Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Life > Hyde-Park
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-01-2009, 20:50   #11
TiM
ford::professional
 
Avatar TiM
 
Zarejestrowany: 03-12-2007
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TDCi 125/144KM 340/403Nm :) chip by heko
Rocznik: 12.2007
Postów: 1,278
Domyślnie Re: PB vs ON

tomiscorpio przeczuwałem, że Cię nie zabraknie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

__________________
G - Car solution
TiM jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2009, 21:05   #12
jvc
Feel The Difference
 
Avatar jvc
 
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,032
Domyślnie Re: PB vs ON

To się teraz temat rozwinie :fcp2
__________________
Pozdrawiam
Mirek




Mój mondek
...Powered by heko...


Bądź
NIEBIESKI-zarejestruj się





jvc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2009, 21:06   #13
TiM
ford::professional
 
Avatar TiM
 
Zarejestrowany: 03-12-2007
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TDCi 125/144KM 340/403Nm :) chip by heko
Rocznik: 12.2007
Postów: 1,278
Domyślnie Re: PB vs ON

:fcp23 :fcp29
__________________
G - Car solution
TiM jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2009, 21:11   #14
Yotomeczek
ford::average
 
Avatar Yotomeczek
 
Zarejestrowany: 11-10-2008
Skąd: Łódź
Postów: 62
Domyślnie Re: PB vs ON

350 niutków vs 200 niutków ?
No sorki ....
wolnossaka diesla trza było do porównania wziąć :fcp27 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A cena niby zbliżona ?
Yotomeczek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2009, 21:16   #15
wojtbf1
F1 fan
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 25-05-2008
Skąd: ok.Stargard
Model: Edge ST
Silnik: 2.7 na dwóch turbinach 335 KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,033
Domyślnie Re: PB vs ON

Zauważcie że do porównań prawie zawsze bierze się auta o podobnych mocach a nie pojemnościach silnika.
A że niutonki są różne...to diesel górą. :fcp26
O apetycie nie wspomnę :fcp13
__________________
Bądż NIEBIESKI-zarejestruj się i wstąp do klubu

[B]Było MONDEO MK4 2.0 TDCi Titanium X....był S-MAX 2.0 240KM Titanium S ...czas na nowe..[B]
wojtbf1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2009, 21:47   #16
Yotomeczek
ford::average
 
Avatar Yotomeczek
 
Zarejestrowany: 11-10-2008
Skąd: Łódź
Postów: 62
Domyślnie Re: PB vs ON

Cytat:
Napisał wojtbf1
Zauważcie że do porównań prawie zawsze bierze się auta o podobnych mocach a nie pojemnościach silnika.
A że niutonki są różne...to diesel górą. :fcp26
O apetycie nie wspomnę :fcp13
a cena ?
Czy aby jest porównywalna ?
Yotomeczek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2009, 21:51   #17
TiM
ford::professional
 
Avatar TiM
 
Zarejestrowany: 03-12-2007
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TDCi 125/144KM 340/403Nm :) chip by heko
Rocznik: 12.2007
Postów: 1,278
Domyślnie Re: PB vs ON

Owszem. Weź pod uwagę eksploatację. Diesel zawsze pali jakieś 30% mniej. Jeśli weźmiemy pod uwagę wtryski co 150000, to i tak się opłaca lub przynajmniej wyjdzie na 0 (w co nie wątpię) :fcp1
__________________
G - Car solution
TiM jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2009, 21:52   #18
Ravic
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 29-08-2007
Skąd: Warszawa/Bielany
Model: Mk4 Kombi TitS
Silnik: 2.5T + Bluefin
Rocznik: 2009
Postów: 830
Domyślnie Re: PB vs ON

chłopaki jeżdżę 2.0 w TDCi ale gadacie trochę głupoty... porównajcie dłubnięty 2.2TDCi (zdaje się że jeden z kolegów zrobił z niego 215KM) z niedłubanym 2.5T. Do 100 diesel ma sekundę więcej, benzyna ma większą V max a i wachlowania biegami jest znacznie mniej uciążliwe bo max moment jest w płaski w zakresie od 1.500-4.500 obr o czym nasze diesle mogą jedynie pomarzyć...
porównanie diesel w turbo z benzyną bez turbo z góry jest bez sensu chyba że chce się udowodnić z góry założoną tezę... ale w takim wypadku od razu ustalmy że chodzi o kółko wzajemnej adoracji a nie o merytoryczną dyskusję

mój wspólnik ma starego SAAB-a 93 2.0T 150KM - moje TDCi po czipie ze 160KM nie ma z SAAB-em żadnych szans - POWTARZAM - Ż A D N Y C H !

