Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 02-01-2010, 17:38   #1
marotorun
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-10-2008
Skąd: Toruń
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 DURATORQ TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 59
Cool czyżby aku?

witam.wlasnie konczy mi sie urlop i mam problem z galaxiakiem.2 tygodnie temu wymienialem pasek rozrzadu i klinowy.wlasciwie od odbioru auta zaczal sie problem.nie chce odpalic.wlasciwie nawet nie chce krecic,moze odrobine za pierwszym razem.samochod uzywalem co drogi dzien i uzywalem kabli i samochodu żony.dzis nawek kable nie pomagaja.ulamek sek proba rozruchu i dalej nic.moje pytanie to czy wymiana pasków mogla miec cos wspolnego(mam na mysli nierzetelnego mechanika)i jaka wartosc powinien wskazywac aku w stanie spoczynku(bez kluczyka w stacyjce)bo moj pokazuje DCV 12.02 (u mojej żony w corsie DCV 13.01 a przy zapalonym silniku ponad 14).moj mechanik twierdzi ze to wina aku ale nie wiem czy aby o czyms nie zapomnial.poza tym slysze w glosnikach dodatkowe szumy(zwlaszcza gdy przyspieszam)a wczesniej tego nie bylo.pozdrawiam w nowym roku


Ostatnio edytowane przez marotorun ; 02-01-2010 o 17:48
marotorun jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-01-2010, 19:45   #2
Stefano
ford::expert
 
Avatar Stefano
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
Domyślnie Odp: czyżby aku?

Aku bez obciążenia powiniem mieć ponad 13 V, a dokładnie ponad 13,2 V, a co to dla ciebie za problem zamienić akumulatory z tego drugiego auta, to nic ,ze ma tam jest mniejszy bo np. 60 Aha, na jedno kręcenie nic mu nie bedzie.
A co nie mozesz go wyjąć, ten padnięty i porzadnie naładować?
Jak sprawdzisz rozruch motoru na do dobrym aku, to pózniej juz będziesz wiedział czego się uczepić....
Stefano jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-01-2010, 20:12   #3
fred1974
ford::average
 
Avatar fred1974
 
Zarejestrowany: 13-01-2009
Model: Galaxy
Silnik: 1.9tdi 110 KM
Rocznik: 98r.
Postów: 87
Domyślnie Odp: czyżby aku?

Czy przy wyjęciu aku. Z galaxy nie pokaże mu się serwis na liczniku u minie pokazuje 12v ale też jest już stary aku. A jak silnik pracuje to pokazuje od 13.5 do 14.5 i to jest prawidłowe ładowanie naładuj przez całą noc aku. Bez odpinając go i będziesz wiedział czy to czy coś innego pozdrawiam
fred1974 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-01-2010, 20:15   #4
Stefano
ford::expert
 
Avatar Stefano
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
Domyślnie Odp: czyżby aku?

Dlaczego ma sie niby pokazać serwis???? Stan głównego licznika przecież nie ulegnie zmianie, tylko dzienny sie zresetuje, no i radyjko poprosi o kod i tyle !
Pozdr.
Stefano jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-01-2010, 21:06   #5
marotorun
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-10-2008
Skąd: Toruń
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 DURATORQ TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 59
Wink Odp: czyżby aku?

hi.jak zwykle nikt nie ma prostownika jak potrzeba.no coz.moze jutro cos wymysle.dziwi mnie tylko dlaczego przy probie startu na kable nic sie nie dzieje(przeciez drugi aku ma wtedy ponad 14 dc.jak nic nie wymysle to we wtorek czeka mnie zakup nowego aku.oby wtedy dzialalo.......pozdrawiam
marotorun jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-01-2010, 12:26   #6
D245
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 19-07-2007
Model: galaxy
Silnik: 1,9tdi
Rocznik: 1996
Postów: 491
Domyślnie Odp: czyżby aku?

Zalezy jakiej jakosci te kable , jesli takie z marketu za kilkanascie zl to nadaja sie tylko jako wspomagacz dla nie calkiem wyladowanego aku z racji na mala zawartosc miedzi a duza plastiku w srednicy kabla Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
D245 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-01-2010, 12:46   #7
marotorun
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-10-2008
Skąd: Toruń
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 DURATORQ TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 59
Smile Odp: czyżby aku?

hi.no coz.fakt.kupilem tanszy ale sprawdzil sie nie raz.dzis odpalil(dzieki kablom).rozjezdzilem autko i znowu pytanko;dlaczego swiszczy w moich glosnikach przy przyspieszaniu zwlaszcza?wczesniej tego nie bylo.aha;gdy autko chodzilo prad na aku byl 14.4 a gdy go wylaczylem powoli spadal do 12.5.ogolnie stawiam na aku.we wtorek zakup;bosch silver 780a rozruchu i 77 Ah .pozdrawiam
marotorun jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-01-2010, 20:13   #8
cowboy
ford::specialist
 
Avatar cowboy
 
Zarejestrowany: 13-04-2008
Skąd: Chełm
Model: Toyota Celica 2.0 GT 6 gen.
Silnik: 2.0 Pb 170KM,
Rocznik: 1998
Postów: 589
Domyślnie Odp: czyżby aku?

Cytat:
Napisał marotorun Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
hi.no coz.fakt.kupilem tanszy ale sprawdzil sie nie raz.dzis odpalil(dzieki kablom).rozjezdzilem autko i znowu pytanko;dlaczego swiszczy w moich glosnikach przy przyspieszaniu zwlaszcza?wczesniej tego nie bylo.aha;gdy autko chodzilo prad na aku byl 14.4 a gdy go wylaczylem powoli spadal do 12.5.ogolnie stawiam na aku.we wtorek zakup;bosch silver 780a rozruchu i 77 Ah .pozdrawiam
No to chyba problem z ładowaniem w aucie. Nowy aku pomoże na kilka dni.
cowboy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-01-2010, 07:21   #9
Przemek_PC
ford::professional
 
Zarejestrowany: 24-04-2009
Model: Galaxy
Silnik: 2,3+LPG automat GHIA
Rocznik: 1999
Postów: 999
Domyślnie Odp: czyżby aku?

Piszesz, że wymieniałeś pasek klinowy, teraz masz zakłócenia w radiu, jak odbierałeś auto to nie widziałeś u mechanika innego Galaxy? Bo wygląda jakby ktoś podmienił alternator. Niemożliwe? Nie o takich rzeczach się słyszało. Akumulator mógł paść ale te zakłócenia w radiu?
__________________
http://www.motostat.pl/user_images/9533/icon4.png

Ford Galaxy 1999, 2,3+LPG, automat, GHIA, kapitańskie fotele - wspaniały towarzysz podróży
Przemek_PC jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-01-2010, 19:18   #10
D245
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 19-07-2007
Model: galaxy
Silnik: 1,9tdi
Rocznik: 1996
Postów: 491
Domyślnie Odp: czyżby aku?

jak akumulator jest bardzo zasiarczony czy z innego powodu jego pojemnosc bedzie mala to moga byc takie zaklocenia , sprawny akumulator oproc funkcji rozruchowej jest takze buforem - wyrownuje i usrednia napiecie wytworzone przez alternator.Nie polecam takiego eksperymentu ale jak byscie sprobowali odpiac na pracujacym silniku akumulator to dopiero byscie uslyszeli zaklocenia w radiu
D245 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:32.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.