Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-10-2009, 12:37   #31
TuneFORCE
ford::professional
 
Avatar TuneFORCE
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
Domyślnie Odp: Chip 2,0TDCI

Jeżeli czuć ,,te drgania'' no należy troszkę program skorygować bo widocznie dla danej jednostki jest to za dużo...i nie jest to zdrowe dla dwumasy!


Ostatnio edytowane przez TuneFORCE ; 09-10-2009 o 12:41
TuneFORCE jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2009, 14:31   #32
trtami
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Kielce
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI, 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 372
Domyślnie Odp: Chip 2,0TDCI

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...żadne drgania z silnika nie są przenoszone na ukł. napędowy...bo dwumasa je niweluje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ....a to co czujesz to właśnie rezonans mechaniczny w który wpada...
...i bez względu na wtryski itd...itp...u jednego tak jest a u innego nie>>>
Dla mnie to pikuś bo ja juz znam auto i wiem ze deptac to mozna od 2tys obr/min
jednak dla kogos nowego takie zjawisko moze sie wydać dziwne i natychmiast noga spada z pedalu gazu
__________________
Ford mondeo hatchback 2.0 TDCI Titanium X
IVDC, 18'', ??-Xenony, 6CD, Bluetooth, VOICE command,
trtami jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2009, 15:15   #33
marman75
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 15-09-2009
Skąd: Katowice
Model: FORD S-Max
Silnik: 2,0TDCI 177,4KM
Rocznik: 2007
Postów: 19
Domyślnie Odp: Chip 2,0TDCI

u mnie żadne uboczne negatywne zjawiska po chipie się nie pojawiłyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a styl jazdy mam bardzo agresywny jedyne co to trochę bardziej kopci Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a co do wykresu to mogę na pocztę wysłać bo nie wiem jak tu wkleić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
marman75 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2009, 22:11   #34
TuneFORCE
ford::professional
 
Avatar TuneFORCE
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
Domyślnie Odp: Chip 2,0TDCI

nie powinno niż drżeć, jak drży to soft trzeba lekko złagodzić a nie kombinować ze stylem jazdy, druga sprawa to że niektórzy myślą ze po chipsie auto będzie jak pocisk i depczą niemal od 1000obr.
TuneFORCE jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-10-2009, 02:43   #35
keisim
ford::professional
 
Avatar keisim
 
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: BMW X3 F25 xDrive
Silnik: 2.0D 184KM
Rocznik: 2012.03
Postów: 1,018
Domyślnie Odp: Chip 2,0TDCI

Cytat:
Napisał simmon Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na kazdym programie 'świergoli' turbina od 2000 do 2500
Mam to samo i przyczyną jest przeładowanie turbiny (P>1.6bar), poproś o zmniejszenie ciśnienia w tym zakresie obrotów. Przy najbliższej okazji u siebie też chciałbym to usunąć bo na dłuższą metę może zaszkodzić turbinie.
__________________
BMW X3 xDrive20d F25 2012
Jaguar XJ Sovereign X300 4.0 1997
Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela
keisim jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-10-2009, 20:28   #36
simmon
ford::average
 
Avatar simmon
 
Zarejestrowany: 25-04-2009
Skąd: Gdynia
Model: Galaxy MK3
Silnik: 2.0 TDCI / 155KM (350NM)
Rocznik: 2007
Postów: 52
Cool Odp: Chip 2,0TDCI

Dzieki wam za pociagniecie watku i podzielenie sie waszymi doswiadczeniami. No coz jutro mam kolejne podejscie w Vtechu - zobaczymy czy cos z tego wyjdzie. Bylem wczoraj w trasie i rzeczywicie jesli chce sie jechac bez 'delirki' to albo trzeba sie trzymac powyzej 2000obr. albo pamietac by nie 'deptac podlogi' na nizszych obrotach. Z kolei turbina mi nie swiergoli jesli sie trzymam powyzej 2500 w sumie da sie jechac tylko nie bardzo mi sie obecny program podoba bo troche zbyt podobny do serii przy jezdzie powyzej 140km/h.
Odezwe sie po rewizycie w V-techu.
simmon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-10-2009, 20:23   #37
simmon
ford::average
 
Avatar simmon
 
Zarejestrowany: 25-04-2009
Skąd: Gdynia
Model: Galaxy MK3
Silnik: 2.0 TDCI / 155KM (350NM)
Rocznik: 2007
Postów: 52
Smile Odp: Chip 2,0TDCI

Po wizycie no i jest lepiej choc nie doskonale. Lekko moment idzie nizej z dolu i juz jest roznica. Na 4ce lekka wibracja przy 1800-1900obr. ale na prawde lekka, na 5tce - no wlasnie wciaz du..a, dalej delirka, a na 6tce zero drgawek. Turbinka poswistuje ale tez leciutko. Niestety to nie program 'killer' ale i tak jest lepiej niz na serii. Chyba jeszcze pomecze troszke kolegow z Vtechu i moze da sie to jeszcze wygladzic ale i tak brawo za cierpliwosc i checi do walki! Jak juz bedzie jakas wersja 'finalna' to wrzuce wykresik.
simmon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-10-2009, 10:40   #38
trtami
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Kielce
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI, 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 372
Domyślnie Odp: Chip 2,0TDCI

To chyba też będę sie musiał wybrać do V-tech - tylko jakoś czasu zabardzo nie mam.
Na szczescie mam RTS i poproszę V-tech aby mailem mi poprawili chip -street tak aby nie szarpało na 4,5,6 biegu.
Drugi program mam killer i ten pozostawie bez zmian.
__________________
Ford mondeo hatchback 2.0 TDCI Titanium X
IVDC, 18'', ??-Xenony, 6CD, Bluetooth, VOICE command,
trtami jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-10-2009, 11:06   #39
pawels_123
ford::average
 
Zarejestrowany: 15-04-2009
Skąd: Katowice
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 71
Domyślnie Odp: Chip 2,0TDCI

Poprosiłem marman75`a o wykres i dostałem pozwolenie na udostępnienie go na forum.
Myślę że warto zobaczyć jak program został zrobiony.
Właściciel jest zadowolony i nie wątpię że tak jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ekspert - to człowiek, który przestał myśleć - on wie.
(Frank Lloyd Wright)
pawels_123 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-10-2009, 11:37   #40
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: Chip 2,0TDCI

..18 KM i 30 Nm...to nie za bogatoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:17.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.