|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-01-2008, 11:48 | #41 |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Gdzie są te wasze oszczędnośći - skoro mechanicy i częśći i inne problemy pochłoną.....
|
10-01-2008, 11:52 | #42 | ||
ford::advanced
Zarejestrowany: 30-09-2007
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Focus Mk2
Silnik: 1,6 TDCi 90 kM
Rocznik: 2007
Postów: 200
|
Cytat:
[ Dodano: 10-01-2008, 12:55 ] Cytat:
[ Dodano: 10-01-2008, 12:57 ] Zapomniałem dodać, że silniki TDDi "kończą się" w okolicach 250 kkm a wyjątki tylko potwierdzają regułę.... :fcp2
__________________
Pozdrawiam SewerynR |
||
10-01-2008, 12:11 | #43 |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Sterownik pompy około 2 tyś , a dobra instalacja to 4 tyś ,ja zrobię 150tyś i palcem nie kiwne, a ty co najmniej na ten przebieg 30 razy będziesz regulował a wogule to czy wytrzyma taki przebieg...
może są rekordziści jazdy na gazie--niech się odezwą -ile przejechali-co wymieniali |
10-01-2008, 14:27 | #44 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 30-01-2007
Skąd: 3miasto
Model: był Focus Mk1 jest Mk2 sedan
Silnik: był 1.8 TDDi jest 1.6 TDCI 109KM
Rocznik: 1999 teraz 2005
Postów: 196
|
Cytat:
Dinar czy ty masz pojęcie o instalacjach gazowych i jakąkolwiek wiedzę na ten temat czy tylko się przekomarzasz ? Wiesz ile kosztuje przegląd inatalacji gazowej, filtry, regulacja? Bo ja np. wiem i jakbyś nie liczył to koszt utrzymania auta z instalacją LPG jest i tak niższy niż dieselka. [ Dodano: 10-01-2008, 15:57 ] Cytat:
Jeżeli wachlowanie obrotów jest tylko na LPG to coś stało się z mapą wtrysków, być może centralka LPG coś namieszała - podpiąć pod komputer u gazowników i sprawdzić. Jeżeli sytuacja występuje również przy pracy na noPb to sprawdzić przepływomierz/silnik krokowy - nie wiem co tam w Fordzie siedzi ale jest odpowiedzialne za pracę na wolnych obrotach. Ogólna zła praca silnika na noPb i LPG (w pełnym spektrum obrotów) o ile powyższe informacje nie pomogą to możliwe, że sonda lambda wyzionęła ducha.
__________________
Focus Kombi '99 1,8 TDDi 90KM Fiat Punto Mk2 '02 1,2 8V Active 60KM + LPG Bingo S4 |
||
10-01-2008, 15:02 | #45 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 30-09-2007
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Focus Mk2
Silnik: 1,6 TDCi 90 kM
Rocznik: 2007
Postów: 200
|
Cytat:
__________________
Pozdrawiam SewerynR |
|
10-01-2008, 16:16 | #46 | |
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 20-11-2005
Skąd: Warszawa
Model: Fiesta MK7 | Focus MKI
Silnik: 1.6 Ti-VCT | 2.0 Zetec
Rocznik: 2010/2000
Postów: 364
|
Cytat:
nie wiem jak dla Was, ale dla mnie 3,5 tys po poltora roku to duuzo - a instalke mialem za 3200 wtedy, teraz sa jeszcze tansze... |
|
07-05-2008, 09:46 | #47 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-12-2006
Postów: 2
|
Re: Focus 1,4 1,6 i 2,0 na gaz
Wątek trochę stary, ale się podepnę...
