Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 22-02-2010, 20:21   #11
Kris26
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 20-02-2010
Skąd: Wrocław
Model: focus kombi
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 7
Domyślnie Odp: focus TDDI gaśnie w czasie jazdy

Jadruso

masz jakiś namiar na tego Pana Tomka, akurat tak się składa,że przez 4 lata mieszkałem na Nowym D. i jest tam jeden warsztat zajmujący się diagnostyką komp. obok monopolowego na Rogowskiej, to tam? alebyłem tam i poza przeczytaniem komunikatu z kompa nic nie potrafiliGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Kris26 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2010, 20:32   #12
wicia.w
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 27-11-2008
Postów: 542
Domyślnie Odp: focus TDDI gaśnie w czasie jazdy

zawór na turbo jest tylko aby nadmiernie nie wzrosło ciśnienie doładowania i niem tam żadnego elektrozaworu ,elektrozawór jest przy egr i steruje jego uchylaniem w zależności od warunków prasy silnika (jeśli egr tak cie trapi to go zaślep metalowa rurka na kolektorze zamiast uszczelki wstaw blaszkę ) a te kody co podałeś dotyczą sterowania pracy pompy wtryskowej ogólni mówiąc brak dokładnej kontroli nad pracą układu wtryskowego moduł silnika ma niedokładne dane na temat wtrysku paliwa i nie jest wstanie go kontrolować i dlatego wyłącza silnik.
wicia.w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2010, 20:50   #13
Kris26
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 20-02-2010
Skąd: Wrocław
Model: focus kombi
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 7
Domyślnie Odp: focus TDDI gaśnie w czasie jazdy

WICIA

czyli obstawiasz sterownik pompy do wymiany czy co?
powiedz czy jak odłączę akumulator to błędy się usuną?
i jeszcze jedno pytanko czy turbo w tddi mają zmienną geometrię>

Pozdrawiam
Kris26 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2010, 21:04   #14
wicia.w
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 27-11-2008
Postów: 542
Domyślnie Odp: focus TDDI gaśnie w czasie jazdy

może i sterownik pompy dojść często się psują w tych silnikach ale wróżka nie jestem trzeba sprawdzić wiązkę między pcm a pompą wtryskową ,jeśli błędy były chwilowe to mogą się wykasować po odłączeniu aku. w tym silniku turbo jest stałe
wicia.w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2010, 08:37   #15
Jadruso
ford::beginner
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 28-04-2009
Skąd: Wrocław
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2004
Postów: 13
Domyślnie Odp: focus TDDI gaśnie w czasie jazdy

Pan Tomek we Wrocławiu ma warsztat na terenie parafii na Nowym Dworze na rogu ulic Nowodworskiej i Gubińskiej.

Daj znać czy P. Tomek dźwignął temat.
Jadruso jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2010, 13:47   #16
dario200
ford::specialist
 
Avatar dario200
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 18-02-2007
Skąd: Mielec
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2001 po lifcie
Postów: 512
Domyślnie Odp: focus TDDI gaśnie w czasie jazdy

W tddi turba nie mają zmiennej geometrii łopatek
dario200 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2010, 16:00   #17
juve1974
ford::beginner
 
Avatar juve1974
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 02-01-2010
Skąd: Czarnków
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 27
Domyślnie Odp: focus TDDI gaśnie w czasie jazdy

Kris26 na dzień dobry wyczyść wtyczkę pompy. Nawet najmniejsze drgnięcie powoduje błąd na stykach. Odepnij, wyczyść gniazda na Piny, każdy z osobna możesz przesmarować wazeliną techniczna lub inna przewodzącą pastą ale tak by zwarcia nie robiłyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Czy miłośc do foki to zboczenie
juve1974 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2010, 20:09   #18
Młody80
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 03-03-2010
Skąd: Gdańsk
Model: focus
Silnik: 18TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 2
Domyślnie Odp: focus TDDI gaśnie w czasie jazdy

witam ja miałem podobnie tylko u mnie raz zgasł i więcej nie odpalił komp pokazał dwa błędy "P-...." już nie pamiętam jak całe leciały wyszło,że poszła płytka sterownika i elektrozawór naprawa wyszła prawie 3 tyś.
Młody80 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-04-2010, 19:28   #19
Levy 1988
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-04-2010
Model: Mondeo MK3
Silnik: TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 5
Angry Odp: focus TDDI gaśnie w czasie jazdy

Witam,
panowie ten sam problem. Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Mondeo MK3 z 2001 . W czasie jazdy gaśnie. Został już wymieniony filtr paliwa oraz czujnik położenia wału. Z tym że mała poprawa bo po wyłączeniu się od razu można uruchomić silnik, poprzednio czas oczekiwania do 20 minut. Podobno jeśli to by była pompa to nie uruchamiałby się ponownie...brak sił....
Levy 1988 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-04-2010, 12:48   #20
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: TDDI gaśnie w czasie jazdy

Cytat:
Napisał Kris26 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam nową teorię na te błędy.
Moim zdaniem to nie pompa wtryskowa tylko zawór EGR bo:

Zawór na turbo (westgate) nie jest po to, żeby turbina się nie rozkręcała aż pęknie, tylko żeby kontrolować ciśnienie doładowania. Kontrola dotyczy tylko maksymalnego ciśnienia. Jak ciśnienie w kolektorze ssącym rośnie, to zawór się otwiera i wydajnosć turbiny spada. Można powiedzieć, że jest to zawór bezpieczeństwa.
Gdy sterownik tego zaworu (regulator elektropneumatyczny) poczuje, że nie jest podłączony do podciśnienia (zdjęty, urwany wężyk), to wysyła sygnał do komputera. Brak podciśnienia w tym zaworze oznacza brak sterowania zaworem na turbo (zawór zamknięty non stop), czyli ryzyko wdmuchiwania zbyt dużej ilości powietrza do silnika. Komputer zmniejsza dawkę paliwa i (prawdopodobnie) kąt wtrysku. Odczuwamy spadek mocy, a to silnik broni się przed zniszczeniem.

Stąd błąd sterowania pompą wtryskową i błąd recyrkulacji spalin EGR.
Jeśli macie takie objawy wstrzymajcie się z wymianą sterownika pompy a zajrzyjcie do EGR-a czy nie jest zawalony sadzą i czy nie spadł wężyk od podciśnienia.
Co wy na taką tezę?
Pozdrawiam
TDDI ma tylko pneumatyczna gruszke. Cisnienie rosnie to otwiera waste gate i tyle. Jest czujnik, ale bledy ktore podales dotycza pompy.
Wyczysc styki, sprawdz czy przewody nie sa przeterte na poczatek. Potem tylko mechanik.

Cytat:
Napisał cupe sport Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
właśnie jestem po wymianie sterownika pompy w sojej ff (regeneracja koszt 1200zł) autko zgasło w czasie jazdy przy 176000tys przeb. Ten sterownik pompy wtryskowej jest czuły na złe paliwo oraz na powietrze w układzie; ponieważ ma chłodzenie paliwem,wymiana filtra paliwa konieczna co jakiś czas.
Za 1200 kupisz nowy modul sterownika razem z programowaniem.
Sterownik jest wrazliwy na przycinanie sie zaworu i na za slabe zasilanie tranzystora nim sterujacego. Po latach pracy zawor sie wyrabia i przyciera co powoduje palenie. Po 2001 zmodyfikowano tranzystor (2 nozki), ale dalej potrafil sie palic.
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:51.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.