a koledze Tomiscorpio odpowiem tak off the record (bo akurat mam w firmie zarówno focusa 1.6 w benzynie jak i 1.8 TDCi) że benzyna jest wyraźnie gorsza od TDCi (ale to znowu kwestia braku turbiny w benzynie)
__________________
2.5T Titanium S Kombi
Ravic jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2009, 22:13   #19
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie Re: PB vs ON

Cytat:
Napisał Ravic
chłopaki jeżdżę 2.0 w TDCi ale gadacie trochę głupoty... porównajcie dłubnięty 2.2TDCi (zdaje się że jeden z kolegów zrobił z niego 215KM) z niedłubanym 2.5T. Do 100 diesel ma sekundę więcej, benzyna ma większą V max a i wachlowania biegami jest znacznie mniej uciążliwe bo max moment jest w płaski w zakresie od 1.500-4.500 obr o czym nasze diesle mogą jedynie pomarzyć...
porównanie diesel w turbo z benzyną bez turbo z góry jest bez sensu chyba że chce się udowodnić z góry założoną tezę... ale w takim wypadku od razu ustalmy że chodzi o kółko wzajemnej adoracji a nie o merytoryczną dyskusję

mój wspólnik ma starego SAAB-a 93 2.0T 150KM - moje TDCi po czipie ze 160KM nie ma z SAAB-em żadnych szans - POWTARZAM - Ż A D N Y C H !

a koledze Tomiscorpio odpowiem tak off the record (bo akurat mam w firmie zarówno focusa 1.6 w benzynie jak i 1.8 TDCi) że benzyna jest wyraźnie gorsza od TDCi (ale to znowu kwestia braku turbiny w benzynie)
No dobra ale ja pisze o tddi ktory ma wieksza pojemnosc i turbine :fcp1

"mój wspólnik ma starego SAAB-a 93 2.0T 150KM - moje TDCi po czipie ze 160KM nie ma z SAAB-em żadnych szans - POWTARZAM - Ż A D N Y C H !"

Ciekawe co koledzy wszyscy wyzej napisza.

Bo gdybym ja takie cos napisal to odpowiedzi bedą takie.

Gosciu w mondeo nie cisnal , albo to zajechane 1.8 tdci z workami cementu.
Moze on na 5 caly czas jechal :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2

Mogles to na pw napisac :fcp2 , ja bym napisal ze ktos ma takiego saba i zniszczyl takie mondeo to by dalo smiechu w opdowiedziach.

Masz 10 koni wiecej ,mega moment obrotowy , mega elastycznosc, nowszy samochod , a to taki stary saab :fcp1 ( takie ironiczne gdyby ktos mial problemy z zrozumieniem)

Ja sie ciesze ze diesle sie rozwijaja , swiat motoryzacji staje sie duzo ciekawszy.
Wiecej porownan itp itd. :fcp29 :fcp29 :fcp29 :fcp29 :fcp29
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2009, 22:16   #20
Yotomeczek
ford::average
 
Avatar Yotomeczek
 
Zarejestrowany: 11-10-2008
Skąd: Łódź
Postów: 62
Domyślnie Re: PB vs ON

Cytat:
Napisał TiM
Owszem. Weź pod uwagę eksploatację. Diesel zawsze pali jakieś 30% mniej. Jeśli weźmiemy pod uwagę wtryski co 150000, to i tak się opłaca lub przynajmniej wyjdzie na 0 (w co nie wątpię) :fcp1
Toś pojechał ... możesz jeszcze cene przy odsprzedaży wziąć pod uwagę :fcp12
Yotomeczek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:46.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.