Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-10-2009, 15:12   #11
Cobretti
ford::professional
 
Avatar Cobretti
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
Domyślnie Odp: Podczas hamowania telepie kierownicą

Cytat:
Napisał sjenit3 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mi się wydaje , że to co opisujesz to jest włączanie się ABS. W tym przypadku następuje pulsowanie pedału
i tylko to czuć podcxas hamowania z użyciem ABSu
na kierownicy nic nie czuć

__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus
Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm
Cobretti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2009, 16:38   #12
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie Odp: Podczas hamowania telepie kierownicą

Znajac mechanikow i innych partaczy ,zrobilbym tak.

Zdjac zacisk , sprawdzic tloczek czy sie wciska wyciska , pracuje.
Sprawdzic prowadnice czy lekko chodza sie nie przycinaja.
Zobaczyc czy klocki wchodza z luzem. Ma byc to taki luz ze klocek sie nie blokujem ale nie taki wielki zeby latal. Swobodnie ma wejsc.

Sprawdzic osadzenie tarczy na piascie , sprawdzic ulozenie tloczka wzgledem bolca na klocku.


Bledow idzie pelno zrobic , narazie w 8 autach robilem bicie kierownicy i ani razu to nie byla wina tarcz.
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2009, 19:07   #13
Artur86
ford::beginner
 
Avatar Artur86
 
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: wrocław/sobótka
Model: Ford Focus mk1 Kombi
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2002
Postów: 48
Domyślnie Odp: Podczas hamowania telepie kierownicą

Cytat:
Napisał Kowalu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bez przesady, musiałby miec tarcze grubosci zyletki, jak sa nowe nic nie powinno sie stac, chyba ze jakies badziewiaste kupił. Moze najlepiej nie jezdzic w deszcz to tarcze nie bedą wam sie krzywic
jak najbardziej jest to prawdopodobne.U mnie własnie pojawił się ten sam problem.I to właśnie od wjechania z rozgrzanymi tarczami w wode zniekształciły się.Aby to sprawdzić wystarczy na tokarke zanieść tarcze i wyjdzie.
Artur86 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-10-2009, 08:13   #14
m_kubik
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 18-10-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus I
Silnik: 1,8 benzyna
Rocznik: 2004
Postów: 19
Domyślnie Odp: Podczas hamowania telepie kierownicą

Mam to samo. Gdy hamuje przy większych prędkościach czuje bicie na hamulcu, słyszę jak się coś tłucze i telepie kierownicą. Bardzo wkurzające, szczególnie w trasie, gdy prędkości są większe. Gość, który mi sprzedawał samochód twierdził, że wystarczy przetoczyć tarcze. Tarcze przetoczyłem i nic nie pomogło. Opon to też raczej nie dotyczy, bo ostatnio założyłem nówki zimówki i jest nawet gorzej.
m_kubik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-10-2009, 11:18   #15
Kowalu
ford::specialist
 
Avatar Kowalu
 
Zarejestrowany: 07-07-2008
Skąd: UK
Model: Mondeo mk4 hatchback titanium x
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 567
Domyślnie Odp: Podczas hamowania telepie kierownicą

Cytat:
Napisał Artur86 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jak najbardziej jest to prawdopodobne.U mnie własnie pojawił się ten sam problem.I to właśnie od wjechania z rozgrzanymi tarczami w wode zniekształciły się.Aby to sprawdzić wystarczy na tokarke zanieść tarcze i wyjdzie.
To ja nie wiem co wy za tarcze kupujecie. Ja zakładam nowe tarcze i od razu jeżdze na nich normalnie, zadnego docierania, cudowania, omijania kałuż. Obecnie zrobiłem ponad 20tys po wymianie i nic mi nie bije a dodam jeszcze ze nigdy nie kupuje jakis reklamowanych tarcz, poprostu ide do sklepu i mówie tarcze do galaxy model taki i taki i kupuje co mi dadzą, nie patrze na firme. Nie wiem czemu sie tak czepiacie krzywienia tych tarcz ale napewno przyczyną nie jest wjechanie w kałuze tymbardziej jak tarcza jest nowa

