|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-03-2008, 21:01 | #11 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 13-03-2008
Postów: 4
|
Re: [MK3] TDDi 2.0 hatchback - koło pasowe
Kolego a powiedz jescze ile kosztuje cały kpl z wymianą do tdci?
|
17-03-2008, 21:14 | #12 | |
ford::advanced
Imię: Artur
Zarejestrowany: 15-11-2007
Skąd: L-wo
Model: Escape Titanium
Silnik: 2.0 PB + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 218
|
Re: [MK3] TDDi 2.0 hatchback - koło pasowe
Cytat:
czy koło dwumasowe i kpl sprzęgła zresztą jedno i drugie koło to dwumasowe :fcp2 i chyba nie ma tu różnicy pomiędzy TDDi czy TDCi CHYBA :fcp3
__________________
było Mondeo MK3 2.0 TDDi 2001 HD było Mondeo MK3 1.8 V16 2006 Kombi jest Mondeo MK5 2.5L AT sedan |
|
09-02-2009, 19:16 | #13 |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 31-12-2008
Skąd: wziąć na piwo
Model: Mondeo MKIII
Silnik: 2.0 TDCi 115KM 6-speed
Rocznik: 2004
Postów: 50
|
Re: [MK3] TDDi 2.0 hatchback - koło pasowe
Ja właśnie dowiedziałem się że również mam do wymiany koło pasowe, napinacz, rolka i pasek - cena zbiła mnie z nóg - w ASO 1500zł z robocizną, mam TDCi, ale w rzypadku tych elementów to chyba bez różnicy.
Zastanawiam się jednak czy rzeczywiście u mnie ten zestaw wymaga wymiany, czy ASO chce mnie naciągnąć na wymianę - mechanicy w ASO podczas ostatniej wyzyty stwierdzili że "słychać koło" - ale nie mam żadnych objawów jakie wymieniono wcześniej, szczerze mówiąc nawet nic nie słyszę - mój przebieg to 134 tyś - proszę o rady pzdr |
10-02-2009, 05:30 | #14 |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 31-12-2008
Skąd: wziąć na piwo
Model: Mondeo MKIII
Silnik: 2.0 TDCi 115KM 6-speed
Rocznik: 2004
Postów: 50
|
Re: [MK3] TDDi 2.0 hatchback - koło pasowe
czy jest szansa że ktoś mi odpowie ??
i jeszcze jedno pytanie, czy zawsze wymienia się cały zestaw, tzn. koło, napinacz, rolki, i pasek ?? pzdr |
10-02-2009, 07:08 | #15 |
ford::advanced
Imię: Artur
Zarejestrowany: 15-11-2007
Skąd: L-wo
Model: Escape Titanium
Silnik: 2.0 PB + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 218
|
Re: [MK3] TDDi 2.0 hatchback - koło pasowe
tak zawsze wymienia się koło pasowe rolki (2szt.) i pasek
u mnie zaczeło się od tego że pasek był już zużyty i na wszelki wypadek go wymienię a po rozebraniu okazało się że koło pasowe jest do wymiany i rolki szumią (koło pasowe to taka "kanapka" z metalowych krążków i gumy :fcp3 właśnie ta guma się zużywa) za wymianę koła pasowego zapłaciłem 1200pln nie w ASO
__________________
było Mondeo MK3 2.0 TDDi 2001 HD było Mondeo MK3 1.8 V16 2006 Kombi jest Mondeo MK5 2.5L AT sedan |
10-02-2009, 08:37 | #16 | |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 31-12-2008
Skąd: wziąć na piwo
Model: Mondeo MKIII
Silnik: 2.0 TDCi 115KM 6-speed
Rocznik: 2004
Postów: 50
|
Re: [MK3] TDDi 2.0 hatchback - koło pasowe
Cytat:
|
|
10-02-2009, 10:04 | #17 | |
ford::advanced
Imię: Artur
Zarejestrowany: 15-11-2007
Skąd: L-wo
Model: Escape Titanium
Silnik: 2.0 PB + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 218
|
Re: [MK3] TDDi 2.0 hatchback - koło pasowe
Cytat:
niedokładnie opisałem jest 1 rolka i napinacz (też rolka ale troche inna :fcp3 ), przy starym napinaczu jest bardzo duże prawdopodobieństwo że rozwali ci nowy pasek a wtedy odnowa ta sama robota i wyniana nietylko napinacza i paska ale pęknięty pasek w trasie może narobić bigosu :fcp5 niestety to wszystko kosztuje ja wpakowałem trochę na początku a teraz tylko leje ropę i płyn do spryskiwaczy, zapomniałem o mechaniku aż do przeglądu (olej, filtry, klocki takie tam duperele)
__________________
było Mondeo MK3 2.0 TDDi 2001 HD było Mondeo MK3 1.8 V16 2006 Kombi jest Mondeo MK5 2.5L AT sedan |
|
11-02-2009, 12:02 | #18 | ||
ford::advanced
Zarejestrowany: 20-02-2007
Skąd: W-wa
Model: Honda Accord Tourer
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 309
|
Re: [MK3] TDDi 2.0 hatchback - koło pasowe
Cytat:
- 2 rolki SKF - koło pasowe SKF (dokładnie to samo co ford tylko ma sfrezowane logo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) - napinacz (SKF) - paski ( na lewa i prawa strone) ryginalne FORD - wymiana koszt 1.2k PLN Stare paski p 6latach uzytkowania byly juz mocno popekane, łozyska rolek szumiały, jedna była wyszczerbiona .... teraz jest cisza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jednak jak już robić, to wymienic wszystko, nie ograniczac sie do samego paska.
__________________
Mondeo MK3 - sprzedany Fiesta MK7 w rękach żony Accord Tourer 2.0 - nowa zabawka |
||