|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-01-2010, 21:28 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-06-2008
Skąd: szczecin
Model: escort
Silnik: 1,8
Rocznik: 1992
Postów: 98
|
Co z ta nagrzewnicą?
Co moze byc przyczyną ,niedziałającego ogrzewania ?Węze od nagrzewnicy prawdopodobnie zimne , aczkolkwiek dokładnie nie sprawdzałem.Termostat ok. na chłodnice puszcza płyn.Nie moge przełączyc na lpg, gdyz płyn tam też chyba nie docierai i parownik jest zimny.Jak to naprawic?Stało to się w te mrozy.Dzieki
|
26-01-2010, 21:30 | #2 |
ford::professional
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 13-08-2009
Skąd: Płock
Model: Mondeo MKI
Silnik: 1.8 TD 90KM
Rocznik: 4.1995
Postów: 1,217
|
Odp: Co z ta nagrzewnicą?
A jak wygląda płyn w zbiorniczku wyrównawczym?U mnie rano był kisiel. Wygląda na to ze gdzieś zamarzło. Węże od parownika masz wcięte w te od nagrzewnicy? Opcja zapowietrzenia raczej odpada w escortach.
__________________
Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina Twa potrzebuje go niezmiernie, a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej, niźli wierności kobiałki Twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska, niźli w dieslu Twoim malutka usterka |
26-01-2010, 21:35 | #3 |
ford::specialist
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 08-11-2008
Skąd: Skomlin/Mokrsko
Model: Mitsubishi colt
Silnik: 1.3 12v 75KM.
Rocznik: 1991
Postów: 588
|
Odp: Co z ta nagrzewnicą?
Ja też obstawiał bym na to że gdzieś ci płyn zamarzł, najlepiej wstawić auto dao garażu i podgrzać komore silnika, kumpel tak właśnie robił w astrze i póściło.
Potem tylko wymiana płynu i wszystko ok. |
26-01-2010, 22:09 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-06-2008
Skąd: szczecin
Model: escort
Silnik: 1,8
Rocznik: 1992
Postów: 98
|
Odp: Co z ta nagrzewnicą?
Płyn swiezutki i czysciutki niedawno wymieniany.Dlaczego opcja z apowietrzenia odpada?
|
26-01-2010, 22:14 | #5 |
ford::specialist
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 08-11-2008
Skąd: Skomlin/Mokrsko
Model: Mitsubishi colt
Silnik: 1.3 12v 75KM.
Rocznik: 1991
Postów: 588
|
Odp: Co z ta nagrzewnicą?
Ponieważ escort ma układ samoodpowietrzający
To może masz zasyfioną nagrzewnice i potrzeba jej przepłukania. Ostatnio edytowane przez gracz_2006 ; 26-01-2010 o 22:19 |
26-01-2010, 22:22 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-06-2008
Skąd: szczecin
Model: escort
Silnik: 1,8
Rocznik: 1992
Postów: 98
|
Odp: Co z ta nagrzewnicą?
to co ma do tego waż prowadzący do parownika?
|
26-01-2010, 22:30 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-06-2008
Skąd: szczecin
Model: escort
Silnik: 1,8
Rocznik: 1992
Postów: 98
|
Odp: Co z ta nagrzewnicą?
dodam ,ze jest wcięty do tych od nagrzenicy
|
26-01-2010, 22:40 | #8 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 06-03-2007
Skąd: kuj .pom Bydgoszcz
Model: sierra
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Rocznik: 91
Postów: 259
|
Odp: Co z ta nagrzewnicą?
parownik powinien byc wpiety szeregowo w jeden wąz od nagrzewnicy sprawdz to
__________________
JARAS |
27-01-2010, 00:50 | #9 | ||
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Odp: Co z ta nagrzewnicą?
Cytat:
Cytat:
|
||
27-01-2010, 06:12 | #10 |
ford::professional
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 13-08-2009
Skąd: Płock
Model: Mondeo MKI
Silnik: 1.8 TD 90KM
Rocznik: 4.1995
Postów: 1,217
|
Odp: Co z ta nagrzewnicą?
To ze płyn chłodniczy masz nowy to nie znaczy ze mógł nie zamarznąć. Po pierwsze pewnie nie wszystek stary płyn spuściłeś, a po drugie przy takich temperaturach dzieją się cuda, uwierz.
__________________
Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina Twa potrzebuje go niezmiernie, a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej, niźli wierności kobiałki Twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska, niźli w dieslu Twoim malutka usterka |