Ostatnio edytowane przez Kowalu ; 19-10-2009 o 11:21
Kowalu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-10-2009, 12:58   #16
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie Odp: Podczas hamowania telepie kierownicą

Cytat:
Napisał m_kubik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam to samo. Gdy hamuje przy większych prędkościach czuje bicie na hamulcu, słyszę jak się coś tłucze i telepie kierownicą. Bardzo wkurzające, szczególnie w trasie, gdy prędkości są większe. Gość, który mi sprzedawał samochód twierdził, że wystarczy przetoczyć tarcze. Tarcze przetoczyłem i nic nie pomogło. Opon to też raczej nie dotyczy, bo ostatnio założyłem nówki zimówki i jest nawet gorzej.
Toczenie tarcz to jest gorsze niz cerowanie kondonow.

Wyczyscic zaciski tloczki prowadnice , odpowietrzyc heble , sprawdzic luznosc klockow.
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-10-2009, 19:52   #17
kozik77
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 06-01-2008
Skąd: LUBLIN
Model: focus kombi
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2001
Postów: 207
Domyślnie Odp: Podczas hamowania telepie kierownicą

ja też mam MIKODĘ kolego i jest super, więc jedź do warsztata i szukaj dziury w całym....
kozik77 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-10-2009, 20:44   #18
Artur86
ford::beginner
 
Avatar Artur86
 
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: wrocław/sobótka
Model: Ford Focus mk1 Kombi
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2002
Postów: 48
Domyślnie Odp: Podczas hamowania telepie kierownicą

Cytat:
Napisał Kowalu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To ja nie wiem co wy za tarcze kupujecie. Ja zakładam nowe tarcze i od razu jeżdze na nich normalnie, zadnego docierania, cudowania, omijania kałuż. Obecnie zrobiłem ponad 20tys po wymianie i nic mi nie bije a dodam jeszcze ze nigdy nie kupuje jakis reklamowanych tarcz, poprostu ide do sklepu i mówie tarcze do galaxy model taki i taki i kupuje co mi dadzą, nie patrze na firme. Nie wiem czemu sie tak czepiacie krzywienia tych tarcz ale napewno przyczyną nie jest wjechanie w kałuze tymbardziej jak tarcza jest nowa
kolego prosta sprawa, zrób test.Mianowicie : daj autko mocno w pi..de i agresywnie hamuj.W ten sposób mocno rozgrzejesz tarcze.Wjedz w kałuże i zwichrowanie tarczy gwarantowane.Przecież tarcze są hartowane tak ? Czyli wniosek z tego taki, że po najechaniu w wodę rozchartowywuje się tarcze,a mikrozwichrowanie może doprowadzić do tego, ze bicie będzie odczuwalne na kierownicy.

Przynajmniej takie jest moje rozumowanie w tym temacie
Artur86 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2009, 15:13   #19
Kowalu
ford::specialist
 
Avatar Kowalu
 
Zarejestrowany: 07-07-2008
Skąd: UK
Model: Mondeo mk4 hatchback titanium x
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 567
Domyślnie Odp: Podczas hamowania telepie kierownicą

Kolego, wiechanie w kałuze z dużą prędkoscią nie zmoczy duzo bardziej tarcz niz sama jazda po mokrej nawierzchni, no chyba zebys stanął w tej kałuzy i całe koło bys miał pod wodą to moze wtedy tak
Kowalu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2009, 15:52   #20
gieniu2000
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 21-09-2009
Model: Focus
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2014
Postów: 22
Domyślnie Odp: Podczas hamowania telepie kierownicą

Miałem ten sam problem - problemem była wybita końcówka drążka kierowniczego (gałka). Prawdopodobnie po wjechaniu w dziurę. Bicie przy hamowaniu i pulsowanie na hamulcu. Mechanik powinien sprawdzić czy nie ma na niej luzów. Jej koszt nie jest duży - 30zł, wiec wymieniłbym to zanim zaczął szukać problemu w tarczach.

Po wymienia końcówki drążka trzeba oczywiście ustawić zbieżność.

Niemniej warto oczywiście sprawdzić tarcze.

Ostatnio edytowane przez gieniu2000 ; 20-10-2009 o 15:54
gieniu2000 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
focus , hamulce



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:05.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.