Przymierzam się do Focusa, pod uwagę biorę raczej początek produkcji, kombi i benzyna (z myślą o natychmiastowym zagazowaniu) tylko nie wiem jeszcze jaki silnik, chociaż myślę o 1.8 lub 2.0. Wydaje mi się, że spalanie będzie raczej porównywalne, tylko 2.0 jest rzadko spotykane, najczęściej widzę 1.6... i wydaje mi się trochę za słaby... Nawiązując do rozmowy powyżej, sam zastanawiałem się, a może teraz diesel? Ale czytając o problemach ze sterownikiem pompy (chyba o to chodzi), czy o tym, że diesle "kończą" się w okolicach 250 kkm (a przecież kombi z przebiegiem poniżej 200 kkm się nie uświadczy) chyba zostanę przy LPG Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No i raczej benzyniaki są mniej zajeżdżone, bo jeśli ktoś kupuje samochód do "harowania" to raczej diesla... Widzę, że opinie o gazowaniu Focusa jak zwykle podzielone, jedni, że nie ma problemu, drudzy, że się nie nadaje... O Mondku też tak mówili, jeśli LPG to tylko sekwencja itp. Z moich doświadczeń wynika tyle: Mondkiem na gazie zrobiłem około 90 kkm (kupiony był z półroczną instalacją), gaz to II generacja "na śrubkę" i co? I nic! Kilka razy wymieniany filtr gazu (15 zł), kilka regulacji przy okazji wymiany filtra, raz wymieniony reduktor (300 zł) i raz komplet świec i przewodów (150 zł) bo zaczął strzelać. Wspomnę jeszcze o uszczelce pod głowicą (900 zł), bo to mogło być przez gaz... TAKIE są realne koszty dodatkowe (plus przegląd 60 zł więcej rocznie). Poprzednio miałem Fiestę (tylko Fordy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ), silniczek 1.1, ale kupiłem już z gazem. Przejechane około 90 kkm, koszty podobne: filtr co jakiś czas, raz reduktor i raz coś tam przy silniku (chyba zawory) co mnie kosztowało około 1000 zł, ale nie ma się co dziwić skoro skrzynia była 4-biegowa, a Fiesta śmigała po 140 km/h Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pozdrawiam. |
07-05-2008, 16:06 | #48 | |
ford::average
Imię: grzes
Zarejestrowany: 23-11-2006
Skąd: Marcinkowo
Model: focus 1
Silnik: 1.8
Rocznik: 1999
Postów: 114
|
Re:
Cytat:
Dinar. Ja kupiłem focus który miał 160 tyś km na drugi dzień wstawiłem isntalacje gazową za która zapłaciłem 2.200zł. do tej pory nic przy nie niej nie robiłem a na liczniku już jest 210 tyś km. Litr oleju napędowego to około 4.20zł - natoimiast lpg to 2.18 przejechanie 100 km na lpg kosztuje mnie 9x2.18=19.60zł a ciebie na ON 6x4.20=25zł i tak na każde 100 km dokładasz średnio 5zł teraz mnożąć to przez 50tyś km daje 2.500zł . Do tego obojetnie co poleci w dieslu to naprawy nie sa tanie np. wtryski, pompa wtryskowa, koło dwumasowe, turbo. Jeśli sie mylę prosze poprawcie mnie.
__________________
szcześliwej drogi już czas |
|
16-11-2009, 16:21 | #49 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-05-2009
Skąd: BIAŁYSTOK
Model: FOCUS
Silnik: 1.6 benzyna+gaz
Rocznik: 2003
Postów: 15
|
Odp: Focus 1,4 1,6 i 2,0 na gaz
Witam moja foczka 1,6 z sekwencja, przez 4 lata przejechałem okolo 110 tyś km, z gazem problemu nie miałem. Ostatnio falują mi obroty i jednocześnie przygasają światłą-elektryk nic nie wskurał, cos tam niby ustawiał za co niestety zgarnął 150 zł :-( i tyle- spróbuje z silniczkiem krokowym ,poczyszcze i zobaczymy.
|
16-11-2009, 18:29 | #50 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 18-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2008
Postów: 414
|
Odp: Focus 1,4 1,6 i 2,0 na gaz
hej przyjedz do mnie. w sumie nie jestem mechanikiem ale pokrece cos tam srubokretem dla swietego spokoju, dasz mi ta stowke i bedzie cacy
|