Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-05-2009, 15:11   #1
szmitu3
ford::amateur
 
Avatar szmitu3
 
Imię: KRZYSIEK
Zarejestrowany: 10-01-2009
Skąd: Skołyszyn+Manchester
Model: Ford Escort RS2000 MK5 + Mondeo MK3
Silnik: 2.0+2.0
Rocznik: 1995 + 2001
Postów: 8
Domyślnie jak ustawić rozrząd w rs2000 ?

Potrzebuję jakichś materiałów lub informacji na temat ustawiania rozrządu w escorcie rs2000 . Mam głowicę po regeneracji i nie wiem jak to ustawić .Szukałem w opcji "szukaj" ale nie znalazłem . Zostawię e-mail , jeśli ktoś będzie chciał mi wysłać jakieś info.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]


Ostatnio edytowane przez szmitu3 ; 01-05-2009 o 15:12 Powód: zapomnialem wpisac e-mail
szmitu3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-05-2009, 16:48   #2
Magik123
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
Domyślnie Odp: jak ustawić rozrząd w rs2000 ?

Uzupelnij profil i mam pytanie czy masz jakies pojecie o tym czy pytasz bo pytasz??
Jesli masz to juz mowie, oczywiscie sam musisz sobie z kilkoma rzeczami poradzic, bo Ty to bedziesz robił nie ja.

Jeśli koła zebate wałkow sa na klinach, a zapewne sa, to na nich szukaj oznaczen(kropka,kreska,punkt).
Pokrywa zaworow zdjeta, ustawic wałki miej wiecej w pozycji za zawory ssace pierwszego cylindra i zawory wydechowe pierwszego cylindra sa zamkniete, oczywiscie wszystkie tłoki w połowie ich skoku, trzeba to skontrolowac, przed ustawianiem wałow rozrzadu.

Po wczesniejszym ustawieniu wałow
Ustawiasz dolne koło zebate na znak, powinien byc na kole i na obudowie/bloku/misce( dla sparwdzenia czy jest ok, wykrecasz swiece i srubokretem sprawdzasz czy tłok jest idealnie u samej góry, czyli wlozysz srubokret przez otwor swiecy, i minimalnie ruszajac dolnym kołem patrzysz co sie dzieje ze srubokretem, ma byc idealnie podniesiony do gory, wtedy dla potwierdzenia sprawdzasz znak na kole zebatym i porownujesz go z kreska czy jakims zgrywajacym sie punktem.
Jesli dól masz juz ustawiony to mniej wiecej wczesniej ustawione wałki sprawdzasz ich koła zebate, gdzie sa znaki i z czym sie zgrywaja, jesli sa na przeciw siebie ale sie minimalnie mijaja to tylko ustawiasz poszczegolny wałek do drugiego zeby sie zgrały.
Sprawdzasz jeszcze czy krzywki wałkow na pierwszym cylindrze nie naciskaja na zawory czyli czy ich nie podpieraja bo to wazne.
W takim połozeniu zakładasz łancuch, napinacz/e i po naciagnieciu i ustawienbiu łancucha robisz kontrolę na SUCHO czyli obracasz za posrednictwem jakiegos klucza, wałem korbowym (2 pełne obroty), jesli nie ma zadnych oporow itd, po tych 2 obrotach znaki się ze sobą zgrywają to sprawdzasz jeszcvze czy wszystko dobrze poskrecane i montujesz obudowe rozrzadu i reszte gratow.

WAŻNE - jeśli nie zrozumiałes czegos z tego co napisałem, badz nie wiesz jak to sprawdzic to odradzam własnoręczny montaz tego, bo łatwo się przy tym pomylić a wtedy głowica będzie do kolejnej naprawy, a mysle że jeszcze jakies małe niespodzianki będa, jak to przy rozrządzie na łancuch.

Ostatnio edytowane przez Magik123 ; 01-05-2009 o 16:54
Magik123 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:28.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.