Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Fusion
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 21-07-2009, 07:53   #1
nbornk
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 21-07-2009
Model: Fusion
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik: 2005
Postów: 1
Domyślnie piszczenie - wspomaganie kierownicy?

Witam,
Czy ktoś się spotkał z piszczeniem spod maski gdy samochód jest nie rozgrzany. Dodatkowo przy skręceniu kół na maksa w którąś stronę (do oporu) piszczenie milknie, przy odpuszczeniu spowrotem zaczyna piszczeć. Piszczenie to mija po paru minutach.

Wg mechanika to pompa wspomagania kierownicy jest do wymiany.

Czy ktoś się spotkał z czymś takim?

Fusion 1.4, benzyna


Ostatnio edytowane przez nbornk ; 21-07-2009 o 08:11
nbornk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-07-2009, 21:14   #2
adam16
ford::average
 
Zarejestrowany: 05-12-2007
Postów: 98
Domyślnie Odp: piszczenie - wspomaganie kierownicy?

myslę, że to pompa ale nie wymieniaj i jeździj aż całkiem padnie
adam16 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-08-2009, 11:13   #3
alfa2045
ford::average
 
Zarejestrowany: 08-12-2007
Skąd: Tarnów
Model: Escort MK VII
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1997
Postów: 74
Domyślnie Odp: piszczenie - wspomaganie kierownicy?

Cytat:
Napisał nbornk Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam,
Czy ktoś się spotkał z piszczeniem spod maski gdy samochód jest nie rozgrzany. Dodatkowo przy skręceniu kół na maksa w którąś stronę (do oporu) piszczenie milknie, przy odpuszczeniu spowrotem zaczyna piszczeć. Piszczenie to mija po paru minutach.

Wg mechanika to pompa wspomagania kierownicy jest do wymiany.

Czy ktoś się spotkał z czymś takim?

Fusion 1.4, benzyna
Ja miałem to samo, mianowicie wymiana płynu zalalem czerwonym i po czasie pompa zaczela piszczec skutek najprawdopodobniej zly plyn do spomagania, ktory wyplukal pompe dosc konkretnie. Po prau jazdach efekt byl ze ubywalo plynu w zbiorniczku dosc duzo, nastepnie pompa sie grzała, aż stopil sie pasek klinowyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. teraz biore sie za wymiane pompy i paska
__________________
***** HAPPY NEW YEAR 2008 *****
------------------------------------------
Pozdrawiam
Michał
alfa2045 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:55.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.