Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 31-01-2010, 19:25   #11
mirosch
ford::average
 
Avatar mirosch
 
Zarejestrowany: 25-06-2007
Skąd: zabrze
Model: mondeo
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1995
Postów: 151
Domyślnie Odp: Ciężko pali, a wymiana rozrządu 94 TD

Cytat:
Napisał GTGT Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
A tak było dziś rano.
i chyba mi nie chodzi ten silniczek pod aku powinien mi naciągnąć tę dźwignie czyż nie?
a gdy silnik się nagrzewa to powoli powinien opuszczać.
Gdy silnik jest zimny to ta druga linka powinna Ci naciągnąc "dzwignię zimnego rozruchu" jest to termostat woskowy, a ta aparatura pod aku powinna załączać się (elektrycznie) gdy spadnie podciśnienie np. wtedy gdy włączysz klime

mirosch jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-01-2010, 19:29   #12
mirosch
ford::average
 
Avatar mirosch
 
Zarejestrowany: 25-06-2007
Skąd: zabrze
Model: mondeo
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1995
Postów: 151
Domyślnie Odp: Ciężko pali, a wymiana rozrządu 94 TD

A i nie grzej swiec tyle razy bo po 1; szkoda swiec 2x wystarczy, a po 2; korzyści w temp. zadnej, swiece po zgaszeniu kontrolki i tak jeszcze dzialają pare sec zeby rozgrzac początkową dawke paliwa
mirosch jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-01-2010, 21:15   #13
GTGT
ford::beginner
 
Avatar GTGT
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 27-11-2008
Skąd: Ruda Śląska
Model: MONDEO mk3
Silnik: 2.5 v6
Rocznik: 2005
Postów: 12
Domyślnie Odp: Ciężko pali, a wymiana rozrządu 94 TD

wielkie dzięki jutro wymiana rozrządu, na razie a potem...
GTGT jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-02-2010, 08:01   #14
kabanos
ford::beginner
 
Avatar kabanos
 
Zarejestrowany: 31-01-2010
Skąd: Wielkopolska
Model: Mondeo GHIA
Silnik: TD
Rocznik: 1998
Postów: 12
Domyślnie Odp: Ciężko pali, a wymiana rozrządu 94 TD

Cytat:
Napisał GTGT Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wielkie dzięki jutro wymiana rozrządu, na razie a potem...


swiece mialem co samo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
kabanos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-01-2011, 13:05   #15
bengi2
ford::amateur
 
Avatar bengi2
 
Imię: Seweryn
Zarejestrowany: 28-08-2009
Skąd: Ruda Śląska
Model: Escort
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1997
Postów: 8
Domyślnie Odp: Ciężko pali, a wymiana rozrządu 94 TD

Cytat:
Napisał Marix Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
O co chodzi?

Podpompuj pompką przed odpaleniem, az zrobi sie twarda (nie pompuj za mocno) i powiedz czy jest roznica
Podepnę sie pod temat, ponieważ nie znalazłem rozwiązania. Wydaje mi się, że przeszukałem całe forum i nic. Znalazłem jedynie odpowiedzi dot. benzyny i lpg, lecz nie przyniosły rozwiązania.

Zatem problem również dotyczy diesla 1.8TD. Objawy dokładnie takie same. Wykorzystując jednak powyższy cytat - pompowałem pompką i zapalał za 2 czasem za 3 razem gdy używałem pompki ręcznej. Teraz natomiast zauważyłem, że mogę pompować nawet i godzinę a pomka nadal jest "miękka" czyli jakby nie pompowała. Wykorzystując fakt, że przewodach były jeszcze resztki paliwa, sprawdziłem pompę luzując wtryskiwacze i widziałem, że ropa sie pojawia. Tym samym twierdzę, że pompa jest ok. Sprawdzałem jeszcze metodą łopatologiczną drożność przewodów idących od baku. Jak zaciągnąłem się przez przewód to paliwo sie pojawiło. Dodam, że świece wymienione, rozrusznik kręci. Jak ktoś miał taki problem lub wie jak go rozwiązać - będę ogromnie wdzięczny.
bengi2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-01-2011, 16:09   #16
uro2
ford::professional
 
Avatar uro2
 
Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: bydgoszcz
Model: mondeo sedan [mk1]
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1996
Postów: 1,730
Domyślnie Odp: Ciężko pali, a wymiana rozrządu 94 TD

Cytat:
Napisał GTGT Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
chyba mi nie chodzi ten silniczek pod aku
W mkI ten silniczek podciąga linkę tylko w wypadku kiedy silnik chodzi pod obciążeniem z klimą lub gdy wrzucasz wsteczny. Za podciąganie obrotów odpowiedzialny jest termostat woskowy. Auto powinno odpalić bez problemu i dopiero po chwili termostat podciąga obroty do ok.1100.
__________________
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford
uro2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:55.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.