|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-06-2009, 17:00 | #21 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 06-03-2009
Skąd: małopolska
Model: focus
Silnik: TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 11
|
Odp: Pompa wtryskowa wymiana czy regeneracja?
witam i też jestem ciekaw odpowiedzi na ostatnie pytanie. moja foka też jest 2002 i mam 135tyś. .
|
13-09-2009, 12:53 | #22 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 04-07-2009
Model: Volvo
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 9
|
Odp: Pompa wtryskowa wymiana czy regeneracja?
Sluchajcie a czy spotkał się ktoś z taką opinią że popmpa może ciąć pasek rozrządu? Ostatnimi czasy jak mechanik robił coś przy aucie to powiedział że to przez to kiedyś pękł pasek i teraz był już znowu naderwany. Sugeruje regenerację pompy za około. 700zł bo strach jeździć żeby znowu pasek nie strzelił. Tylko kurcze zastanawiam mnie to że jeśli już są problemy to ze sterownikiem. Może to coś innego powoduje uszkodzenie paska a nie pompa?
|
13-09-2009, 17:34 | #23 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-05-2008
Skąd: Rabka-Zdrój
Model: Focus kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 24
|
Odp: Pompa wtryskowa wymiana czy regeneracja?
pompa jest na łańcuchu......
A tak na marginesie to wypytaj tego mechanika jak to pompa tnie ten pasek, jestem bardzo ciekaw jego historii... |
13-09-2009, 21:22 | #24 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 04-07-2009
Model: Volvo
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 9
|
Odp: Pompa wtryskowa wymiana czy regeneracja?
No dobra ale z tego co czytałem i pamiętam(chyba że źle pamiętam) to od pompy do wałka rozrządu jest pasek?
|
14-09-2009, 08:10 | #25 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
Odp: Pompa wtryskowa wymiana czy regeneracja?
Źle pamiętasz.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
14-09-2009, 08:19 | #26 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 04-07-2009
Model: Volvo
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 9
|
Odp: Pompa wtryskowa wymiana czy regeneracja?
To co w takim razie jest napędzane paskiem który się wymienia co 160k km?
Ok, już znalazłem.To jestem bardzo ciekawy co ma tu pompa do powiedzenia skoro ona wogóle niedotyka tego paska? Może źle założony jest i dlatego się niszczy? Albo koło pasowe jest krzywe i tnie pasek?To chyba jest możliwe prawda? A jednak w tym temacie piszą inaczej [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] To jak to jest wkońcu? Ostatnio edytowane przez mlun ; 14-09-2009 o 12:13 |
02-06-2011, 19:55 | #27 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-06-2011
Skąd: Szczecin/Gorzow
Model: Ford Focus MK1
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 17
|
Zgasł i nie chce zapalić, miga sprężynka TDDI
Witam
Prosze o pomoc - jestem aktualnie w Danii, w temacie samochodow jestem cienki jak nalesnik i mam problem z odpaleniem auta. Mam Focusa z 2000 roku, 1,8 TDi - tyle wiem. Po przejechaniu ok 50 km i krotkiej wizycie w sklepie auto odpalilo normalnie, po przejechaniu ok 30 metrow zgaslo. Odczekalem chwile i sprobowalem odpalic - zapalil, ale po ok 3 sekundach zgasl. Probowalem tak kilka ladnych razy i zawsze to samo - 3 sekundy i koniec, niezaleznie czy probowalem mu dodac obrotow czy nie. Po tym jak gasl mrugala dioda od swiecy zarowej, nie zauwazylem czy za kazdym razem. To bylo kilka ladnych godzin temu, teraz silnik jest zimny i nie chce odpalic w ogole. Rok temu zgasl mi tak samo na drodze ale nie chcial w ogole odpalic - wymieniany byl wtedy sterownik od pompy paliwa. Przez ten czas zrobilem ok. 25 tys km bez zadnych problemow. Odkrecilem niedawno nakretki od przewodow paliwowych przy wtryskach i przy probie odpalenia paliwo jest podawane. Znajomy byl przy tym i mowil ze to dziwne ze po odkreceniu koncowki sa suche, skoro auto dzis jezdzilo. Nie wiem czy podalem wszystkie przydatne informacje. Prosze o porady co sie moglo stac, bo musze podjac decyzje czy ladowac auto na lawete i jechac do Polski czy zostawic do obejrzenia lokalnemu mechanikowi (koszty sa duuuzo wieksze). Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Andrzej ; 15-09-2014 o 21:01 |
03-06-2011, 00:42 | #28 |
ford::average
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: Opole
Model: Focus Mk2 & Mondeo Mk4
Silnik: 1.6 TI-VCT & 2.0 TDCI
Rocznik: 2005 & 2008
Postów: 62
|
Odp: Auto nie chce zapalic
Jedyne co mi się nasuwa to ... brak paliwa :/.
Po odpaleniu reaguje na wciśnięcie gazu?? |
03-06-2011, 01:46 | #29 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-06-2011
Skąd: Szczecin/Gorzow
Model: Ford Focus MK1
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 17
|
Odp: Auto nie chce zapalic
Paliwo jest.
Tak, reaguje na pedał gazu (reagował póki odpalał), obroty wzrastały normalnie ale ten sam efekt - po prostu po chwili gasnie. |
03-06-2011, 08:18 | #30 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
Odp: Auto nie chce zapalic
Filtr paliwa nie jest zapchany? Kiedy wymieniałeś?
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |