|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-01-2010, 19:25 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-06-2007
Skąd: zabrze
Model: mondeo
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1995
Postów: 151
|
Odp: Ciężko pali, a wymiana rozrządu 94 TD
Gdy silnik jest zimny to ta druga linka powinna Ci naciągnąc "dzwignię zimnego rozruchu" jest to termostat woskowy, a ta aparatura pod aku powinna załączać się (elektrycznie) gdy spadnie podciśnienie np. wtedy gdy włączysz klime
|
31-01-2010, 19:29 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-06-2007
Skąd: zabrze
Model: mondeo
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1995
Postów: 151
|
Odp: Ciężko pali, a wymiana rozrządu 94 TD
A i nie grzej swiec tyle razy bo po 1; szkoda swiec 2x wystarczy, a po 2; korzyści w temp. zadnej, swiece po zgaszeniu kontrolki i tak jeszcze dzialają pare sec zeby rozgrzac początkową dawke paliwa
|
31-01-2010, 21:15 | #13 |
ford::beginner
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 27-11-2008
Skąd: Ruda Śląska
Model: MONDEO mk3
Silnik: 2.5 v6
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
Odp: Ciężko pali, a wymiana rozrządu 94 TD
wielkie dzięki jutro wymiana rozrządu, na razie a potem...
|
01-02-2010, 08:01 | #14 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-01-2010
Skąd: Wielkopolska
Model: Mondeo GHIA
Silnik: TD
Rocznik: 1998
Postów: 12
|
Odp: Ciężko pali, a wymiana rozrządu 94 TD
Cytat:
swiece mialem co samo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
31-01-2011, 13:05 | #15 | |
ford::amateur
Imię: Seweryn
Zarejestrowany: 28-08-2009
Skąd: Ruda Śląska
Model: Escort
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1997
Postów: 8
|
Odp: Ciężko pali, a wymiana rozrządu 94 TD
Cytat:
Zatem problem również dotyczy diesla 1.8TD. Objawy dokładnie takie same. Wykorzystując jednak powyższy cytat - pompowałem pompką i zapalał za 2 czasem za 3 razem gdy używałem pompki ręcznej. Teraz natomiast zauważyłem, że mogę pompować nawet i godzinę a pomka nadal jest "miękka" czyli jakby nie pompowała. Wykorzystując fakt, że przewodach były jeszcze resztki paliwa, sprawdziłem pompę luzując wtryskiwacze i widziałem, że ropa sie pojawia. Tym samym twierdzę, że pompa jest ok. Sprawdzałem jeszcze metodą łopatologiczną drożność przewodów idących od baku. Jak zaciągnąłem się przez przewód to paliwo sie pojawiło. Dodam, że świece wymienione, rozrusznik kręci. Jak ktoś miał taki problem lub wie jak go rozwiązać - będę ogromnie wdzięczny. |
|
31-01-2011, 16:09 | #16 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: bydgoszcz
Model: mondeo sedan [mk1]
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1996
Postów: 1,730
|
Odp: Ciężko pali, a wymiana rozrządu 94 TD
Cytat:
__________________
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford |
|