Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-02-2010, 12:07   #1
tomekw24
ford::average
 
Zarejestrowany: 06-11-2007
Skąd: MANCHESTER(JELENIA GORA)
Model: MONDEO GHIA HATCHBACK
Silnik: 2.0 BENZYNA
Rocznik: 2002
Postów: 76
Red face przegrzewanie silnika

jakis czas temu podczas mrozow zamarzl mi plyn chlodzacy(?) . niestety pekl mi zbioniczek na plyn . jezdzilem tak jakis czas dolewajac plynu . po wymianie zbiorniczka cos dziwnego sie dzieje . podczas odpalania auta slychac ale tylko w srodku auta , chlupotanie wody , przy dodaniu gazu rowniez. slychac ze jest "lewe" powietrze w ukladzie . dzisiaj rano po przejechaniu zaledwie kilku km wlaczyl sie wentylator chlodnicy a doslownie po kilku minutach temperatura dosc szybko wychylac sie zaczela do max. ku mojemu zaskoczeniu zagotowalo plyn az bylo slychac bardzo wyraznie w kabinie . po wylaczeniu silnika i odkreceniu korka od zbiorniczka wylecialo naprawde duzo plynu i tu mnie zaskoczyl dodatkowo kolor , poniewaz plyn ktory zalalem byl koloru czerwonego a tu widze taki jakby zoltawy . kiedy poziom plynu spadl to przy dolewaniu czystej wody pozoim dolewanej cieczy caly czas spadal jakby gdzies ubywal . po wyrownaniu juz pozoimu plynu i odpaleniu silnika wszystko jakby ok oprocz efektu chupotania. co to moze byc? temp na zewnatrz +4

tomekw24 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2010, 18:11   #2
pepek_80
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 27-01-2010
Skąd: Tarnowskie Góry Woj. Śląskie , obecnie Bochum
Model: Mondeo MK3 Trend
Silnik: 2,0 DI , 115KM
Rocznik: 09.2001
Postów: 21
Domyślnie Odp: przegrzewanie silnika

Witam .
To se chłopie załatwiłeś silnik ! na moje oko to poszła Ci uszczelka pod głowicą bo takie są efekty ( bulgotanie wody w kabinie ) gdy uszczelkę trafi szlag . Oprócz tego myślę że masz też wodę w oleju i układzie olejowym bo jak dolewasz a nigdzie nie cieknie to raczej cieknie ale do środka motora . Proponuje nim nie jeździć tylko zaraz go naprawić bo może być jeszcze gorzej . Pierwsza zasada przed zimą - sprawdzić płyn chłodzący , ale teraz to już będziesz wiedział .
Pozdrowionka .
pepek_80 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2010, 21:18   #3
jaculek63
ford::advanced
 
Avatar jaculek63
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 14-02-2010
Skąd: szczecin
Model: mondeo mk3/mk4 Titanium S(było)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2004/2009
Postów: 271
Domyślnie Odp: przegrzewanie silnika

jak jest uszkodzona uszczelka pod głowica to z tłumika zasuwa para jak w parowozie(woda dostaje sie do cylindra),to podstawowy objaw naoczny uszkodzenia uszczelki w płaszczu wodnym.
jaculek63 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-02-2010, 13:04   #4
tomekw24
ford::average
 
Zarejestrowany: 06-11-2007
Skąd: MANCHESTER(JELENIA GORA)
Model: MONDEO GHIA HATCHBACK
Silnik: 2.0 BENZYNA
Rocznik: 2002
Postów: 76
Domyślnie Odp: przegrzewanie silnika

wlasnie oto chodzi ze u mnie nic nie kopci ani nie paruje z rury . mialem juz to kiedys w citoenie i dymil jak WIELKI PAROWOZ ale teraz nie kopci . czy mozliwe jest ze zrobila sie banka powietrzna w ukladzie ? i jak odpowietrzyc uklad ? jest jakis zawor ? acha ... wczoraj jak odkrecilem korek na cieplym silniku to z dolnej rury w zbiorniczku szla jakby piana tzn tak to wygladalo ( wielka ilosc drobnych babelkow powietrza ) a po zakreceniu wszystko wrocilo do normy .
tomekw24 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-02-2010, 14:48   #5
Tjara
ford::average
 
Zarejestrowany: 22-10-2009
Skąd: Białystok/Szwecja
Model: Mondeo Ghia/Mondeo ST220/ Mondeo MKIV Wszystkie kombi
Silnik: 2,5 benzynka V6/3,0 220KM/ 2,5T
Rocznik: 2004/2007/2009
Postów: 175
Domyślnie Odp: przegrzewanie silnika

Cytat:
Napisał tomekw24 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wlasnie oto chodzi ze u mnie nic nie kopci ani nie paruje z rury . mialem juz to kiedys w citoenie i dymil jak WIELKI PAROWOZ ale teraz nie kopci . czy mozliwe jest ze zrobila sie banka powietrzna w ukladzie ? i jak odpowietrzyc uklad ? jest jakis zawor ? acha ... wczoraj jak odkrecilem korek na cieplym silniku to z dolnej rury w zbiorniczku szla jakby piana tzn tak to wygladalo ( wielka ilosc drobnych babelkow powietrza ) a po zakreceniu wszystko wrocilo do normy .
Przykro mi, ale raczej nie licz na to, że to tylko powietrze! Koledzu dobrze radzą, nie jeździć samochodem i jak najszybciej to naprawić. Już kłopotów sobie narobiłeś, i chyba nie potrzeba więcej.
Tjara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:36.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.