś kąt wałka/wałków

kto wymieniał rozrząd i czym blokował wał i wałki? wałki to jeszcze widać ale z wałem trzeba mieć odpowiedni trzpień, bo zwykłą śrubą nie zawsze odpowiednio się ustawi
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-02-2010, 06:28   #14
sevenup
ford::beginner
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 03-04-2009
Model: Focus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2007
Postów: 37
Domyślnie Odp: Regulacja zaworów w silniku zetec 1,6

Cytat:
Napisał -waldi- Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Miałem na stole dwa silniki 1,6 jeden FYDC z 2000r i drugi FYDD z 2001 i oba miały popychacze hydrauliczne.
Jeżeli po zmianie rozrządu pojawił się taki dźwięk to rozrząd jest źle ustawiony i nie jest to przesunięcie o ząb, bo nie ma takiej możliwości, tylko o jakiś kąt wałka/wałków

kto wymieniał rozrząd i czym blokował wał i wałki? wałki to jeszcze widać ale z wałem trzeba mieć odpowiedni trzpień, bo zwykłą śrubą nie zawsze odpowiednio się ustawi
(Do Waldi)
Rozrząd (pasek+rolka) wymieniał "zaprzyjaźniony" mechanik i jak mi sie wydawało powinien miec pojęcie. Tymczasem wymiana trwała 2 tygodnie,został zaskoczony koniecznością blokowania wałków i całość sie posypała. Po odbiorze auta focus nie palił jak należy, tj nie za pierwszym razem jak dotychcczas, w ramach reklamacji cos poprawił i jest o tyle lepiej że auto pali za pierwszym ale teraz dosłuchałem się "klekotania" zaworów przy dodawaniu gazu więc dalej jest coś nie halo. Co wg Ciebie trzeba zrobić? Regulować zawory czy ponownie ustawic rozrząd.
sevenup jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-02-2010, 07:39   #15
conris
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-06-2009
Skąd: W-wa
Model: mondeo 2l Kombi 145.S-max,Focus 2 SW
Silnik: 2l 145, 2,3HE, 1,6 16V Ti VCT
Rocznik: Mondeo2003, S max2009,F2005
Postów: 487
Domyślnie Odp: Regulacja zaworów w silniku zetec 1,6

Cytat:
Napisał -waldi- Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Miałem na stole dwa silniki 1,6 jeden FYDC z 2000r i drugi FYDD z 2001 i oba miały popychacze hydrauliczne.
Jeżeli po zmianie rozrządu pojawił się taki dźwięk to rozrząd jest źle ustawiony i nie jest to przesunięcie o ząb, bo nie ma takiej możliwości, tylko o jakiś kąt wałka/wałków

kto wymieniał rozrząd i czym blokował wał i wałki? wałki to jeszcze widać ale z wałem trzeba mieć odpowiedni trzpień, bo zwykłą śrubą nie zawsze odpowiednio się ustawi
Przesunięcie kątowe równa się przesunięciu i ząb lub kilka. Przecież wałki w głowicy obracają koła pasowe z nacięciami pod pasek lub łańcuch.A na wale korbowym tez jest koło albo zębatka pod łańcuch albo pasowe pod pasek rozrządu.
Pisząc o przesunięciu jasnym jest ze chodzi o ZŁE zgranie faz. wystarczy aby jeden z tych elementów obrotowych nie współgrał (jak każe instrukcja serwisowa ) i będzie efekt jak w problemie,
conris jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-02-2010, 08:23   #16
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie Odp: Regulacja zaworów w silniku zetec 1,6

proponuje nie jezdzic , tylko zobaczyc ustawienie walkow i rozrzadu.

Cos czuje ze zwalil pasek walkow nie zablokowal a potem nie mogl ustawic.
Bo z tym jest juz ciut wiecej roboty
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-02-2010, 12:09   #17
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
Domyślnie Odp: Regulacja zaworów w silniku zetec 1,6

wicia.w nic mi sie nie pokręciło,znam dość dobrze budowę tego silnika i ma hydraulikę
Assan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-02-2010, 12:31   #18
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie Odp: Regulacja zaworów w silniku zetec 1,6

Cytat:
Napisał conris Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przesunięcie kątowe równa się przesunięciu i ząb lub kilka. Przecież wałki w głowicy obracają koła pasowe z nacięciami pod pasek lub łańcuch.A na wale korbowym tez jest koło albo zębatka pod łańcuch albo pasowe pod pasek rozrządu
w tym silniku nie ma znaków do ustawiania rozrządu, dla tego pisze że nie ma możliwości pomyłki o ząb czy więcej - o to mi chodzi
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2010, 23:30   #19
Marcin78
ford::average
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 19-02-2005
Skąd: Warszawa
Model: V40
Silnik: T4
Rocznik: 2001
Postów: 88
Domyślnie Odp: Regulacja zaworów w silniku zetec 1,6

Cytat:
Napisał Assan Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wicia.w nic mi sie nie pokręciło,znam dość dobrze budowę tego silnika i ma hydraulikę
hmm, to jak wytłumaczysz stosowanie popychaczy o danych wymiarach ? skoro byłaby hydraulika to wątpię aby były potrzebne odpowiednie wymiary ....
Marcin78 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-03-2010, 19:38   #20
wicia.w
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 27-11-2008
Postów: 542
Domyślnie Odp: Regulacja zaworów w silniku zetec 1,6

Cytat:
Napisał -waldi- Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Miałem na stole dwa silniki 1,6 jeden FYDC z 2000r i drugi FYDD z 2001 i oba miały popychacze hydrauliczne.
TO dlaczego jeśli mają hydraulikę to w książce z danymi technicznymi podają luzy zaworowe ssący 0,20 a wydech o,35
wicia.w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:11.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.