|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-09-2009, 11:58 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 07-08-2008
Skąd: Warszawa
Model: Sharan
Silnik: TDI 1.9 110 kM
Rocznik: 1997
Postów: 28
|
Brak mocy
Wiem że temat był już "wałkowany", ale nie znalazłem odpowiedzi pod mój problem.
Obroty do 3000, nie pojedzie szybciej niż 120 km/h. Sprawdzony przepływomierz, elektrozawory turbiny, EGR zaślepiony, turbina wyczyszczona. Po wyjeżdzie (po każdej naprawie/sprawdzeniu) od mechanika, jeździ świetnie. Tak przez 1, 2 góra 3 dni i powrót do zamulenia. I tak już cztery razy. Może ktoś spotkał się z czymś takim? |
10-09-2009, 19:45 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 23-09-2008
Skąd: BRUKSELA/rOPCZYC
Model: Fiesta
Silnik: 1.6 Duratec Ti-VCT
Rocznik: 2012
Postów: 497
|
Odp: Brak mocy
A jak spalanie?
|
10-09-2009, 20:20 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-10-2008
Model: Alhambra
Silnik: 1.9TDI AUY
Rocznik: 2001
Postów: 930
|
Odp: Brak mocy
Jak sprawdzałeś n75? Wężyki posprawdzane? Błędy na vagu? Logi?
Ostatnio edytowane przez DDiablo ; 10-09-2009 o 20:23 |
10-09-2009, 20:38 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 07-08-2008
Skąd: Warszawa
Model: Sharan
Silnik: TDI 1.9 110 kM
Rocznik: 1997
Postów: 28
|
Odp: Brak mocy
Spalanie w normie, ok 7 l po mieście. Co do sprawdzania podzespołów, to były testowane (z tego co wiem, bo sprawą zajmuje się mechanik) z innego pojazdu. Nie wiem czy sprawdzał wężyki. Niestety w sprawach motoryzacji to jestem całkowita "noga".
|
11-09-2009, 13:28 | #5 |
ford::professional
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 24-05-2008
Skąd: Elbląg
Model: Sharan, był Ford Galaxy
Silnik: TDI AUY był AHU @110KM
Rocznik: VW 2000 był Ford 1997
Postów: 1,149
|
Odp: Brak mocy
żeby 110KM paliło 7l to jest tylko jeden sposób: jeździć jak emeryt, nie przekraczać 2000obr/min. Kolego, zapychasz turbinę od nieużywania, TDI lubi (jak już się olej podgrzeje) jak go się dynamicznie do 3500obr/min dociska i nie jeździ na 4 biegu po 50km/h. U mnie przy dynamicznym stylu jazdy fordzik pali około 8,6l/100 w mieście (wg kompa) i to jest moim zdaniem właściwe.
|
11-09-2009, 14:21 | #6 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 07-08-2008
Skąd: Warszawa
Model: Sharan
Silnik: TDI 1.9 110 kM
Rocznik: 1997
Postów: 28
|
Odp: Brak mocy
Cytat:
|
|
11-09-2009, 14:31 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-10-2008
Model: Alhambra
Silnik: 1.9TDI AUY
Rocznik: 2001
Postów: 930
|
Odp: Brak mocy
|
11-09-2009, 19:05 | #8 | |
ford::average
Imię: slawek
Zarejestrowany: 22-07-2008
Skąd: włocławek
Model: Galaxy
Silnik: TDI 110KM
Rocznik: 1997
Postów: 150
|
Odp: Brak mocy
Cytat:
nie chce sie tu wymondrzac ale tez mam 110 i srednio(miasto i nietylko) pali mi 7 litrow a jezdze w dluzszej drodze min 100 do 120 to mi wystarczy a pilowac silnik na 4 biegu do 3500 tys to przesada ale kazdy jezdzi jak lubi |
|
11-09-2009, 19:55 | #9 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 16-03-2009
Skąd: Jelcz-Laskowice
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI AFN
Rocznik: 1998
Postów: 213
|
Odp: Brak mocy
Mi przychodzi jeszcze do głowy filtr paliwa i wynalazki typu zaworki zwrotne na wężyku paliwowym do pompy wtryskowej. Sam miałem taki przypadek... Oj dłuugo szukałem a powodem był wlaśnie zaworek zwrotny :-P
|