Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 10-09-2009, 11:58   #1
Dominikk
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 07-08-2008
Skąd: Warszawa
Model: Sharan
Silnik: TDI 1.9 110 kM
Rocznik: 1997
Postów: 28
Domyślnie Brak mocy

Wiem że temat był już "wałkowany", ale nie znalazłem odpowiedzi pod mój problem.
Obroty do 3000, nie pojedzie szybciej niż 120 km/h. Sprawdzony przepływomierz, elektrozawory turbiny, EGR zaślepiony, turbina wyczyszczona. Po wyjeżdzie (po każdej naprawie/sprawdzeniu) od mechanika, jeździ świetnie. Tak przez 1, 2 góra 3 dni i powrót do zamulenia. I tak już cztery razy. Może ktoś spotkał się z czymś takim?

Dominikk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-09-2009, 19:45   #2
n owicjusz
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 23-09-2008
Skąd: BRUKSELA/rOPCZYC
Model: Fiesta
Silnik: 1.6 Duratec Ti-VCT
Rocznik: 2012
Postów: 497
Domyślnie Odp: Brak mocy

A jak spalanie?
n owicjusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-09-2009, 20:20   #3
DDiablo
ford::specialist
 
Avatar DDiablo
 
Zarejestrowany: 10-10-2008
Model: Alhambra
Silnik: 1.9TDI AUY
Rocznik: 2001
Postów: 930
Domyślnie Odp: Brak mocy

Jak sprawdzałeś n75? Wężyki posprawdzane? Błędy na vagu? Logi?

Ostatnio edytowane przez DDiablo ; 10-09-2009 o 20:23
DDiablo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-09-2009, 20:38   #4
Dominikk
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 07-08-2008
Skąd: Warszawa
Model: Sharan
Silnik: TDI 1.9 110 kM
Rocznik: 1997
Postów: 28
Domyślnie Odp: Brak mocy

Spalanie w normie, ok 7 l po mieście. Co do sprawdzania podzespołów, to były testowane (z tego co wiem, bo sprawą zajmuje się mechanik) z innego pojazdu. Nie wiem czy sprawdzał wężyki. Niestety w sprawach motoryzacji to jestem całkowita "noga".
Dominikk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-09-2009, 13:28   #5
devaluator
ford::professional
 
Avatar devaluator
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 24-05-2008
Skąd: Elbląg
Model: Sharan, był Ford Galaxy
Silnik: TDI AUY był AHU @110KM
Rocznik: VW 2000 był Ford 1997
Postów: 1,149
Domyślnie Odp: Brak mocy

żeby 110KM paliło 7l to jest tylko jeden sposób: jeździć jak emeryt, nie przekraczać 2000obr/min. Kolego, zapychasz turbinę od nieużywania, TDI lubi (jak już się olej podgrzeje) jak go się dynamicznie do 3500obr/min dociska i nie jeździ na 4 biegu po 50km/h. U mnie przy dynamicznym stylu jazdy fordzik pali około 8,6l/100 w mieście (wg kompa) i to jest moim zdaniem właściwe.
devaluator jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-09-2009, 14:21   #6
Dominikk
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 07-08-2008
Skąd: Warszawa
Model: Sharan
Silnik: TDI 1.9 110 kM
Rocznik: 1997
Postów: 28
Domyślnie Odp: Brak mocy

Cytat:
Napisał devaluator Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
żeby 110KM paliło 7l to jest tylko jeden sposób: jeździć jak emeryt, nie przekraczać 2000obr/min. Kolego, zapychasz turbinę od nieużywania, TDI lubi (jak już się olej podgrzeje) jak go się dynamicznie do 3500obr/min dociska i nie jeździ na 4 biegu po 50km/h. U mnie przy dynamicznym stylu jazdy fordzik pali około 8,6l/100 w mieście (wg kompa) i to jest moim zdaniem właściwe.
Wyjaśniam: jak napisałem wcześniej, przy tej usterce, nie jestem w stanie wycisnąć powyżej 3000 obr, dlatego mam takie spalanie, więc jest to w normie przy takich obrotach. Normalnie jak jest sprawny to spalanie mam podobne do twojego. Pozatym jakby była zapchana turbina, to nie byłoby raczej takich objawów jak napisałem.
Dominikk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-09-2009, 14:31   #7
DDiablo
ford::specialist
 
Avatar DDiablo
 
Zarejestrowany: 10-10-2008
Model: Alhambra
Silnik: 1.9TDI AUY
Rocznik: 2001
Postów: 930
Domyślnie Odp: Brak mocy

Idź i sprawdź podłączenie wężyków według tego [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Twój to ten z białą główką na górze.
DDiablo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-09-2009, 19:05   #8
sto2
ford::average
 
Avatar sto2
 
Imię: slawek
Zarejestrowany: 22-07-2008
Skąd: włocławek
Model: Galaxy
Silnik: TDI 110KM
Rocznik: 1997
Postów: 150
Domyślnie Odp: Brak mocy

Cytat:
Napisał devaluator Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
żeby 110KM paliło 7l to jest tylko jeden sposób: jeździć jak emeryt, nie przekraczać 2000obr/min. Kolego, zapychasz turbinę od nieużywania, TDI lubi (jak już się olej podgrzeje) jak go się dynamicznie do 3500obr/min dociska i nie jeździ na 4 biegu po 50km/h. U mnie przy dynamicznym stylu jazdy fordzik pali około 8,6l/100 w mieście (wg kompa) i to jest moim zdaniem właściwe.
witam
nie chce sie tu wymondrzac ale tez mam 110 i srednio(miasto i nietylko) pali mi 7 litrow a jezdze w dluzszej drodze min 100 do 120 to mi wystarczy a pilowac silnik na 4 biegu do 3500 tys to przesada ale kazdy jezdzi jak lubi
sto2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-09-2009, 19:55   #9
Goliaty2
ford::advanced
 
Avatar Goliaty2
 
Zarejestrowany: 16-03-2009
Skąd: Jelcz-Laskowice
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI AFN
Rocznik: 1998
Postów: 213
Domyślnie Odp: Brak mocy

Mi przychodzi jeszcze do głowy filtr paliwa i wynalazki typu zaworki zwrotne na wężyku paliwowym do pompy wtryskowej. Sam miałem taki przypadek... Oj dłuugo szukałem a powodem był wlaśnie zaworek zwrotny :-P
Goliaty2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:52.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.