|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-11-2009, 13:51 | #1 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 09-11-2009
Skąd: Poznań
Model: Focus II kombi
Silnik: 1.6 B+LPG
Rocznik: 2006
Postów: 86
|
Nierowna praca rozgrzanego silnika 1.8 TDDI
Witam! [Focus 2001r 1.8 TDDI ]
Mam nastepujacy problem: auto dobrze jezdzi, ladnie przyspiesza, pali prawidlowo. Ale jak sie rozgrzeje to chodzi nierowno na wolnych obrotach. Jest to o tyle niepokojace, ze slychac jakby czasami gdzies gubil zaplon czy nie przepalal na 1 cylinder. Wyjasnie dzzwiekonasladowczo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chodzi tak: kle kle kle ung kle kle (to ung takie gluche). Jak silnik jest zimny to chodzi rowno. A jak jest cieply to czasam- ale nie zawsze tak dziwnie pracuje. Ale zdarza sie to coraz czesciej. Co to moz byc? Olej ok, swiece zarowe nowe, filtry nowe. Przepraszam za brak polskich znakow. Ostatnio edytowane przez kiku ; 09-11-2009 o 13:59 |
09-11-2009, 17:27 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-08-2009
Skąd: Grabówek
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 15
|
Odp: Nierowna praca rozgrzanego silnika 1.8 TDDI
miałem podobmy problem ze swoim,tyle że nie dało się jeździć...;(u mnie padł komputer,który wymieniłem razem z pompą,bo też była"nie halo"ko9sztowało mnie to 1800 zł...;/ale takie objawy to nie koniecznie to...wtryski może,bród w paliwie...itp,itd...POWODZENIA
|
16-11-2009, 20:27 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-04-2008
Postów: 55
|
Odp: Nierowna praca rozgrzanego silnika 1.8 TDDI
mam tak samo( sorki mialem, bo w czwartek skasowalem foczkeGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.).pompa byla po regeneracji, wtryski wymienione, zawory regulowane i nic. prawdopodobnie cos z gniazdem zaworu czwartego, bo na czwartym cylindrze bylo za duze cisninie
|