|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-07-2009, 08:08 | #201 |
FCP member
Zarejestrowany: 26-11-2008
Skąd: Olsztyn
Model: Mk4 Mondeo TitaniumX
Silnik: 2.0 Duratec 145KM
Rocznik: 05.2009
Postów: 389
|
Odp: [MK4]Właściciele MK4 silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!
Wczoraj wymieniłem olej po 3600 km na 5w40 pełny syntetyk plus filtr.
|
16-07-2009, 08:59 | #202 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-05-2009
Model: Mondeo MK4 <Hatchback><Panther Black><GoldX>17"<
Silnik: 2.0 Duratec He 145 KM
Rocznik: 2009
Postów: 54
|
Odp: [MK4]Właściciele MK4 silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!
Ostatnio pojezdzilem troche bez wlaczonego radia, no i co sie okazalo zaczalem slyszec syczenie z okolic pedalu hamulca, podczas skrecania kierownica. Nie musi byc ona do konca skrecona, kazdy ruch kierownica i slychac delikatny syk powietrza. Czasami trzeba sie wsluchac, no ale jak juz raz uslyszalem to slysze juz caly czas (no chyba ze radio wlacze, czy wieksza predkosc, natomiast po miescie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. . Zaczyna to byc irytujace.
Czy to jest normalne ? Tak pracuje pompa, wspomaganie hamulca ? Czy jak to tam sie nazywa ? |
19-07-2009, 20:31 | #203 | ||
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 07-06-2009
Skąd: Śląsk
Model: Kuga 2 FL/Octavia 3 RS
Silnik: 1.5EB/2.0TSI
Rocznik: 2019/2016
Postów: 519
|
Odp: [MK4]Właściciele MK4 silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!
Cytat:
Cytat:
__________________
Pastoo pozdrawia Ostatnio edytowane przez Pastoo ; 24-08-2009 o 14:12 |
||
27-07-2009, 08:52 | #204 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-07-2009
Skąd: Częstochowa
Model: Mondeo IV Titanium
Silnik: 2.0 Duratorq 145 KM
Rocznik: 07.2009
Postów: 26
|
Odp: [MK4]Właściciele MK4 silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!
Witam
U mnie na zegarku juz 4500 km, spalanie na trasie po przejechaniu 3200 km - wakacje w tym 800 km lokalna droga gorki pagorki zakrety, przy pelnym obciazeniu trasa 7,5 l/100, a ogolem srednio 8,7 l/100 predkosc do 140 km/h, z tym ze walcze jeszcze z ta moca dalej jest nie tak niby sie cos poprawilo ale to jeszcze nie to zatem samochod do serwisu zobaczymy co powiedza. Pozdrawiam |
13-08-2009, 09:49 | #205 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-07-2009
Skąd: Częstochowa
Model: Mondeo IV Titanium
Silnik: 2.0 Duratorq 145 KM
Rocznik: 07.2009
Postów: 26
|
Odp: [MK4]Właściciele MK4 silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!
moj mondziak w serwisie przyjechali spece z fabryki az, i okazalo sie ze jak an razie nowy program wgrany lepiej, zle fazy rozrzadu i sam rozrzad zel ustawiony co mialo wplyw na dynamike autka, dzis chyba odbieram zobaczymy poprawe ciekawe??
aaaa jeszcze jedno widac nei jestem sam w swoich odcziciach bo jak powiedzil pan kierownik serwisu czestochowskiego ze testowal 2 autka jedne 20 tys przebiegu udalo mu sie przyspieszyc w 9,1 do setki, a druki 6300 km i zaledwie do setki w 15 sek jak twierdzi ze auto te tak maja i nabieraja dynakimi wraz z przebiegiem, az strach pomysle co byloby po 100 tys km chyba w 2 sek/100 by przyspieszal zgodnie z jego teoria hahaha |
13-08-2009, 09:54 | #206 |
FCP member
Zarejestrowany: 26-11-2008
Skąd: Olsztyn
Model: Mk4 Mondeo TitaniumX
Silnik: 2.0 Duratec 145KM
Rocznik: 05.2009
Postów: 389
|
Odp: [MK4]Właściciele MK4 silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!
Jeśli chodzi o dynamike wraz ze zwiekszeniem przebiegu auta to cos w tym jest. U mnie po 4 tys. silnik jest żwawszy jesli mozna uzyc takiego okreslenia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
|
13-08-2009, 10:05 | #207 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-07-2009
Skąd: Częstochowa
Model: Mondeo IV Titanium
Silnik: 2.0 Duratorq 145 KM
Rocznik: 07.2009
Postów: 26
|
Odp: [MK4]Właściciele MK4 silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!
no ja mam na swoim na zegarku ju 5400 w ciagu 1 miesiaca a mimo to moze troche sie poprawilo ale to nie wiele i zauwazylem za 3 biegu przy 4500-5000 obr przydlawienie, ale spece z fabryki stwierdzieli usterke i robia cos zatem na pewno cos bylo
rada zrobic test do setki tak jak podaja powinno wyjsc ok 9-10 se ale najlepszy jest ten ktory pokazuje elastycznosc silnika od 50-100 km/h na 4 biegu wiem meczenie silnika moze ale powinie przyspieszyc w 12,7 sek wg danych, a u mnie bylo 19 s wiec to pomylka Dobra rada sprawdzic i domagac sie parametrow silnika jakie powinien miec a nie udawac i sluchac wypowiedzi nie znajacych sie panow kierownikow ze ten typ tak ma i tak ma jezdzic, czy kupujac nowy samochod to on owsze na dotarciu moze byc troszke mulowaty ale nie po 5000 km powinna to byc juz zyleta i jezdzic przyspieszac normalnie a nie z biegiem km |
13-08-2009, 17:02 | #208 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-07-2009
Skąd: Częstochowa
Model: Mondeo IV Titanium
Silnik: 2.0 Duratorq 145 KM
Rocznik: 07.2009
Postów: 26
|
Odp: [MK4]Właściciele MK4 silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!
i samochodzik oderany ale nikla poprawa, umywaja rece zatem pozostaje hamownia
|
14-08-2009, 14:14 | #209 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-07-2009
Skąd: Częstochowa
Model: Mondeo IV Titanium
Silnik: 2.0 Duratorq 145 KM
Rocznik: 07.2009
Postów: 26
|
Odp: [MK4]Właściciele MK4 silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!
witam ponownie
Panowie posiadacze 2l benzynki zrobcie test prosze 0-100 w ile wam przyspiesza i jakie macie przebiegi bo ja mam oficjalne pismo z serwisu i pana inz z forda ze jest oki i samochod napierze dynakimi (teraz 13s do 100 km/h powinno byc 9,9 s tak) po pierwszym przegladzie 20000 km czyli po 100000 km to w 5s do 100km/h bede przyspieszał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
14-08-2009, 18:56 | #210 | |
ford::average
Zarejestrowany: 21-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford S-Max Titanium
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2017
Postów: 185
|
Odp: [MK4]Właściciele MK4 silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!
Cytat:
|
|
|
|
|